Path: news-archive.icm.edu.pl!news.rmf.pl!news.ipartners.pl!newsfeed.tpinternet.pl!at
lantis.news.tpi.pl!news.tpi.pl!not-for-mail
From: "..alda.." <w...@w...pl.wytnijcyferki>
Newsgroups: pl.rec.kuchnia
Subject: Re: TUPPERWARE- co to jest?
Date: Sun, 16 Jan 2005 17:50:38 +0100
Organization: tp.internet - http://www.tpi.pl/
Lines: 34
Message-ID: <cse610$5mg$1@atlantis.news.tpi.pl>
References: <hxxtjkc32e7r.10l6rv1k6negd$.dlg@40tude.net>
<cs6851$1i3u$1@mamut.aster.pl> <csbfj6$l35$1@atlantis.news.tpi.pl>
<csbpml$2agc$1@mamut.aster.pl> <csc6s1$47f$1@atlantis.news.tpi.pl>
<csdec3$a9i$1@mamut.aster.pl> <csdk6k$eh3$1@atlantis.news.tpi.pl>
<csdttk$m8d$1@mamut.aster.pl>
NNTP-Posting-Host: ayu240.neoplus.adsl.tpnet.pl
X-Trace: atlantis.news.tpi.pl 1105894241 5840 83.27.132.240 (16 Jan 2005 16:50:41
GMT)
X-Complaints-To: u...@t...pl
NNTP-Posting-Date: Sun, 16 Jan 2005 16:50:41 +0000 (UTC)
X-Priority: 3
X-MSMail-Priority: Normal
X-Newsreader: Microsoft Outlook Express 6.00.2800.1437
X-MimeOLE: Produced By Microsoft MimeOLE V6.00.2800.1441
Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.rec.kuchnia:227962
Ukryj nagłówki
Użytkownik "Ruua" <TU.WPISZ.MÓJ.NICK@idea.WYTNIJ.net.TO.pl> napisał w
wiadomości news:csdttk$m8d$1@mamut.aster.pl...
> Użytkownik "..alda.." <w...@w...pl.wytnijcyferki> napisał w
wiadomości
> news:csdk6k$eh3$1@atlantis.news.tpi.pl...
>
> > Mhm, a ta zimna woda jest podgrzewana goracymi spojrzeniami głodnego
> > wlasciciela pudełka czekajacego na posilek, tak? No to u mnie sie nie
> > sprawdzi, obrzucanie _pudelka_ goracym spojrzeniem mi nie wychodzi;-/
>
> nie - zalewa sie wrzatkiem.
pytałam wyraznie: czy zalewa sie zimna woda z kranu, napisalas ze tak, wiec
sie moze zdecyduj jaka ta woda ;-)
no a skoro [jak wczesniej napisalas] "gotowanie bez pradu" to skad ten
wrzatek?
> > Kosmiczne bzdury wciskasz Ty oraz ci, ktorzy to sprzedaja.
> > Az dziwne ze ludzie ciagle sie na to nabieraja i leca wydawac kase...
>
> ROFTL> idz sie dziewczyno przewietrz. ja nie zamierzam cie do niczego
> przekonywac.
Ano nie przekonasz, bo nie masz zadnych argumentow tylko marketingowe
haselka producenta.
Ale rozumiem doskonale to, ze obstajesz przy swoim. Nikt nie lubi chwalic
sie tym, ze byl naiwny i zaplacil za zwykly kawalek plastiku 3x wiecej niz
on faktycznie wart.
pozdrawiam
alda
|