Szymon Majewski - imho coraz lepszy ...

511. Data: 2010-06-02 11:22:09

Temat: Re: Szymon Majewski - imho coraz lepszy ...
Od: Lepszy nowy Piotr <l...@n...piotrek> szukaj wiadomości tego autora

Oto 2 naczelne, dwunożne? ssaki z psp
i reprezentatywny poziom tutejszych dyskusji.
Gdyby powiedzieć, że któryś jest piźnięty to
i tak nie odda głębi dna ich umysłu.
W dodatku jeden kompylsywnie wymachuje tu ptakiem.
Normalnie poracha.
Piotrek

> [...]
Jednak uznałem, że Ty go używasz jako wyrażenia conajmniej obojętnego, albo i nawet
wyszukanego komplementu? Inaczej można by to tłumaczyć tylko tak, że dajesz sobie
prawo ubliżania innym na forum, ale uważasz, że Tobie ubliżać nie wolno. Na to jednak
nie zgadzam się.

512. Data: 2010-06-02 13:01:41

Od: "Chiron" <e...@o...eu> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Artur M. Piwko" <m...@b...pl> napisał w
wiadomości news:slrni0c5ng.b6k.milusi.pysiaczek@buziaczek.pl...
> In the darkest hour on Wed, 2 Jun 2010 09:36:47 +0200,
> Chiron <e...@o...eu> screamed:

> Już napisałem. To co chcesz zobaczyć, to ruch impulsów prądowych między
> komórkami nerwowymi mózgu. Dla uproszczenia zaproponuję mniej
> skomplikowany układ - latarka z LED-ami.
>
> Przy okazji odbiegłeś od tematu - bóg miał być wg Ciebie widzialny.
Ależ nie odbiegłem. Bóg jest widzialny. Tylko- trzeba umieć patrzeć.

--
Serdecznie pozdrawiam

Chiron

Prawda Przeciw Światu
(przysłowie celtyckie)

Jedynie prawda jest ciekawa
(Józef Mackiewicz)

513. Data: 2010-06-02 13:07:00

Od: Stalker <t...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Chiron wrote:

> Ależ nie odbiegłem. Bóg jest widzialny. Tylko- trzeba umieć patrzeć.

A w którym paśmie? Bardziej podczerwiń, czy bardzie ultrafiolet? ;-)

Stalker

514. Data: 2010-06-02 13:14:16

Od: "Chiron" <e...@o...eu> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "malkontent" <m...@w...pl> napisał w wiadomości

> Użytkownik "Chiron" <e...@o...eu> napisał w wiadomości

> gdyby ... był dziewczyną - to może
> w ramach upatrywania .. zaczął bym się
> zastanawiać - ale nie jest - zatem - wybacz -
> nie pójdę z Toba ta drogą :-))))

Wybaczam:-)
Wiesz- nie widzisz kogoś, nigdy go nie znałeś i pewno w realu nie poznasz.
Co Ci to robi, jakiej jest płci? Jeśli chodzi o mnie- lubię obserwować
zachowania ludzi w różnych sytuacjach. Uważam, że tu zachowują się podobnie
(tak samo wręcz) jak w realu. A Ty- jak uważasz?

515. Data: 2010-06-02 14:11:36

Od: "Chiron" <e...@o...eu> szukaj wiadomości tego autora

> Użytkownik "Chiron" <e...@o...eu> napisał w wiadomości

ży_poprawić. Bóg

> Tak, leczenie gruźlicy metodami ludowymi zawsze dawało świetne
> rezultaty....
> Równie dobrze wychodzi nam wypełnianie dziur w zębach siłą woli.
>
> Proponuję jednak po prostu zdrowy rozsądek, czyli uszanowanie niezwykłych
> możliwości naszego organizmu i jego ograniczeń.
Zastanawiałem się, czy odpisać, bo poświęciłem sporo postów na początku
swojej bytności na tej grupie między innymi właśnie temu tematowi. Nie
chciało mi sie ich szukać, więc napiszę w skrócie, w czym rzecz:-)
Otóż- każda choroba somatyczna jest także chorobą psyche. Zanim ujawni się w
ludzkiej sommie- tworzy ją psyche. Tak, chory na gruźlicę (Twój przykład-
nie zmienię go) najpierw ją sobie wymyslił. Szokujące? Wzorzec zachowań (np
według L.Hay): usychanie z samolubstwa, zaborczość, okrutne mysli,
pragnienie odwetu. Załóżmy, że człowiek o takim wzorcu spotyka się z
prątkiem Kocha- zachoruje. Na przykład: medycyna ludowa Chin zaproponuje mu
odwrócenie tych wzorców (wzorzec odwrotny: kocham, a skoro kocham- akceptuję
siebie. Tworzę radosny, spokojny świat w którym chcę żyć). Równolegle
prowadzić należy terapię np farmakologiczną, ziołową, akupunkturę, etc.
Człowiek po takiej terapii ma ogromne szanse wyzdrowienia i nie powracania
do choroby.
Współczesna medycyna zaproponuje mu wyłącznie silne leki- rujnujące jego
organizm, gruźlicę najczęściej tylko zaleczają- a pacjent nadal ma w sobie
wzorzec, który tę chorobę niejako stworzył.
Zaznaczam, iż cały czas uważam, że najważniejsza jest równowaga pomiędzy
"czuję" i "myślę". Równowaga- która w naszej cywilizacji została praktycznie
nie tyle zaburzona, co przesunięta na maksimum w kierunku "ja myślę". A to
oznacza cywilizacji koniec...

