TRZY GODZINY w powietrzu??!

71. Data: 2020-03-19 10:59:49

Temat: Re: TRZY GODZINY w powietrzu??!
Od: Kviat szukaj wiadomości tego autora

W dniu 19.03.2020 o 09:19, m...@g...com pisze:

> [...]
> wciskasz nieproszona. Bez tego ani rusz.
> A jak ktoś ci zwróci uwagę, że piszesz głupoty, to rozpaczasz, że jesteś
> atakowana i prześladowana.
> Przestań wrzucać antyszczepionkowe bzdury, homofobiczne, rasistowskie i
> antysemickie głupoty, a twoje problemy same się rozwiążą. Całkiem
> niedawno mądry człowiek powiedział, że nie wolno być obojętnym, więc
> wiesz czego się spodziewać, gdy znowu to zrobisz.
> ---
> Twoje problemy juz sie tak nie rozwionzom nawet jak przestaniesz PISac ;P

LOL :):)

> Nie jestesmy

A ilu was jest?

> obojentni na to co PISzesz od dlugiego czasu zapewniam cie

Jak widzisz, ja też nie jestem obojętny od długiego czasu. :)

> jeszcze raz, sKOro nie zrozumiales lub jeszcze nie dotarlo... ;)))

LOL :) Naślesz na mnie starszych kolegów?
Wiesz, ze groźby są karalne? To cię informuję, skoro nie zrozumiałeś lub
jeszcze nie dotarło.

No i teraz masz problem. Jak ktoś mi nawet niechcący podstawi nogę, to
będę wiedział kogo wskazać jako podejrzanego. Ty się teraz módl, żebym
nawet kataru nie dostał.

Powrotu do zdrowia życzę.
Piotr

72. Data: 2020-03-19 11:03:07

Od: Kviat szukaj wiadomości tego autora

W dniu 19.03.2020 o 09:52, XL pisze:

> Jak ,,przestanę wrzucać", to ty, bocie, padniesz ?

Poświęcę się dla dobra ludzkości.

> Na to nie mogę być obojętna, bo ja bardzo lubię testować idiotyczne
> programiki ?

Widzę. Dlatego właśnie pokazuję ci w nich błędy, skoro tak bardzo
prosisz o pomoc.

Powrotu do zdrowia życzę.
Piotr

73. Data: 2020-03-19 11:15:45

Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

<Kviat> wrote:

> Poświęcę się dla dobra ludzkości.

> Widzę. Dlatego właśnie pokazuję ci w nich błędy, skoro tak bardzo
> prosisz o pomoc.

Nie muszę prosić. Boty autodestrukcyjne znam od dawna - łażą za mną same ?

--
XL Homoseksualizm NIE JEST wrodzony:

74. Data: 2020-03-19 12:35:30

Od: Kviat szukaj wiadomości tego autora

W dniu 19.03.2020 o 09:49, XL pisze:
> [...]
-zgonow/

brytania-rzad-zamyka-szkoly/84lstfq

> To nie zależy od ,,bogactwa", tylko od ROZUMU akurat.

Nie. To głównie zależy od bogactwa.

> Nikt plebsu na ulicę i
> do dyskoteki nie wypędza z domu.

Zapominasz np. o chodzących do pracy.
Wielu pracodawców bez problemu może przeorganizować przynajmniej cześć
pracy na pracę zdalną. A tego nie robią, dopóki nie zostaną zmuszeni.
Więc zmuszają plebs do dojeżdżania do pracy.
Inne przykłady znajdziesz samodzielnie.

> A krolowa ma 90 lat i JAK KAŻDY SENIOR (biedny czy bogaty) jest tu
> najbardziej zagrożona.

Jak każdy 90lotatek, który nie jest królową i nie posiada zamku.
Innych seniorów, tych biedniejszych, też wywożą do zamków? Nie? No to
jak zwykle nie trafiłaś z argumentem.
A po drugie, jak zwykle chodzi o hipokryzję. Ludziom mówią, że luzik, że
trzeba odchorować, paru starszych umrze, to trudno takie życie. A sami
spieprzają do zamków. Jakoś nie korzystają z własnych porad.
To skoro nie ma problemu, że paru starszych ludzi umrze, to dlaczego
królową wywożą do zamku? Plebs jest robiony w konia, a i tak będą rzucać
kwiatami i mdleć z wrażenia, jak im ta pani pomacha przez okno.
Tak jak u nas na widok proboszcza.

> Durniu.

Durna.

