Szymon Majewski - imho coraz lepszy ...

501. Data: 2010-06-02 05:59:35

Temat: Re: Szymon Majewski - imho coraz lepszy ...
Od: zażółcony <z...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Chiron" <e...@o...eu> napisał w wiadomości
news:hu3jfr$p6k$1@news.onet.pl...

> Tak, nie mam zaufania do intelektu. Podkreślę- bo w rozmowie ze mną
> przerysowujesz pewne rzeczy: idealnym IMO stanem jest równowaga pomiędzy
> "ja czuję" i "ja myślę". Jednak brak tego "ja czuję" powoduje powstawanie
> piekła na ziemi- bo czystym, zimnym rozumem można wszystko udowodnić, czy
> też

Dobrze, ze wspomniałeś o stanie równowagi. Znaczy się, jest możliwość,
że przeginasz w którąś stronę i nasza dyskusja nie musi sięrozbijać o
zerojedynki
mienia/nie mienia racji.

BTW. Wczoraj pierwszy raz oglądałem 'Borata'. Polecam szczególnie
sceny ze świątyni zielonoświątkowców. Leciało to jakoś tak:
"Panie, chca mi wmówić, że pochodzę od małpy albo kijanki !"

;)

502. Data: 2010-06-02 07:36:47

Od: "Chiron" <e...@o...eu> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Artur M. Piwko" <m...@b...pl> napisał w
wiadomości news:slrni0bsh9.a6q.milusi.pysiaczek@buziaczek.pl...
> In the darkest hour on Tue, 1 Jun 2010 07:00:21 +0200,
> Chiron <e...@o...eu> screamed:

> Dopiero po trepanacji. Z wiadomych przyczyn nie udostępniam.

Problem w tym, że pokazał byś mi wtedy swój mózg. Ja pytałem o rozum- a nie
wątpię, że go posiadasz.

--
Serdecznie pozdrawiam

Chiron

Prawda Przeciw Światu
(przysłowie celtyckie)

Jedynie prawda jest ciekawa
(Józef Mackiewicz)

503. Data: 2010-06-02 07:43:42

Od: "Chiron" <e...@o...eu> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "zażółcony" <z...@o...pl> napisał w wiadomości

> [...]
>
> Dobrze, ze wspomniałeś o stanie równowagi. Znaczy się, jest możliwość,
> że przeginasz w którąś stronę i nasza dyskusja nie musi sięrozbijać o

Możliwe, że czasem przeginam w jedną- bo IMO Ty przeginasz w drugą.
Poważnie. Jeśli chodzi o mnie- nie upieram się, że mam rację. Dyskutuję-
więc (jak dla mnie) wynika z tego, że nie jestem jej pewien. A przerysowuję
pewne rzeczy czasem- żeby lepiej je pokazać. Ty robisz IMO to samo. Czy
świadomie?

> BTW. Wczoraj pierwszy raz oglądałem 'Borata'. Polecam szczególnie
> sceny ze świątyni zielonoświątkowców. Leciało to jakoś tak:
> "Panie, chca mi wmówić, że pochodzę od małpy albo kijanki !"

Piękna sprawa. Po obejrzeniu (w sumie oglądałem jednym okiem- z dużym
niesmakiem) pomyślałem: tak, ja już ten film oglądałem: "Żyd Suss". Co nie
powinno dziwić- przedstawiciel Herrenvolku jest jego reżyserem ("Borata",
nie "Żyda Sussa"). No cóż- może kiedyś Kazachowie będą mieli silne lobby na
świecie i w rewanżu nakręcą coś podobnego o jakimś Izraelicie? Dziwi mnie
tylko, że Ty, taki polit- gramotny- nie zauważasz tego...

504. Data: 2010-06-02 07:43:44

Od: "Vilar" <v...@U...TO.op.pl> szukaj wiadomości tego autora

Nie jestem tak Szacownym Usenetowym Wyjadaczem, jak Ty, więc mnie się
podoba.

