Talent artysty?

361. Data: 2015-08-12 07:38:36

Temat: Re: Talent artysty?
Od: Qrczak <q...@q...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia 2015-08-12 07:03, obywatel Chiron uprzejmie donosi:

Szafę.

362. Data: 2015-08-12 08:41:26

Od: "Ghost" <g...@e...com> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "gazebo" napisał w wiadomości grup

W dniu 10.08.2015 o 07:45, Chiron pisze:

>twoje frustracje nie sa specjalnie nowatorskie, nieodmiennie przypisujesz
>ludziom wlasne zachowania, brak obycia, brak wylsztalcenia, kompleksy, brak
>szacunku, ktorego ty nie otrzymujesz bo i nie zaslugujesz

pfff, nic nowatorskiego nie odkryłeś :P

363. Data: 2015-08-12 08:48:09

Od: "Ghost" <g...@e...com> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "FEniks" napisał w wiadomości grup
.pl...

W dniu 2015-08-09 o 12:54, Chiron pisze:

>A Ty potrafisz rozmawiać bez osobistych wycieczek? I bez sprawdzania, czy
>ktoś ma napletek?
>Nudny jesteś jak flaki z olejem.

Napletki i nudności to swoja droga, ale kolo który tak meczy ludzi jak
wyżej, albo z kosiarka nachalnie próbuje się komuś na podwórko wpierdolić,
musi być na co dzień po prostu nie do zniesienia. Przecież obcowanie z nim w
świecie rzeczywistym to nieustanne piekło emocjonalne. Jak umrze, bliscy
zdziwią się, jak bardzo inne i lekkie może być życie.

364. Data: 2015-08-12 09:18:16

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Wed, 12 Aug 2015 07:02:03 +0200, Chiron napisał(a):

> [...]
taro%C5%BCytnej_Grecji

> No ale pułap, z jakiego startowali każe być pełnym podziwu dla ich
> osiągnięć. Archimedes- operujący właściwie to rachunkiem całkowym (pole
> powierzchni pod parabolą), teorią maszyn prostych, etc- trudno uwierzyć, że
> ci ludzie startowali od zera

Chironie, nie od zera, lecz od własnego wielkiego Intelektu. A to o wiele
więcej, niż ma dzisiejszy przeciętny człowiek...

--
XL
"Niech nie opuszcza ciebie twoja siostra Pogarda

365. Data: 2015-08-12 09:19:19

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Wed, 12 Aug 2015 08:48:09 +0200, Ghost napisał(a):

> (...) Jak umrze, bliscy
> zdziwią się, jak bardzo inne i lekkie może być życie.

A Ty kiedy planujesz?

366. Data: 2015-08-12 10:19:28

Od: "Ghost" <g...@e...com> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Ikselka" napisał w wiadomości grup
.net...

>Chironie, nie od zera, lecz od własnego wielkiego Intelektu. A to o wiele
>więcej, niż ma dzisiejszy przeciętny człowiek...

Tez uważasz, że Archimedes całkował?

367. Data: 2015-08-12 10:20:30

Od: "Ghost" <g...@e...com> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Ikselka" napisał w wiadomości grup
net...

>A Ty kiedy planujesz?

Nie znam dnia ani godziny :P

368. Data: 2015-08-12 10:38:21

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Wed, 12 Aug 2015 10:19:28 +0200, Ghost napisał(a):

> Użytkownik "Ikselka" napisał w wiadomości grup
.net...

> Tez uważasz, że Archimedes całkował?

Owszem, przeciętniaku.

369. Data: 2015-08-12 10:40:31

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Wed, 12 Aug 2015 10:20:30 +0200, Ghost napisał(a):

> Użytkownik "Ikselka" napisał w wiadomości grup
net...

> Nie znam dnia ani godziny :P

http://www.deon.pl/religia/duchowosc-i-wiara/pismo-s
wiete-rozwazania/art,777,nie-znacie-dnia-ani-godziny
-mt-25-1-13.html

Czuuu-waj!

370. Data: 2015-08-12 12:28:07

Od: "Ghost" <g...@e...com> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Ikselka" napisał w wiadomości grup
et...

>Owszem

Buahahahahahahahahahahah

Kraść, kraść i jeszcze raz kraść
Wielkanoc!
Ghostek sie POgubil...
I wszystko jasne
Garissa: wybrali chrześcijan, a potem zabijali jednego za drugim. Przez cały wczorajszy dzień...