TRAFNE..

31. Data: 2009-08-04 20:24:20

Temat: Re: TRAFNE..
Od: jadrys <C...@y...com> szukaj wiadomości tego autora

Panslavista pisze:
> Użytkownik "jadrys" <C...@y...com> napisał w wiadomości

> jak

> kogokolwiek...

> Nie biję kobiet - to mnie biła, ta pierwsza, czyli eks...

Wiesz, myślę że z Twojej strony nic by jej nie groziło, i to nie z tego
powodu że Ty kobiet nie bijesz.. Ona ma naprawdę siłę konia. Jak mnie
nieraz chwyci, to mimo moich ponad 100 kg, wagi, nie mogę się ruszyć...

32. Data: 2009-08-04 20:56:03

Od: jadrys <C...@y...com> szukaj wiadomości tego autora

Panslavista pisze:
> Użytkownik "jadrys" <C...@y...com> napisał w wiadomości

> jak

> kogokolwiek...

> Zastanawiam się skąd ta agresja skierowana w moim kierunku. Czyżbyś
> zrobił mi jakieś świństwo i nie możeszs z tym spokojnie żyć? A może to twoja
> kobieta mi zrobiła to świństwo, a ty taki czerwony solidaruch...

Zapomniałeś już? To Ty mnie obraziłeś, odmawiając mi polskości..

33. Data: 2009-08-04 20:58:21

Od: "Aicha" <b...@t...ja> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "bazyli4" napisał:

> ... Wuja Toma

...Morgana

--
Pozdrawiam - Aicha

34. Data: 2009-08-04 21:01:38

Od: "Panslavista" <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Wiesz, myślę że z Twojej strony nic by jej nie groziło, i to nie z tego
> powodu że Ty kobiet nie bijesz.. Ona ma naprawdę siłę konia. Jak mnie
> nieraz chwyci, to mimo moich ponad 100 kg, wagi, nie mogę się ruszyć...

Mam większą masę i siłę też...

35. Data: 2009-08-04 21:03:15

Od: "Panslavista" <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Zapomniałeś już? To Ty mnie obraziłeś, odmawiając mi polskości..

Hm. Każdy pretekst dobry. Dziadek miał psinkę - wystarczyło pokazać jej faka
i gryzła. W ten palec.

36. Data: 2009-08-05 02:20:25

Od: "Panslavista" <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Hatha yoga http://www.we-dwoje.pl/hatha;joga,artykul,684.html

37. Data: 2009-08-05 07:00:22

Od: "Aicha" <b...@t...ja> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Panslavista" napisał:

> Hatha yoga http://www.we-dwoje.pl/hatha;joga,artykul,684.html

No przeca siem domyśliuam. Ale nie wiedzieć co własna kobieta uprawia
(oprócz seksu), to duży błąd, IMO ;)))

--
Pozdrawiam - Aicha

38. Data: 2009-08-05 09:22:28

Od: "Panslavista" <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> No przeca siem domyśliuam. Ale nie wiedzieć co własna kobieta uprawia
> (oprócz seksu), to duży błąd, IMO ;)))
>
> --
> Pozdrawiam - Aicha

Może on się przestraszył i myślał że i mnie przestraszy... :-))

39. Data: 2009-08-05 09:56:10

Od: jadrys <C...@y...com> szukaj wiadomości tego autora

Panslavista pisze:
> [...]
>>>
> twoja

> Hm. Każdy pretekst dobry. Dziadek miał psinkę - wystarczyło pokazać jej faka

Jakoś, tak przez skórę zaczynam odczuwać że chcesz sie wykręcić od tego
pojedynku..

40. Data: 2009-08-05 09:56:28

Od: jadrys <C...@y...com> szukaj wiadomości tego autora

Panslavista pisze:

> czy

> Mam większą masę i siłę też...

Moim zdaniem - jesteś zbyt pewny siebie...

czy ja zwariowałem?
CAFNIETY PARCHOLEC ?!
PARCHY SIE STRZELAJA !!!
Dla przypomnienia tego co ważne i nie zapominać.
He..he