MK

505. Data: 2010-06-02 07:46:59

Od: Stalker <t...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Chiron wrote:
> [...]
> wiadomości news:slrni0bsh9.a6q.milusi.pysiaczek@buziaczek.pl...

> Problem w tym, że pokazał byś mi wtedy swój mózg. Ja pytałem o rozum- a

IMO to jest chyba po prostu błędna kategoria ontologiczna (Jeśli nie
pomulilem terminologii). Rozum to nie rzecz, tylko proces. To tak jakbyś
prosił o zdjęcie "jechania". Owszem mozesz poprosić o zdjęcie samochodu
(mózgu), ale nie o zdjęcie "umiejętności jechania" (rozumu). Owszem
można zrobić zdjęcie samochodu w ruchu, ale tak naprawdę to będzie
zdjęcie "zewnętrznego przejawu umijeętności jechania", a nie samego
"jechania". Artur może sobie zrobić zdjęcie jak pracuje umysłowo i
otrzymasz przejaw jego rozumu :-)

Stalker, tak sobie z boku

506. Data: 2010-06-02 07:50:47

Od: zażółcony <z...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> na świecie i w rewanżu nakręcą coś podobnego o jakimś Izraelicie? Dziwi
> mnie tylko, że Ty, taki polit- gramotny- nie zauważasz tego...

Ja właściwie nie wiem, o czym Ty do mnie teraz mówisz ;)
Ale dziw się, dziw - na zdrowie ...

507. Data: 2010-06-02 07:52:13

Od: "Chiron" <e...@o...eu> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Stalker" <t...@i...pl> napisał w wiadomości

> [...]
> "zewnętrznego przejawu umijeętności jechania", a nie samego "jechania".
> Artur może sobie zrobić zdjęcie jak pracuje umysłowo i otrzymasz przejaw

Zgoda. No ale to jest odpowiedź na coś, Stalkerze.

508. Data: 2010-06-02 08:31:44

Od: "Artur M. Piwko" <m...@b...pl> szukaj wiadomości tego autora

In the darkest hour on Wed, 2 Jun 2010 09:36:47 +0200,
Chiron <e...@o...eu> screamed:

> Problem w tym, że pokazał byś mi wtedy swój mózg. Ja pytałem o rozum- a nie
> wątpię, że go posiadasz.

Już napisałem. To co chcesz zobaczyć, to ruch impulsów prądowych między
komórkami nerwowymi mózgu. Dla uproszczenia zaproponuję mniej
skomplikowany układ - latarka z LED-ami.

Przy okazji odbiegłeś od tematu - bóg miał być wg Ciebie widzialny.

--
[ Artur M. Piwko : Pipen : AMP29-RIPE : RLU:100918 : From == Trap! : SIG:227B ]
[ 10:28:43 user up 12456 days, 22:23, 1 user, load average: 0.30, 0.10, 0.64 ]

Foolproof operation: All parameters are hard coded.

509. Data: 2010-06-02 08:32:42

Od: "Qrczak" <q...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

W Usenecie cbnet <c...@n...pl> tak oto plecie:

> Tak.
> A dlaczego nie?

Może być i tak.

Qra

510. Data: 2010-06-02 09:14:53

Od: "Ghost" <g...@e...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Artur M. Piwko" <m...@b...pl> napisał w
wiadomości news:slrni0c5ng.b6k.milusi.pysiaczek@buziaczek.pl...
> In the darkest hour on Wed, 2 Jun 2010 09:36:47 +0200,
> Chiron <e...@o...eu> screamed:

> Już napisałem. To co chcesz zobaczyć, to ruch impulsów prądowych między
> komórkami nerwowymi mózgu.

Skad to wiesz, a moze swiadomosc to jednak jakies zjawiska kwantowe?

Internetowe grupy dyskusyjne - analiza
Żeby się nie robiło zbytnio psychologicznie...
Swadomosc stolu
Cześć cześć
he he... he, he i he... Oświadczam, że...