Szymon Majewski - imho coraz lepszy ...

1. Data: 2010-05-24 19:41:34

Temat: Szymon Majewski - imho coraz lepszy ...
Od: "zazolty" <r...@x...op.pl> szukaj wiadomości tego autora

Muszę przyznać, że niektóre zagrywki ma naprawdę iście Pythonowskie ;)
Przed chwilą np. krótki skecz - 'Matematyka, na co to komu' - uważam,
że ten numer z kręconymi schodami kapitalny ;)
A Komorowski wpasowany z tekstem 'Mowy krótkie, ale kiełbasy długie'
- też spasowany idealnie ;)

2. Data: 2010-05-24 20:38:14

Temat: Re: Szymon Majewski - imho coraz lepszy ...
Od: "Ghost" <g...@e...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "zazolty" <r...@x...op.pl> napisał w wiadomości
> [...]
> że ten numer z kręconymi schodami kapitalny ;)
> A Komorowski wpasowany z tekstem 'Mowy krótkie, ale kiełbasy długie'

Pare ostatnich odcinkow bylo slabszych (wiadomo zaloba). Ale byly sezony, ze
hoho - glownie jak rzadzil wiadomo kto, no ale wtedy tez materialu mieli, ze
hey.

3. Data: 2010-05-24 20:41:01

Od: Nowy lepszy tren R <t...@n...sieciowy> szukaj wiadomości tego autora

Dnia 24-maj-10, zazolty wlazł między psychopatów i wykrakał:

> [...]
> że ten numer z kręconymi schodami kapitalny ;)
> A Komorowski wpasowany z tekstem 'Mowy krótkie, ale kiełbasy długie'

Jak dla mnie - obejrzałem kilka fragmentów - tego się nie da oglądać.
Nuda totalna.

4. Data: 2010-05-24 20:43:01

Od: "bartez" <m...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> że ten numer z kręconymi schodami kapitalny ;)
> A Komorowski wpasowany z tekstem 'Mowy krótkie, ale kiełbasy długie'

Mnie się podobało: "Czasami warto się nie odzywać"

5. Data: 2010-05-24 21:32:38

Od: "Chiron" <e...@o...eu> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> że ten numer z kręconymi schodami kapitalny ;)
> A Komorowski wpasowany z tekstem 'Mowy krótkie, ale kiełbasy długie'

Tak bardzo się cieszę, że nie mam TV- nie muszę oglądać tego polit-
gramotnego idioty. Naprawdę- widząc zajawki z jego "dowcipów" zastanawiałem
się, kto go ogląda- i kogo to śmieszy?

--
Serdecznie pozdrawiam

Chiron

Prawda Przeciw Światu
(przysłowie celtyckie)

Jedynie prawda jest ciekawa
(Józef Mackiewicz)

6. Data: 2010-05-24 21:38:34

Od: "bartez" <m...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Chiron" <e...@o...eu> napisał w wiadomości
> [...]
> gramotnego idioty. Naprawdę- widząc zajawki z jego "dowcipów"
> zastanawiałem się, kto go ogląda- i kogo to śmieszy?

W TV sie ogląda to co jest. Czasami jest coś bardziej śmieszne, czasami
mniej albo wcale. Naprawdę nie masz TV tylko dlatego żeby nie oglądać
Majewskiego?
Są inne programy prócz TVN serio.

7. Data: 2010-05-24 21:45:24

Od: "Chiron" <e...@o...eu> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "bartez" <m...@g...pl> napisał w wiadomości

> [...]
>>
> W TV sie ogląda to co jest. Czasami jest coś bardziej śmieszne, czasami
> mniej albo wcale. Naprawdę nie masz TV tylko dlatego żeby nie oglądać

Właściwie to od roku mam jakiś taki sprzęt. Czasem nawet w niego zerkam- ale
to naprawdę musi mi się spodobać, żeby obejrzeć. Właściwie to gdyby nie
zdecydowany protest mojej ślubnej- ten praktycznie bezużyteczny u nas sprzęt
wywalił bym na śmieci. Trudno mi zgadnąć- po co to komu? No ale są różne
upodobania:-)

8. Data: 2010-05-24 21:51:53

Od: "bartez" <m...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> sprzęt wywalił bym na śmieci. Trudno mi zgadnąć- po co to komu? No ale są

Moja ślubna też czasami ma jakieś pomysły. I też się zastanawaim po co mi to
było ;))))

Pozdrawiam.

9. Data: 2010-05-24 22:08:42

Od: Marchewka <s...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Chiron pisze:
> [...]

[...]

> Właściwie to od roku mam jakiś taki sprzęt. Czasem nawet w niego zerkam-

No, to masz TV czy nie masz?
I.

10. Data: 2010-05-25 06:37:36

Od: zazółcon <z...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Nowy lepszy tren R" <t...@n...sieciowy> napisał w
wiadomości news:ptcjf93tmv96.dlg@trenerowa.karma...
> Dnia 24-maj-10, zazolty wlazł między psychopatów i wykrakał:

> Jak dla mnie - obejrzałem kilka fragmentów - tego się nie da oglądać.
> Nuda totalna.

E tam ... na bezrybiu i rak ryba.
Nie trzyma równego poziomu, sam program ma różne stałe elementy - jedne
słabsze,
drugie lepsze. Ale blok 'skeczowy' był tym razem mocny. Dość nieźle wypadła
też licytacja na osoby z komitetów poparcia i imitacja Maji Komorowskiej.
"artysta X i jego partnerka, aktor Y i jego partnerka - Rydzyk i jego
partnerka,
- Rumcajs i jego partner, gumisie, ich dzieci i wnuki, teletubisie ...).

Rozumiem, że Kępa z nerwosolem(czy czymś tam 'nerwo') Ci nie podchodzi ...
;)

Podsumowanie mody na 'przemiany': Bartoszewski - przemiana na groźnego
macho - z 'laską' u boku, Kaczyński - przemiana w Dalajlamę (plakat)

To są moim zdaniem całkiem solidnie poukładane dowcipy, trafiające w "różne
poziomy rozumienia abstrakcji przez odbiorcę", z niezłymi parodiami
(Maja Komorowska była naprawdę OK ;)

Internetowe grupy dyskusyjne - analiza
Żeby się nie robiło zbytnio psychologicznie...
Swadomosc stolu
Cześć cześć
he he... he, he i he... Oświadczam, że...