TRZY GODZINY w powietrzu??!

91. Data: 2020-03-19 19:56:07

Temat: Re: TRZY GODZINY w powietrzu??!
Od: gazebo <g...@j...com> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 19/03/2020 o 08:06, m...@g...com pisze:

> KORONA RULES NIE BOJ ZABY
> ---
> Nie mow ze siedzisz
> na kwarantannie
> w hoteliku?!
> jak GADowski ;P

SProbuj :]

--
gazebo

92. Data: 2020-03-19 19:58:40

Od: gazebo <g...@j...com> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 19/03/2020 o 12:42, m...@g...com pisze:

> PS: widze ze Kombinujesz z cytowaniami. Nie POmoze. Kasowanie juz tez.

TY kombinujesz z cytatami, CHoroba cie TOczy

--
gazebo

93. Data: 2020-03-19 20:00:32

Od: gazebo <g...@j...com> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 19/03/2020 o 10:15, XL pisze:

> Nie muszę prosić. Boty autodestrukcyjne znam od dawna - łażą za mną same ?

NIE ROB TEGO PRZEZYJ BEDE TESKNIL ZACZNE MOWIC JAKIE MASZ MALE STOPY

--
gazebo

94. Data: 2020-03-19 20:00:35

Od: gazebo <g...@j...com> szukaj wiadomości tego autora

95. Data: 2020-03-19 20:02:25

Od: gazebo <g...@j...com> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 19/03/2020 o 16:59, Budzik pisze:
> Użytkownik Kviat ...

> OMG
> Serio?

owszem, kurwa serio, to swego rodzaju odnowa biologiczna XL byla, nie
podzialalo

--
gazebo

96. Data: 2020-03-19 20:06:08

Od: gazebo <g...@j...com> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 19/03/2020 o 08:01, Kviat pisze:
> [...]
-zgonow/

> Coś zaczyna do nich docierać.
> https://wiadomosci.onet.pl/swiat/koronawirus-wielka-
brytania-rzad-zamyka-szkoly/84lstfq

> "W reakcji na trwający kryzys, królowa Elżbieta II zdecydowała się
> wcześniej udać do zamku w Windsorze na ferie wielkanocne. W efekcie jej
> cotygodniowe spotkania z premierem Johnsonem będą odbywały się w trybie
> telekonferencji."
>
> Faktycznie. Racjonalni. Plebs niech chodzi po ulicach i niech się
> zaraża, a bogacze i tak sobie zorganizują kwarantannę.
>
> Powrotu do zdrowia życzę.
> Piotr
sa ludzie, ktorzy powinni przezyc czy ci sie to podoba czy nie,
przypomnij sobie i wyjasnij mi dlaczego w Smolensku nie znalazl sie
marszalek sejmu, ckolwiek bym o tym wszytskim nie myslal

--
gazebo

97. Data: 2020-03-19 20:37:12

Od: FEniks <x...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 19.03.2020 o 20:06, gazebo pisze:

-zgonow/

brytania-rzad-zamyka-szkoly/84lstfq

> sa ludzie, ktorzy powinni przezyc czy ci sie to podoba czy nie

Oj tam, oj tam! Tak czy siak zwycięży korona.

Ewa

98. Data: 2020-03-19 20:42:22

Od: gazebo <g...@j...com> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 19/03/2020 o 19:37, FEniks pisze:

-zgonow/

brytania-rzad-zamyka-szkoly/84lstfq

> Oj tam, oj tam! Tak czy siak zwycięży korona.
>
> Ewa

nie denerwuj mnie, ludzie umieraja od starosci a nie od korony ;)

z bliskimi tak na marginesie

--
gazebo

99. Data: 2020-03-19 21:02:35

Od: FEniks <x...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 19.03.2020 o 20:42, gazebo pisze:

> nie denerwuj mnie, ludzie umieraja od starosci a nie od korony ;)

Pięknie byłoby umrzeć na starość.

Ewa

100. Data: 2020-03-19 21:07:48

Od: m...@g...com szukaj wiadomości tego autora