Path: news-archive.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!newsfeed.pionier.net.pl!feeder.erje.net
!1.eu.feeder.erje.net!feeder2.ecngs.de!ecngs!feeder.ecngs.de!81.171.118.61.MISM
ATCH!peer01.fr7!news.highwinds-media.com!newsfeed.neostrada.pl!unt-exc-01.news.
neostrada.pl!unt-spo-a-01.news.neostrada.pl!news.neostrada.pl.POSTED!not-for-ma
il
Date: Mon, 10 Aug 2015 00:59:23 +0200
From: Qrczak <q...@q...pl>
User-Agent: Mozilla/5.0 (Windows; U; Windows NT 6.1; pl; rv:1.9.1.7) Gecko/20100111
Thunderbird/3.0.1
MIME-Version: 1.0
Newsgroups: pl.sci.psychologia
Subject: Re: Talent artysty?
References: <mptp9o$qsf$1@news.icm.edu.pl>
<1...@g...com>
<mpvkbn$s9b$1@dont-email.me>
<9...@g...com>
<mpvqd9$k40$1@dont-email.me>
<4...@g...com>
<mq1o3i$u22$1@news.icm.edu.pl>
<1bfw3sgi94l2$.1ty9jwf4dpzrx.dlg@40tude.net>
<mq2pg0$j3h$1@news.icm.edu.pl>
<55c5012a$0$4768$65785112@news.neostrada.pl> <mq4qaf$l86$1@dont-email.me>
<mq5d09$3hn$1@news.icm.edu.pl>
<55c708b8$0$27511$65785112@news.neostrada.pl>
<55c70b6b$0$4786$65785112@news.neostrada.pl>
<55c71e8f$0$27519$65785112@news.neostrada.pl>
<55c730e4$0$27526$65785112@news.neostrada.pl>
<55c73662$0$8386$65785112@news.neostrada.pl>
<4...@4...net>
<55c74ffd$0$27509$65785112@news.neostrada.pl>
<55c759cd$0$8378$65785112@news.neostrada.pl> <mq8840$s13$1@dont-email.me>
In-Reply-To: <mq8840$s13$1@dont-email.me>
Content-Type: text/plain; charset=ISO-8859-2; format=flowed
Content-Transfer-Encoding: 8bit
Lines: 60
Message-ID: <55c7db4b$0$4772$65785112@news.neostrada.pl>
Organization: Telekomunikacja Polska
NNTP-Posting-Host: 87-207-124-79.dynamic.chello.pl
X-Trace: 1439161164 unt-rea-a-01.news.neostrada.pl 4772 87.207.124.79:49718
X-Complaints-To: a...@n...neostrada.pl
X-Received-Bytes: 3999
X-Received-Body-CRC: 885357495
Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.sci.psychologia:705991
Ukryj nagłówki
Dnia 2015-08-09 21:04, obywatel Pszemol uprzejmie donosi:
> "FEniks" <x...@p...fm> wrote in message
> news:55c759cd$0$8378$65785112@news.neostrada.pl...
>>>>>>>>> http://www.matematyka.pl/19068.htm
>>>>>>>>
>>>>>>>> J.w.
>>>>>>>> No i?
>>>>>>> "(zdolności czysto fizyczne + osobowość + znalezienie się w
>>>>>>> odpowiednim
>>>>>>> czasie w
>>>>>>> odpowiednim miejscu, czyli np. odpowiednia edukacja, warunki do
>>>>>>> zaistnienia i pewnie jeszcze wiele innych), "
>>>>>>> Może i zdolności fizyczne- no ale gdzie pozostałe?
>>>>>>
>>>>>> Może też tu: 1904- Jak widzimy na przykładach, Ramanujan jest bardzo
>>>>>> pracowitą osobą i całkiem pilnym uczniem. Dzięki ciężkiej pracy i
>>>>>> długim
>>>>>> przygotowaniom Srinivasa uzyskuje miejsce w Government College of
>>>>>> Kumbakonam. Z początku idzie mu nieźle, później jednak jego wyniki
>>>>>> zaczynają się pogarszać głównie ze względu na ilość czasu, jaką
>>>>>> (zamiast
>>>>>> nauce) poświęca matematyce.
>>>>>
>>>>> Czyli -czyta to, co ma (bardzo niewiele!)- i okazuje się, że jego
>>>>> wiedza i
>>>>> osiągnięcia matematyczne w niektórych miejscach wyprzedzają
>>>>> współczesnych mu
>>>>> matematyków, którzy mieli solidne wykształcenie i wymieniali się
>>>>> swoimi
>>>>> myślami- listownie, lub na bezpośrednich spotkaniach.
>>>>> Przypominam- gdy go pytano, skąd on to wie, dlaczego nie zna
>>>>> poprawnego
>>>>> dowodu- mówił, że to wszystko objawiła mu we śnie jego bogini-
>>>>> patronka
>>>>>
>>>>
>>>> Dzięki za cytat. Uśmiałam się do imentu ze zdanka "(zamiast
>>>> nauce) poświęca matematyce" :-)))
>>>>
>>>
>>> No cóż- Nobel też nie uznał matematyki za naukę:-)
>>
>> To może następnym razem bardziej zwracaj uwagę na to, co linkujesz.
>> "Mój" cytat pochodził przecież z Twojego linka.
>
> Po pierwsze - proszę, tnijcie poprzednie generacje cytatów... po co te
> tasiemce?
> Po drugie - w zacytowanym fragmencie nikt nie insynuował że matematyka
> nie jest nauką, nie wiem czemu tak Ikselka skojarzyła... Owszem, zdanie
> było
> niezręcznie skonstruowane ale jak ktoś przeczytał z sensem to wiedział, że
> chodziło o poświęcaniu czasu na matematyce zamiast uczeniu się w szkole
> również innych rzeczy...
Wiem. Nie powiem.
Q
--
się przyczepią, że insynuuję
nie tnę z tego samego powodu
|