TRZY GODZINY w powietrzu??!

41. Data: 2020-03-17 23:46:07

Temat: Re: TRZY GODZINY w powietrzu??!
Od: gazebo <g...@j...com> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 17/03/2020 o 21:31, Sylvio Balconetti pisze:

> [...]
> topics. It has given its name to the Rh factor, one of the elements of a
> person's blood group, by the discoverers of the factor, Karl Landsteiner
> and Alexander Wiener. The rhesus macaque was also used in the well-known
> experiments on maternal deprivation carried out in the 1950s by
> controversial comparative psychologist Harry Harlow. Other medical
> breakthroughs facilitated by the use of the rhesus macaque include:

> https://en.wikipedia.org/wiki/Rhesus_macaque
>
> A wiec dzieki tym malpom tworzone sa leki, szczepionki, poznawane
> systemy genetyczne ... (nie jestem specjalista)
bardzo mnie to cieszy tylko ja nie o tym, nie jestesmy i nie uodpornimy
sie na wszystko z uwagi na prosty fakt, ze ludzie zachorowuja na to samo
mimo uodpornienia, teoretycznego, polpasiec, swinka, na niektore rzeczy
zapadamy wielokrotnie i malpki nam tu jeszcze nie pomogly

--
gazebo

42. Data: 2020-03-17 23:46:57

Od: gazebo <g...@j...com> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 17/03/2020 o 21:56, FEniks pisze:

> Pod warunkiem, że jest się np. posłem, bo normalnemu nie wystarczy do
> testu kaszel.
>
> Ewa

to wtedy od razu kolano leczyc :]

milo cie slyszec

--
gazebo

43. Data: 2020-03-18 06:59:52

Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik XL i...@g...pl ...

> TAK, nabywamy.
> Odpornorności na TEN KONKRETNY SZCZEP WIRUSA.

No własnie, a wirus co chwile mutuje.

--
Pozdrawia... Budzik
"Nic na to nie można poradzić. To byłby

44. Data: 2020-03-18 06:59:53

Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Kviat ...

> Tak czy inaczej, jak już się ma kaszel, to lepiej zrobić test i
> wiedzieć czy to zwykła grypa czy korona,

Obawiam sie ze nikt ci nie zrobi testu na podstawie samego kaszlu.
Nie wiem czy coś się juz zmieniło w tym temacie ale jeszcze nie dawo
potrzebne było spełnienie kilku warunków z podejrzanym kontaktem
włacznie.

--
Pozdrawia... Budzik
"Kiedy delektujemy się dziwnym i egzotycznym pięknem kwiatów - zdrowo

45. Data: 2020-03-18 08:08:30

Od: Kviat szukaj wiadomości tego autora

W dniu 18.03.2020 o 06:59, Budzik pisze:
> Użytkownik Kviat ...

> Obawiam sie ze nikt ci nie zrobi testu na podstawie samego kaszlu.

Pewnie nie zrobi. Zwykła grypa przecież nie zniknęła.
Ale stwierdzenie bez testu, że przeszło się koronawirusa, to głupota.

Pozdrawiam
Piotr

46. Data: 2020-03-18 09:19:12

Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj> wrote:
> Użytkownik XL i...@g...pl ...

> No własnie, a wirus co chwile mutuje.

