TRZY GODZINY w powietrzu??!

101. Data: 2020-03-19 21:12:50

Temat: Re: TRZY GODZINY w powietrzu??!
Od: m...@g...com szukaj wiadomości tego autora

> nie denerwuj mnie, ludzie umieraja od starosci a nie od korony ;)

Pięknie byłoby umrzeć na starość.
---
Trafilas! Dobry dzien dzis na takie roz-marzenie ;P
https://niezbednik.niedziela.pl/liturgia/2020-03-19
https://www.opiekun.kalisz.pl/swiety-jozef-patron-do
brej-smierci/

102. Data: 2020-03-19 21:46:08

Od: gazebo <g...@j...com> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 19/03/2020 o 20:07, m...@g...com pisze:

> SProbuj :]
> --
> Gad-Gaz? ;P

SPEC naz

--
gazebo

103. Data: 2020-03-19 21:49:30

Od: gazebo <g...@j...com> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 19/03/2020 o 20:02, FEniks pisze:

> Pięknie byłoby umrzeć na starość.
>
> Ewa

tu nie bede sie upieral, moze wazniejsze jest jak, zawsze w czlowieku
drzemie cos

--
gazebo

104. Data: 2020-03-19 21:50:24

Od: m...@g...com szukaj wiadomości tego autora

> --
> Gad-Gaz? ;P

SPEC naz
---
sPOc nud

105. Data: 2020-03-19 21:50:46

Od: gazebo <g...@j...com> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 19/03/2020 o 20:12, m...@g...com pisze:

> Trafilas! Dobry dzien dzis na takie roz-marzenie ;P
> https://niezbednik.niedziela.pl/liturgia/2020-03-19
> https://www.opiekun.kalisz.pl/swiety-jozef-patron-do
brej-smierci/

SPIeRaDAlaj
--
gazebo

106. Data: 2020-03-19 22:23:32

Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj> wrote:
> Użytkownik XL i...@g...pl ...

> pamietam cała dyskusje wielopostowa na ten temat.
> ale jezeli zmieniłas zdanie to bardzo sie ciesze.

Źle pamiętasz po prostu. Nie mogłam czegoś takiego napisać, bo NIGDY tak
nie myślałam - a zawsze piszę tylko to, co myślę. Jeżeli kiedyś odnajdziesz
tę dyskusję, to przeczytaj ją ze zrozumieniem.

--
XL Homoseksualizm NIE JEST wrodzony:

107. Data: 2020-03-19 22:23:57

Od: gazebo <g...@j...com> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 19/03/2020 o 20:50, m...@g...com pisze:

> SPEC naz
> ---
> sPOc nud

PUdel

--
gazebo

108. Data: 2020-03-19 22:24:21

Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj> wrote:
> Użytkownik Kviat ...

> OMG
> Serio?

OMG serio.
Bo co? Nie wolno?

--
XL Homoseksualizm NIE JEST wrodzony:

109. Data: 2020-03-19 22:46:45

Od: gazebo <g...@j...com> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 19/03/2020 o 21:24, XL pisze:

> OMG serio.
> Bo co? Nie wolno?

KAZDEMU WOLNO BYC IDIOTA

--
gazebo

110. Data: 2020-03-19 22:57:27

Od: gazebo <g...@j...com> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 19/03/2020 o 21:23, XL pisze:

> Źle pamiętasz po prostu. Nie mogłam czegoś takiego napisać, bo NIGDY tak
> nie myślałam - a zawsze piszę tylko to, co myślę. Jeżeli kiedyś odnajdziesz
> tę dyskusję, to przeczytaj ją ze zrozumieniem.

ZMIenILAS ZDANIE CZY NE

--
gazebo

Kwarantanna!!! :)