Powrotu do zdrowia życzę.
Piotr

75. Data: 2020-03-19 12:44:58

Od: Kviat szukaj wiadomości tego autora

W dniu 19.03.2020 o 11:15, XL pisze:

> Nie muszę prosić. Boty autodestrukcyjne znam od dawna - łażą za mną same ?

To wiem. Tylko po co puszczasz je na publiczną grupę?
Zachowaj je dla siebie, skoro lubisz jak za tobą łażą.

Powrotu do zdrowia życzę.
Piotr

76. Data: 2020-03-19 13:42:29

Od: m...@g...com szukaj wiadomości tego autora

> [...]

No i teraz masz problem. Jak ktoś mi nawet niechcący podstawi nogę, to
będę wiedział kogo wskazać jako podejrzanego. Ty się teraz módl, żebym
Czas modlitw dla Ciebie minal. Najlepiej zrobisz jak POszukasz sobie adwokata.
Dobrego i drogiego, chyba ze ci jakies lewaki zafundujom. W czasach epidemii?
Marzenie LOLkujoncej glowki.
PS: widze ze Kombinujesz z cytowaniami. Nie POmoze. Kasowanie juz tez.

77. Data: 2020-03-19 13:59:50

Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj> szukaj wiadomości tego autora

UĹźytkownik XL i...@g...pl ...

> Nie tak co chwilę - wirus grypy mutuje sezonowo

Naukowcy twierdza ze akurat coronawirus mutuje cały czas, bo ma tylko
jeden łancuch DNA wiec replikacja nie jest sprawdzana co do udanego
powtorzenia wzoru. Moze to nie sa duze zmiany ale moga sie dziac przy
praktycznie kazdej replikacji.

Cechą wirusów jednoniciowych RNA (a do takich należy SARS-CoV-2), jest
to, że cały czas mutują. – Zwykle różnice są niewielkie, natomiast może
się zdarzyć większa mutacja, na którą nie będziemy mieć odporności, i
wtedy może pojawić się kolejna epidemia, podobnie jak to się dzieje co
kilka lat w przypadku grypy. Jest ryzyko, Ĺźe SARS-CoV-2 zmutuje do wersji
bardziej zjadliwej, jednak może też zmutować w wersję łagodniejszą,
utraci zdolność ataku bezpośrednio płuc i stanie się kolejnym wirusem
przeziębieniowym – mówi dr Grzesiowski.

https://dorzeczy.pl/kraj/132623/co-dzis-wiemy-o-koro
nawirusie-sars-cov-
2.html

art z 13.03.2020

--
Pozdrawia... Budzik
"Dyplomata to człowiek, który pamięta o urodzinach kobiety,

78. Data: 2020-03-19 13:59:51

Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Kviat ...

> Pewnie nie zrobi. Zwykła grypa przecież nie zniknęła.
> Ale stwierdzenie bez testu, że przeszło się koronawirusa, to głupota.

Ale przeciez to XLka...
Osoba która nadal pomimo pokazania wielu danych twierdzi ze szczepionka
np na Odre nie działa...

--
Pozdrawia... Budzik
"Człowiek... to jedyne zwierzę, które się rumieni.

79. Data: 2020-03-19 13:59:51

Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj> szukaj wiadomości tego autora

UĹźytkownik XL i...@g...pl ...

> Głupota to myślenie, że testy i statystyki są w stanie wykazać i
> ująć WSZYSTKIE przypadki zachorowań. Wykazano, że tzw. stwierdzone
> przypadki to zaledwie 20% faktycznie zaistniałych. Dlatego każdy
> przypadek „grypy” obecnie powinien być objęty kwarantanną i chorujec
> na „grypę” należy zakładać u siebie infekcję koronawirusem,
> wdrażając środki jak przy koronawirusie.
> To jest NIEOFICJALNE stanowisko lekarzy - i wcześniej moje. Lekarz
> TYLKO mi potwierdził słuszność moich przypuszczeń i podjętej
> kwarantanny.

O, widze ze kolezanka zmieniła zdanie.
Wczesniej pisałas jednak coś innego a teraz nazywasz głupotą to czego
nikt tutaj nie pisał. Nieładnie tak manipulowac.

--
Pozdrawia... Budzik
"Wiedza to władza. Ale niewiedza, niestety, nie oznacza jeszcze

80. Data: 2020-03-19 14:11:24

Od: m...@g...com szukaj wiadomości tego autora

[...]

kilka lat w przypadku grypy. Jest ryzyko, że SARS-CoV-2 zmutuje do wersji
[...]

A POtem z lagodnej moze znow zmutowac w zjadliwom i tak do usr naszego gatunku
mortem...

Kwarantanna!!! :)
Siedźcie w domach, PROSZĘ.
Kviat widzów TVN ?