TRZY GODZINY w powietrzu??!

51. Data: 2020-03-18 14:57:37

Temat: Re: TRZY GODZINY w powietrzu??!
Od: Kviat szukaj wiadomości tego autora

W dniu 18.03.2020 o 09:28, XL pisze:

> Głupota to myślenie, że testy i statystyki są w stanie wykazać i ująć
> WSZYSTKIE przypadki zachorowań.

Głupotą jest myślenie, że ja tak pomyślałem.
Ty po prostu nie rozumiesz tekstu pisanego.
Bez zrobionego testu jedyne co możesz, to ewentualnie przypuszczać, że
miałaś koronawirusa.
A ty bezmyślnie stwierdzasz "ja już po".
Skąd wiesz, że "po", skoro nie zrobiłaś testu, który by potwierdził, że
miałaś koronę?

> To jest NIEOFICJALNE stanowisko lekarzy

Bredzisz.
Jakie nieoficjalne? Nie dość, że to było oczywiste od samego początku,
to od samego początku specjaliści o tym mówili. Publicznie.

A ty to przedstawiasz jakby to była wiedza tajemna... LOL :):)

>- i wcześniej moje.

LOL :)
Ty po zapachu rozpoznajesz koronawirusa i jesteś zrytym
antyszczepionkowcem wbrew zaleceniom lekarzy, a teraz podpierasz się
autorytetem lekarzy... Żałosne :) Typowa schizofrenia u prawackich katoli.
A nie wróć... przecież "twoje stanowisko" było wcześniej. To lekarze
zgapili od ciebie :):):)

To tak samo gdy prawaki nawołują żeby zastosować się do zaleceń WHO, a
jednocześnie zapomnieli, jakie brednie opowiadali o zaleceniach WHO na
temat rzekomej "seksualizacji dzieci" i nawoływali żeby zaleceń WHO nie
stosować, bo WHO to debile. Typowa schizofrenia u prawackich katoli.

> Lekarz TYLKO mi
> potwierdził słuszność moich przypuszczeń i podjętej kwarantanny.

Gówno tam potwierdził. Powiedział ci, że to mógł być koronawirus, a nie
że to był koronawirus.
Chyba, że chodzisz do takich "profesorów" i "lekarzy" jak oszust Zięba.
Co wcale by mnie nie zdziwiło.

Powrotu do zdrowia życzę.
Piotr

52. Data: 2020-03-18 17:10:05

Od: andal <a...@a...org> szukaj wiadomości tego autora

On Wed, 18 Mar 2020 05:59:52 +0000, Budzik wrote:

> Użytkownik XL i...@g...pl ...

> No własnie, a wirus co chwile mutuje.

jeszcze pare godzin i stanie sie malpa, albo gorzej, czlowiekiem

53. Data: 2020-03-18 17:12:59

Od: gazebo <g...@j...com> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 18/03/2020 o 16:10, andal pisze:

> jeszcze pare godzin i stanie sie malpa, albo gorzej, czlowiekiem

nie strasz, ze kolejny Mr albo XL

--
gazebo

54. Data: 2020-03-18 17:15:15

Od: andal <a...@a...org> szukaj wiadomości tego autora

On Wed, 18 Mar 2020 14:57:37 +0100, Kviat wrote:

> Gówno tam potwierdził. Powiedział ci, że to mógł być koronawirus, a nie
> że to był koronawirus.

to ty chodzisz razem z nia do lekarza ?

55. Data: 2020-03-18 17:18:02

Od: gazebo <g...@j...com> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 18/03/2020 o 16:15, andal pisze:

> to ty chodzisz razem z nia do lekarza ?

ja chodze, dlaczego pytasz?

--
gazebo

56. Data: 2020-03-18 17:59:59

Od: FEniks <x...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 17.03.2020 o 23:46, gazebo pisze:

> to wtedy od razu kolano leczyc :]

I to szybko, dopóki wszystkich oddziałów nie zamienią na zakaźne.

> milo cie slyszec

Mnie również miło Cię widzieć. :)

Tylko patrzeć, jak ta kwarantanna wskrzesi Usenet.

Ewa

57. Data: 2020-03-18 18:24:07

Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

andal <a...@a...org> wrote:

> to ty chodzisz razem z nia do lekarza ?

Dzień i noc o mnie myśli, to ma już zwidy, że chodzi. Jest na to kategoria
psychologiczna nawet.

--
XL Homoseksualizm NIE JEST wrodzony:

58. Data: 2020-03-18 18:29:04

Od: gazebo <g...@j...com> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 18/03/2020 o 16:59, FEniks pisze:

> I to szybko, dopóki wszystkich oddziałów nie zamienią na zakaźne.

> Mnie również miło Cię widzieć. :)
>
> Tylko patrzeć, jak ta kwarantanna wskrzesi Usenet.
>
> Ewa

juz dopisuje do plusow :)

--
gazebo

59. Data: 2020-03-18 20:14:04

Od: Kviat szukaj wiadomości tego autora

W dniu 18.03.2020 o 18:24, XL pisze:

> Dzień i noc o mnie myśli, to ma już zwidy, że chodzi. Jest na to kategoria
> psychologiczna nawet.

Przeceniasz się. Jest na to kategoria psychologiczna nawet.
Przypominam sobie o tobie tylko wtedy, gdy palniesz publicznie kolejną
głupotę na grupie. Swoją drogą, mocno podniosłaś poziom na grupie, gdy
zrobiłaś sobie przerwę.

Powrotu do zdrowia życzę.
Piotr

60. Data: 2020-03-18 20:51:28

Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

<Kviat> wrote:

> Przeceniasz się. Jest na to kategoria psychologiczna nawet.
> Przypominam sobie o tobie tylko wtedy, gdy palniesz publicznie kolejną
> głupotę na grupie.

Czuję się zatem non stop przez ciebie inwigilowana - ty JEDNAK BEZ TEGO
ANI RUSZ ?

> Swoją drogą, mocno podniosłaś poziom na grupie, gdy
> zrobiłaś sobie przerwę.

To grupa ,,zrobiła sobie przerwę". Widać tęskniłeś ?

--
XL Homoseksualizm NIE JEST wrodzony:

Kwarantanna!!! :)
Siedźcie w domach, PROSZĘ.