Taco / Burritos

1. Data: 2001-07-26 18:20:47

Temat: Taco / Burritos
Od: "eXtreme" <e...@e...com> szukaj wiadomości tego autora

Hej.

Udało mi się już zrobić dobry farsz do Burritos / Taco. Szukam jeszcze
przepisu na naleśniki kukurydziane do tych potraw. To co kupiłem w
Hipermarkecie nie nadaje się do niczego.

proszę o pomoc, dziękuję i pozdrawiam.
eXtreme

1. Data: 2001-07-26 18:23:47

Temat: Re: Taco / Burritos
Od: "Bozena" <b...@s...pw.edu.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Udało mi się już zrobić dobry farsz do Burritos / Taco.

Slucham bardziej niz bardzo uwaznie, bo to jeszcze chyba przede mna,
przynajmniej mam taka nadzieje :o)

Bozenka

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
ICQ 81838200
http://bozena.samorzad.pw.edu.pl
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

1. Data: 2001-07-26 20:53:49

Od: "przeM;-O" <m...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "eXtreme" <e...@e...com> napisał w wiadomości
> Hej.
>
> Udało mi się już zrobić dobry farsz do Burritos / Taco. Szukam jeszcze
> przepisu na naleśniki kukurydziane do tych potraw. To co kupiłem w
> Hipermarkecie nie nadaje się do niczego.

Zdradź swój przepis na farsz. Ja placki robie z mąki pszennej (tak jak
polskie podpłomyki) tyle że robię je bardzo cieńkie. Czasami dodaje mąki
kukurydzianej.

przeM;-O
m...@p...onet.pl
www.mutiny.w.pl

wątróbka - HELP
Ciasto do pizzy
galeria grupy juz jest :-))))
Kluski na parze
Q: Jak zrobic banana z czekolada na grillu (technicznie)