516. Data: 2010-06-02 14:19:23

Od: "Chiron" <e...@o...eu> szukaj wiadomości tego autora

> A w którym paśmie? Bardziej podczerwiń, czy bardzie ultrafiolet? ;-)
>
> Stalker

Methinks, I see... where?

- In my mind's eyes.

517. Data: 2010-06-02 16:21:02

Od: "malkontent" <m...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Wybaczam:-)

to sie cieszę :-)))

> Wiesz- nie widzisz kogoś, nigdy go nie znałeś i pewno w realu nie poznasz.
> Co Ci to robi, jakiej jest płci?

oj - głupi dowcip :-))

> Jeśli chodzi o
> mnie- lubię obserwować zachowania ludzi w różnych sytuacjach. Uważam, że
> tu zachowują się podobnie (tak samo wręcz) jak w realu. A Ty- jak uważasz?

zapewne osoby bez specjalnych "odchyłów"
zachowują się tak samo jak w realu.
A jak zachowują się dziwnie to zapewne w realu jest
inaczej.

To chyba trochę podobnie jak z kierowcami
rozładowującymi stresy za kierownicą.

Pozatym ludzie często przynoszą tu swoje
stresy z reala i nie widzisz całego obrazka.
Zatem może być trudno o sensowna ocene.
Zwłaszcza ,że jednak to zbiorowiska różnych
ludzi - powiedzmy z różnych światów
z różnymi nawykami i "normami".
Często możesz kogoś uznac za głupiego
a to Ty sam nie rozumiesz o co chodzi.
Nie zrozumiesz dowcipu i uznasz coś
za agresje itd ....

Parafrazując:
Nie spieszmy sie z ocenami ludzi
bo szybko odejdą :-))

518. Data: 2010-06-02 17:12:08

Od: "Chiron" <e...@o...eu> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> A jak zachowują się dziwnie to zapewne w realu jest
> inaczej.
>
> To chyba trochę podobnie jak z kierowcami

No właśnie- tylko gdzie się kryje: w pracy, gdzie usmiecha siędo szefa,
którego nienawidzi, w domu, gdzie żona i córki nie pozwalają mu się nawet
odezwać, czy tu- gdzie pluje jadem na wszystkich? A może za kierownicą-
bluzgając innym? Jak się tak przypatrzeć- to jest to jedno i to samo.

> [...]
> stresy z reala i nie widzisz całego obrazka.
> Zatem może być trudno o sensowna ocene.
> Zwłaszcza ,że jednak to zbiorowiska różnych
W takich sytuacjach najczęściej patrzę na siebie- zastanawiam się, czy może
czegoś nie zrozumiałem. Czasem wychodzi mi, że rzeczywiście tak jest:-)

> Parafrazując:
> Nie spieszmy sie z ocenami ludzi
> bo szybko odejdą :-))

Bardzo często zwracam uwagę, aby w żadnym razie nie oceniać ludzi- a
wyłącznie ich czyny. Ocena człowieka IMO musi być zawsze fałszywa.

519. Data: 2010-06-02 20:19:37

Od: "malkontent" <m...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Użytkownik "malkontent" <m...@w...pl> napisał w wiadomości
..
> W takich sytuacjach najczęściej patrzę na siebie- zastanawiam się, czy
> może czegoś nie zrozumiałem. Czasem wychodzi mi, że rzeczywiście tak
> jest:-)

jest prosty przypadek - nie rozumiesz ale czujesz
że cos jest nie tak - i wtedy faktycznie ..

ale gorszy jest przypadek ,że "nie rozumiesz
,że nie rozumiesz " - czyli wydaje Ci się ,że
wszystko rozumiesz a w istocie jesteś w malinach

tak właśnie było z tym zdaniem na jakie właśnie odpowiedziałeś

> Bardzo często zwracam uwagę, aby w żadnym razie nie oceniać ludzi- a
> wyłącznie ich czyny. Ocena człowieka IMO musi być zawsze fałszywa.

tu jest kolejna pułapka
każde zdanie, działanie , pogląd ma sens tylko w kontekście
( jak dwóch mówi to samo to nie znaczy to samo)
Zatem jeśli osądzasz jakieś działnie/pogląd to musisz
założyc jakis kontekst czyli musisz osądzić osobę.

Jak ktos Ci mówi "jesteś głupi" - to np.
możesz uznać ,że to jest prymityw ,kóry
chce Ci obrazić
możesz uznać ,że to twój sprzymierzeniec
pragnący zwrócić ci uwagę na twe błędy
mozesz uznac ,że ciekawski cżłowiek ( badacz)
sprawdzający twoje reakcji
możesz ....

I bez osądu człowieka ( przyjęcia kontekstu) nie dasz
rady osądzić co właściwie chciał Ci powiedzieć
Oczywiście kontekst to nie jest całkowita ocena
ale by wybrać kontekst zwykle musisz założyć
typ osoby i jej motywacje - czyli dokonać jej oceny.

Tak jakoś to widzę :-)))

520. Data: 2010-06-02 20:45:42

Od: "malkontent" <m...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "malkontent" <m...@w...pl> napisał w wiadomości

..
> [...]
> Oczywiście kontekst to nie jest całkowita ocena
> ale by wybrać kontekst zwykle musisz założyć
> typ osoby i jej motywacje - czyli dokonać jej oceny.

oczywiście zakładam, że myślisz
- bo jak tylko reagujesz - czyli rzutujesz
swoje odczucie bycia atakowanym
na agresje po drugiej stronie - to
wtedy nie ma o czym dyskutować

Internetowe grupy dyskusyjne - analiza
Żeby się nie robiło zbytnio psychologicznie...
Swadomosc stolu
Cześć cześć
he he... he, he i he... Oświadczam, że...