Re: Targi Zieleń to Życie a konkursy

Data: 2002-09-05 06:01:20
Temat: Re: Targi Zieleń to Życie a konkursy
Od: "Too old..." <j...@p...pl>

Użytkownik "Rafal Wolski" <r...@h...pl> napisał w
wiadomości news:akomq7$klc$1@news2.tpi.pl...
> Szanowni Grupowicze.
> Jak zwykle z targów udało mi się coś przywieźć. Tym razem wydawnictwo
> Plantperss (www.plantpress.pl) ufundowało trzy książki na nagrody w
kolejnym
> naszym konkursie. Te książki to Ochrona ozdobnych pnączy, Ochrona róż i
> Ochrona roślin wrzosowatych. Sam korzystam z tych pozycji i uważam, że są
> świetne, zatem mam nadzieję, że będziecie mieli dużą motywację by
wyciągnąć
> ode mnie te książki (tak, tak, mam je już u siebie i teraz tylko wysłać).
> [...]

No doczekałeś się wielu propozycji ;-))

Ja proponuję dać nagrodę za post ,który najbardziej pomógł drugiemu
grupowiczowi w rozwiązaniu jego problemu .

Oczywiście myślę tu o problemach ogrodowych ,a nie rodzinnych,zdrowotnych,
czy psychicznych. ;-)

J.Krzysztof Chiliński - Serwis "muszlowcowy" Milanówek
j...@p...pl j...@p...onet.pl http://republika.pl/jkch1
j...@p...onet.pl http://republika.pl/jkch2 - O rekinach
Praca : j...@i...pl - http://www.tymofarm.pl/