Nie tak co chwilę - wirus grypy mutuje sezonowo, dlatego NIE MAJĄ SENSU
szczepionki. Szczepionka ma kilkumiesieczny okres produkcji (testy itd),
wiec jeśli ktor szczepi się w tym sezonie na grypę, to musztarda po
obiedzie, bo zyskuje odporność na zeszłosezonowy szczep grypy, a na nowy
nie jest odporny. I tak w kołko gonimy tego króliczka, a koncerny tłuką
kasę.
Przypominam też, że hiszpanka, po stosunkowo łagodnym wiosennym pierwszym
rzucie, największe zniwo zebrała w drugim rzucie, jesiennym. Wirus zmutował
w przerwie letniej, kiedy nie atakuje - bo najbardziej jest aktywny, gdy
jest zimno i wilgotno. I
bardzo się boję, że z koronawirusem będzie podobnie. Poczynania Anglików
mnie o tym przekonują - oni mają dobre informacje (mają badaczy i przede
wszystkim świetnych analityków) i wg mnie obecnie postępują słusznie,
drastycznymi metodami budując odporność zbiorową. Niestety, może to byc
jedyne racjonalne postępowanie. Całego świata się nie zaszczepi, nie
wyleczy, nie odizoluje. Służba zdrowia padnie, i tak ,,model brytyjski"
będzie wymuszony wszędzie.
ZWŁASZCZA jeśli koronawirus zmutuje w stronę większej agresywności jak
wirus hiszpanki. A raczej należy się tego spodziewać, bo natura wirusów
jest taka, że gdy napotykają przeszkodę w opanowaniu danego ekosystemu czy
jego części, mutują i wzmagają agresywność.
Chiny przechodzą remisję wieusa, ale to może być złudne i tragiczne w
skutkach poprzez zaniechanie środków ostrożnoeci do jesieni.
Nie mam wesołych myśli w tym momencie :-(

--
XL Homoseksualizm NIE JEST wrodzony:

47. Data: 2020-03-18 09:28:37

Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

<Kviat> wrote:

> Pewnie nie zrobi. Zwykła grypa przecież nie zniknęła.
> Ale stwierdzenie bez testu, że przeszło się koronawirusa, to głupota.

Głupota to myślenie, że testy i statystyki są w stanie wykazać i ująć
WSZYSTKIE przypadki zachorowań. Wykazano, że tzw. stwierdzone przypadki to
zaledwie 20% faktycznie zaistniałych. Dlatego każdy przypadek ,,grypy"
obecnie powinien być objęty kwarantanną i chorujec na ,,grypę" należy
zakładać u siebie infekcję koronawirusem, wdrażając środki jak przy
koronawirusie.
To jest NIEOFICJALNE stanowisko lekarzy - i wcześniej moje. Lekarz TYLKO mi
potwierdził słuszność moich przypuszczeń i podjętej kwarantanny.

--
XL Homoseksualizm NIE JEST wrodzony:

48. Data: 2020-03-18 14:39:37

Od: Kviat szukaj wiadomości tego autora

W dniu 18.03.2020 o 09:19, XL pisze:

> Nie tak co chwilę - wirus grypy mutuje sezonowo,

Dlatego właśnie warto się zaszczepić.

> dlatego NIE MAJĄ SENSU
> szczepionki.

Naukowcy i lekarze na świecie od lat prowadzą na ten temat badania i
twierdzą coś wręcz przeciwnego.
Ale oczywiście ty wiesz lepiej. Dlatego właśnie tacy jak ty są
niebezpieczni dla otoczenia.

> [...]
> wiec jeśli ktor szczepi się w tym sezonie na grypę, to musztarda po
> obiedzie, bo zyskuje odporność na zeszłosezonowy szczep grypy, a na nowy

Czyli jak zwykle bredzisz o czymś, o czym nie masz pojęcia.

[Ciach reszta bezsensownych spekulacji]

> Nie mam wesołych myśli w tym momencie :-(

A kiedykolwiek miałaś jakąś myśl?

Powrotu do zdrowia życzę.
Piotr

49. Data: 2020-03-18 14:45:35

Od: gazebo <g...@j...com> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 18/03/2020 o 13:39, Kviat pisze:

> A kiedykolwiek miałaś jakąś myśl?

ja mam, nie opuszczaj nas iXE
--
gazebo

50. Data: 2020-03-18 14:48:03

Od: gazebo <g...@j...com> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 17/03/2020 o 00:07, XL pisze:
> No to mamy pozamiatane. Trzy godziny w powietrzu to znaczy JEST JUŻ
> WSZĘDZIE.

nudze sie to zapytam, TRZY GODZINY POD WODA?

--
gazebo

Kwarantanna!!! :)
Siedźcie w domach, PROSZĘ.