Re: TATUAŻ

Data: 2003-05-05 12:00:19
Temat: Re: TATUAŻ
Od: "Kvenmadur" <k...@p...onet.pl>

> ja polecam jokera, kiedys byl na studenckiej, teraz nei wiem, moze
poszukaj
> w panoramie firm, "joker" się zwie:)
(...) > a moj pan z iglą był rudzielcem, na pewno go poznasz jak
zobaczysz;)))
> kroofka z tatuazem na kosci ogonowej:)
Ze świecą tego pana szukać w dzisiejszych czasach! ;)
Ale możesz się za to każdemu pochwalić że masz obrazek od najlepszego
krakowskiego tatuażysty :)
Pozdrawiam,
Magda - również z obrazkami igłą przez Szczotkę malowanymi :)