Re: Targi Zieleń to Życie a konkursy

Data: 2002-09-05 19:33:09
Temat: Re: Targi Zieleń to Życie a konkursy
Od: "Bogusław Bielawski" <l...@p...onet.pl>

"Too old..." <j...@p...pl> wrote in message
news:al6s0f$9fb$2@news2.tpi.pl...

> Użytkownik "Rafal Wolski" <r...@h...pl> napisał w
> wiadomości news:akomq7$klc$1@news2.tpi.pl...
ciach

> Ja proponuję dać nagrodę za post ,który najbardziej pomógł drugiemu
> grupowiczowi w rozwiązaniu jego problemu .
>
> Oczywiście myślę tu o problemach ogrodowych ,a nie rodzinnych,zdrowotnych,
> czy psychicznych. ;-)
> J.Krzysztof Chiliński - Serwis "muszlowcowy" Milanówek

Pomysł świetny tylko trzeba to na praktyke jakoś przełożyć. Wydaje mi się że
trudno będzie ocenić kto bardziej a łatwiej kto najwięcej razy pomógł tak że
dostał "dziękuję" (ewentualnie Thx) od pytającego. Jury nie potrzebne tylko
ktoś nieustanie czytający i dokładnie prowadzący tę statystykę. I nawet nie
trzeba przypominać zasad tylko czytać i liczyć. To by była nagroda za
rzeczywistą grupowiczowość.
Wariant z tym "najbardziej" można zastosować w przyszłości. W tedy system
mógłby polegać na nominowaniu osób w jakimś jednym wątku. z uzasadnieniem
dlaczego dany przypadek był "naj" no i znowu dwie szkoły albo wygrywa
najczęściej nominowana/y albo jury wybiera najbardziej przekonujące
uzasadnienie.

BoGusław mysliciel