Szynka

1. Data: 2006-03-14 21:28:54

Temat: Szynka
Od: "Marek" <m...@...tkb.pl> szukaj wiadomości tego autora

Jak dlugo piec? Pieklem okolo 1,5 godziny i nie do konca byla miekka.

MP

2. Data: 2006-03-14 22:18:57

Temat: Re: Szynka
Od: "maf" <m...@a...alpha.pl> szukaj wiadomości tego autora

"Marek" <m...@...tkb.pl> wrote in message
> Jak dlugo piec? Pieklem okolo 1,5 godziny i nie do konca byla miekka.
>
> MP
Z koscia czy bez, tzn, mieso od szynki? ile kg? i czy w tzw 'piekarniku
foliowym', czy byla wczesniej marynowana, jak dlugo, czy peklowana? To
wszystko ma znaczenie.
maf

3. Data: 2006-03-15 21:21:33

Od: "Marek" <m...@...tkb.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "maf" <m...@a...alpha.pl> napisał w wiadomości

> [...]
> Z koscia czy bez, tzn, mieso od szynki? ile kg? i czy w tzw 'piekarniku
> foliowym', czy byla wczesniej marynowana, jak dlugo, czy peklowana? To

Bez kosci, okolo 2 kg, w zwyklym piekarniku, odkryta. Nie byla marynowana
ani peklowana.

A jak marynowac przed pieczeniem?
MP

4. Data: 2006-03-17 14:17:12

Od: "Aretkka" <a...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> MP
>
> Jeśli mięso waży 2 kg, to jest zasada, że powinno się piec około 2 godzin.
Co do marynat, to jest to u mnie Wielka improwizacja:-). Można z alkoholem, z
miodem, z różnistymi ziołami, cebula , czosnek. Ja ostatnio mam "chopla"
takiego: mięso nacieram czosnkiem, sól, dużo kminku, ciut octem polać (tak 1
łyzeczka) , zostawiam na noc. Podsmażam na goracym tłuszczu i pózniej zapiekam
w naczyniu. Pozdrawiam Areta

schabowe
płyta gazowa ELECTROLUX EGG 677 ICN
Herbaciarnie i kafejki - na co zwracacie uwage?
klarowane masło
krem do tortu