Re: Tak mi przykro..... maki w wazonie

Data: 2005-04-22 07:47:42
Temat: Re: Tak mi przykro..... maki w wazonie
Od: "agao" <a...@p...onet.pl>

> Demonizujesz.
> Pisanie na grupy dyskusyjne wymaga po prostu dostosowania się do pewnych
> zasad, tak jak funkcjonowanie w dowolnej innej społeczności. Ktoś Ci
> zwrócił uwagę, a Ty od razu czujesz się poniewierana. Spójrz na to z
> dystansem i się zastanów jeszcze raz.
> UlaK

Ula, oczywiscie masz racje, ale każdemu moze sie zdarzyc bład bardziej lub
mniej swiadomie. Trudno zasiadać do forum ze spisem rzeczy przed oczami co
mi wolno a czego nie.
Chodzi o to że Julka po prostu jest delikatnie powiedziawszy niegrzeczna, i
to nie pierwszy raz. Mnie też sie kiedys oberwalo trochę za co innego. Uwage
o niezaśmiecaniu forum proponuje przyjac jako przypomnienie dla nas
wszystkich, a Julkową formę jako atrakcję turystyczną tego forum i "pewne"
urozmaicenie:-)). Po prostu ten typ tak ma

PS. Aha, a Julkę podobno uspokaja lepienie pierogów...;-)
Z wyrazami szacunku dla wszystkich "śmiecących" i "nie" i szczególnie ładnym
uśmiechem dla Julki:-)))))
agnieszka o.