Re: TATUAŻ

Data: 2003-05-05 14:41:13
Temat: Re: TATUAŻ
Od: "Tusia" <f...@i...pl>

Użytkownik "Hanuś" <k...@g...pl> napisał
> Szukam studia tatuażu ( sprawdzonego) w Krakowie. Gdzie jest czysto (to
dla
> mnie ważne). Może jakieś znacie??? Bo tak w ciemno nie chcę iść.

Kult na ul. Pijarskiej. Jest tam inaczej niz w innych studiach (czyt. ladnie
i estetycznie to wyglada) ;) Acha i obsluga baaardzo mila ;) Maja stronke
www ale adresu nie pamietam ;(
Pozdrawiam
P.S. Ja mialam tam tylko pepek przekluwany, ale widzialam jak tatuaze robia
;) Wszystko czysciutko i sterylnie.