Re: Tania kamera o sensownej jakosci obrazu

Subject: Re: Tania kamera o sensownej jakosci obrazu
Newsgroups: pl.rec.dom
From: Uzytkownik <a...@s...pl>
Date: Fri, 17 Apr 2020 17:44:38 +0200

W dniu 2019-09-18 o 19:49, heby pisze:

> Wiem że cudów nie ma, ale czasami się trafiają okazje, takie jak np.
> kamery samochodowe na cpu Noviteka które są poniżająco tanie a dobre
> jakością obrazu tak samo jak te drogie.

Ale to co piszesz jest poniżająco żenujące.

Najpierw się określ do czego ma służyć ta kamera i co chcesz nią
osiągnąć. Kamera to nie tylko przetwornik i rozdzielczość, ale także i
optyka, odpowiedni kąt wizowania, systemy redukcji odblasków,
oświetlenia, reakcja na ruch i dziesiątki różnych parametrów. Typ i
model kamery dobiera się do potrzeb, a nie wg cen kamerek samochodowych,
które nie mają kompletnie nic wspólnego z kamerami do monitoringu.

Tutaj Zenek dobrze Ci zadał pytanie, a Ty niepotrzebnie się denerwujesz.