Re: Tabliczka/Drzewo

From: "Jagoda" <b...@k...net.pl>
Newsgroups: pl.rec.ogrody
Subject: Re: Tabliczka/Drzewo
Date: Fri, 12 Oct 2001 12:54:41 +0200

Januszu ... 3 x NIE !!!
Nie, nie, nie masz racji !!! Data 11 września zostanie na zawsze zapisana w
historii ludzkości. Będzie conajmniej tak ważną, jak 1 września 1939 roku.
Co do tabliczki też nie masz racji. Gdyby była ona umieszczona na drzewie to
rzeczywiście byłby zbędny jego wizerunek. Ale postanowiliśmy umieścić ją na
kamieniu i ona ma informować (nawet analfabetów) że to drzewo jest
pomnikiem, a nie kamień.
Kolejny mój protest dotyczy samego drzewa. Dlaczego ma być biedne
pogruchotane itd ? Niech rośnie pięknie i będzie symbolem zwycięstwa nad
terroryzmem ...
I jeszcze jedno mam pytanie. W jaki inny sposób ogrodnicy mogą upamietnić
takie wydarzenie, jeśli nie przez posadzenie drzewa ???
Przypuszczam że znam Twoją odpowiedź (:-)).

Pozdrawiam - Jagoda