Re: Takie są kobiety

Data: 2008-09-01 12:43:46
Temat: Re: Takie są kobiety
Od: Ikselka <i...@g...pl>

Dnia Mon, 1 Sep 2008 14:34:58 +0200, Vilar napisał(a):

> Nie pamiętam tej dyskusji chorera.

Nieprawda, dobrze pamiętasz :-)

> A wiesz, w sumie gej też człowiek, więc jak najbardziej przyjaźnić się z
> nimi można.

A fe, to już wolę z... babami :-DDD

> Ciekawa byłam co powiesz.

A co mogłam powiedzieć? Przecież odpowiedź jest jedna.

> I sobie pomyślałam w międzyczasie, że...
> wybacz mi proszę, ale autentycznie lubię Cię podszczypywać.
>
> Bo tak fajnie piszczysz :-/.

To jest pisk? - w życiu. Chyba masz odbiór źle ustawiony.

> Wybacz więc, postaram się zapanować nad odruchami.

Ależ czemu? - lubię takie odruchy, no w pewnym sensie lubię. Ponieważ
potwierdzają moje zdanie o kobietach w ogóle.

> Ale sama wiesz jak to z odruchami bywa, mogą wyrwać się spod kontroli.

Mnie się to rzadko zdarza, jedynie w sytuacjach intymnych.

> Możesz też olewać moje szczypki, to pewnie się znudzę.....skoro nie będzie
> piszczenia, nie będzie zabawy.

Pozwolę Ci się jeszcze trochę... pobawić, jak to nazywasz :-)
To taka moja kładka, po której zobaczę, jak daleko wejdziesz...

> Ot i cała prawda.
> Taka...hmm...niepoczciwa zdziebko.

Nie zaskoczonam. Ponieważ widzę inną, niż (sobie) przedstawiasz.

--
"Ludzki mózg jest zbyt skomplikowany, aby dał się poznać
samemu sobie... A gdyby taki nie był, byłby po prostu zbyt głupi, aby