Data: 2015-08-10 00:59:23
Temat: Re: Talent artysty?
Od: Qrczak <q...@q...pl>
Pokaż wszystkie nagłówki
Dnia 2015-08-09 21:04, obywatel Pszemol uprzejmie donosi:
> "FEniks" <x...@p...fm> wrote in message
> news:55c759cd$0$8378$65785112@news.neostrada.pl...
>>>>>>>>> http://www.matematyka.pl/19068.htm
>>>>>>>>
>>>>>>>> J.w.
>>>>>>>> No i?
>>>>>>> "(zdolności czysto fizyczne + osobowość + znalezienie się w
>>>>>>> odpowiednim
>>>>>>> czasie w
>>>>>>> odpowiednim miejscu, czyli np. odpowiednia edukacja, warunki do
>>>>>>> zaistnienia i pewnie jeszcze wiele innych), "
>>>>>>> Może i zdolności fizyczne- no ale gdzie pozostałe?
>>>>>>
>>>>>> Może też tu: 1904- Jak widzimy na przykładach, Ramanujan jest bardzo
>>>>>> pracowitą osobą i całkiem pilnym uczniem. Dzięki ciężkiej pracy i
>>>>>> długim
>>>>>> przygotowaniom Srinivasa uzyskuje miejsce w Government College of
>>>>>> Kumbakonam. Z początku idzie mu nieźle, później jednak jego wyniki
>>>>>> zaczynają się pogarszać głównie ze względu na ilość czasu, jaką
>>>>>> (zamiast
>>>>>> nauce) poświęca matematyce.
>>>>>
>>>>> Czyli -czyta to, co ma (bardzo niewiele!)- i okazuje się, że jego
>>>>> wiedza i
>>>>> osiągnięcia matematyczne w niektórych miejscach wyprzedzają
>>>>> współczesnych mu
>>>>> matematyków, którzy mieli solidne wykształcenie i wymieniali się
>>>>> swoimi
>>>>> myślami- listownie, lub na bezpośrednich spotkaniach.
>>>>> Przypominam- gdy go pytano, skąd on to wie, dlaczego nie zna
>>>>> poprawnego
>>>>> dowodu- mówił, że to wszystko objawiła mu we śnie jego bogini-
>>>>> patronka
>>>>>
>>>>
>>>> Dzięki za cytat. Uśmiałam się do imentu ze zdanka "(zamiast
>>>> nauce) poświęca matematyce" :-)))
>>>>
>>>
>>> No cóż- Nobel też nie uznał matematyki za naukę:-)
>>
>> To może następnym razem bardziej zwracaj uwagę na to, co linkujesz.
>> "Mój" cytat pochodził przecież z Twojego linka.
>
> Po pierwsze - proszę, tnijcie poprzednie generacje cytatów... po co te
> tasiemce?
> Po drugie - w zacytowanym fragmencie nikt nie insynuował że matematyka
> nie jest nauką, nie wiem czemu tak Ikselka skojarzyła... Owszem, zdanie
> było
> niezręcznie skonstruowane ale jak ktoś przeczytał z sensem to wiedział, że
> chodziło o poświęcaniu czasu na matematyce zamiast uczeniu się w szkole
> również innych rzeczy...
Wiem. Nie powiem.
Q
--
się przyczepią, że insynuuję
nie tnę z tego samego powodu
|