TRZY GODZINY w powietrzu??!

11. Data: 2020-03-17 16:59:43

Temat: Re: TRZY GODZINY w powietrzu??!
Od: gazebo <g...@j...com> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 17/03/2020 o 15:55, XL pisze:

> W ,,statystykach" jest 20% przypadków.
> Twoja korpointeligencja kwitnie.

nic nie lapiesz, to penicylina rosnie :]

--
gazebo

12. Data: 2020-03-17 17:03:12

Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

<Kviat> wrote:

> Miałaś robiony test i jesteś w statystykach?
> Czy jak zwykle konfabulujesz i zwykły katar miałaś?

Od 9 lutego 39,5 st C przez 4 dni z (chwilowymi i nieznacznymi) spadkami po
Pyralginie; potem przez 3 dni spadek do 37. Cały czas rozrywający kaszel i
duszności, bóle mięśniowe.
Zero bólu gardła, zero kataru. Susza w nosie i gardle.
Do tej pory nadwrażliwość płucna,
--
XL Homoseksualizm NIE JEST wrodzony:

13. Data: 2020-03-17 17:08:45

Od: gazebo <g...@j...com> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 17/03/2020 o 16:03, XL pisze:

> [...]
> duszności, bóle mięśniowe.
> Zero bólu gardła, zero kataru. Susza w nosie i gardle.

noz kurwa, zacznij palic

--
gazebo

14. Data: 2020-03-17 18:05:07

Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

gazebo <g...@j...com> wrote:

> noz kurwa, zacznij palic

Nigdy nie paliłam, jeśli nie liczyć dwóch zachłyśnięć jednym wspólnym
szlugiem, z bratem, w podstawówce, na budowie pobliskiego ośrodka zdrowia.

--
XL Homoseksualizm NIE JEST wrodzony:

15. Data: 2020-03-17 18:17:34

Od: Kviat szukaj wiadomości tego autora

W dniu 17.03.2020 o 16:55, XL pisze:

> W ,,statystykach" jest 20% przypadków.
> Twoja korpointeligencja kwitnie.

Czyli po zapachu zdiagnozowałaś, że to korona, a nie zwykły katar?
Twoja prawckainteligencja kwitnie.

Powrotu do zdrowia życzę.
Piotr

16. Data: 2020-03-17 18:25:01

Od: Kviat szukaj wiadomości tego autora

W dniu 17.03.2020 o 17:03, XL pisze:

> [...]
> duszności, bóle mięśniowe.
> Zero bólu gardła, zero kataru. Susza w nosie i gardle.

Czyli jesteś po grypie? Gratuluję.
Rok 2020, styczeń 16-22
Ogółem Polska: 127696
http://wwwold.pzh.gov.pl/oldpage/epimeld/grypa/2020/
G_20_01C.pdf

Tylko jakim cudem twój prawacki umysł wykoncypował bez testu, że to co
przeszłaś, to była korona?
Zaprosiliście gościa z Włoch i zrobiliście koronaparty, jak to wasze
antyszczepionkowe zryte łby mają w zwyczaju?

Powrotu do zdrowia życzę.
Piotr

17. Data: 2020-03-17 18:30:22

Od: gazebo <g...@j...com> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 17/03/2020 o 17:05, XL pisze:

> Nigdy nie paliłam, jeśli nie liczyć dwóch zachłyśnięć jednym wspólnym
> szlugiem, z bratem, w podstawówce, na budowie pobliskiego ośrodka zdrowia.

przykro mi z powodu... a teraz mamy strefy wolne od cel i palenia, zyc
nie umierac

--
gazebo

18. Data: 2020-03-17 18:31:38

Od: gazebo <g...@j...com> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 17/03/2020 o 17:25, Kviat pisze:

> [...]
> Zaprosiliście gościa z Włoch i zrobiliście koronaparty, jak to wasze
> antyszczepionkowe zryte łby mają w zwyczaju?

nie przesadzaj, z seksem to ona na bakier, nawet ja to wiem

--
gazebo

19. Data: 2020-03-17 18:37:23

Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

<Kviat> wrote:

> Czyli po zapachu zdiagnozowałaś, że to korona, a nie zwykły katar?

Nie śmierdzę, nawet kiedy się spocę. Lekarz orzekł post factum, że
najprawdopodobniej mogłam być pierwszym przypadkiem z tych 80%, których nie
diagnozuje się.
I pochwalił autokwarantannę.

> Twoja prawckainteligencja kwitnie.

Fajnie, że się spodobało.
--
XL Homoseksualizm NIE JEST wrodzony:

20. Data: 2020-03-17 18:39:14

Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

<Kviat> wrote:

> [...]
> Zaprosiliście gościa z Włoch i zrobiliście koronaparty, jak to wasze
> antyszczepionkowe zryte łby mają w zwyczaju?

Grypę ZAWSZE przechodzę z katarem i bolem gardła.
Gości z Włoch spotykałam do tamtej pory ciągle. Nie moich.

--
XL Homoseksualizm NIE JEST wrodzony:

Kwarantanna!!! :)
Siedźcie w domach, PROSZĘ.