Targi w Strzelinie

21. Data: 2004-05-15 10:29:20

Temat: Re: Targi w Strzelinie
Od: "Łukasz W." <l...@b...pl> szukaj wiadomości tego autora

Wyjechałem po godzinie 10 ze Strzelina. Ten cholerny deszcz. Wszystko mi
przemokło - razem z butami, ale z zakupów jestem zadowolony. Moim łupem stał
sięm.in. ładny różanecznik. Mieli bardzo duży wybór różnych krzewów, tylko w
tej unii coś ceny wydały mi się jakieś wyższe!!! Może na następnych targach się
spotkamy, przy ładniejszej pogodzie, kiedy będzie można spokojnie sobie usiąść
na ławce i pogadać - i nie ugrząźniemy przy tym w błocie.
Pozdrawiam ogrodniczo. Łukasz W.

22. Data: 2004-05-15 14:13:51

Od: "Wiesia Karpowicz" <w...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

Łukasz W. napisał(a) w wiadomości:
> [...]
usiąść
>na ławce i pogadać - i nie ugrząźniemy przy tym w błocie.

Wyjechales troche za wczesnie, bylismy okolo 10-tej, ale poniewaz Ciebie nie
znamy to sie nie odnalezlismy przy stoiskach tak jak z Kasia czy Jurkiem. A
calkiem spokojnie udalo sie posiedziec i pogadac pod namiotem mimo deszczu,
a w koncu nawet przestalo padac. Wyjazd uwazam za udany, zakupy tez :-)
Pozdrawiam serdecznie Wiesia

23. Data: 2004-05-15 15:53:35

Od: "Katarzyna Tkaczyk" <k...@e...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Wiesia Karpowicz" <w...@p...pl> napisał w wiadomości
> [...]

deszczu,
> a w koncu nawet przestalo padac. Wyjazd uwazam za udany, zakupy tez :-)

I ja równiez się cieszę, że mieliśmy udane zakupy i spotkanie, pomimo tego
deszczu i błota. W drodze powrotnej zahaczyliśmy o targi w Gdańsku, nic
wielkiego i niewiele ciekawego ale wreszcie pierwszego storczyka dostałam i
to za 10 zł :)

Pozdrawiam pisząc z jeszcze zgrabiałymi od zimna palcami
Kaśka

24. Data: 2004-05-15 16:09:51

Od: Grzegorz Sapijaszko <g...@s...net> szukaj wiadomości tego autora

"Wiesia Karpowicz" <w...@p...pl> writes:

> [...] Wyjazd uwazam za udany, zakupy tez :-)
> Pozdrawiam serdecznie Wiesia

No to pochwalcie się, co Wam się udało kupić :-)

Pozdrawiam,
Grzesiek, wygnany z pola przez deszcz.
--
Syn grabarza, co mieszkał w Sopocie,
Chciał tatusia odwiedzić w robocie.

25. Data: 2004-05-15 16:45:57

Od: "Katarzyna Tkaczyk" <k...@e...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Grzegorz Sapijaszko" <g...@s...net> napisał w
wiadomości news:m2oeopu0xc.fsf@sapijaszko.net...

> No to pochwalcie się, co Wam się udało kupić :-)

Nie udało się kupić klona pospolitego z żółtymi listkami bez nazwy, ponoć
najnowsza niemiecka odmiana ;))) Zdaje się, ze niedawno podobny tekst
słyszałam ;)) Jak się ogrzeję w końcu i zmuszę do wyjścia na dwór pochwalę
się co przywiozłam.

Pozdrawiam
Kaśka

26. Data: 2004-05-16 06:58:50

Od: Grzegorz Sapijaszko <g...@s...net> szukaj wiadomości tego autora

"Katarzyna Tkaczyk" <k...@e...com.pl> writes:

> Nie udało się kupić klona pospolitego z żółtymi listkami bez nazwy,
> ponoć najnowsza niemiecka odmiana ;))) Zdaje się, ze niedawno
> podobny tekst słyszałam ;))

Nie wszystkim się udaje :-)

> Jak się ogrzeję w końcu i zmuszę do wyjścia na dwór pochwalę się co
> przywiozłam.

No, dosyć spania, spis z natury zrób :-)

Pozdrawiam,
Grzesiek
--
Od piątku Ola, co mieszka nad Nysą,
Ma reputację z nieznaczną rysą.

27. Data: 2004-05-16 20:13:03

Od: "Jerzy Wierzchnicki" <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]

> Wżytkownik "Katarzyna Tkaczyk" napisała:
> I ja równiez się cieszę,  że mieliśmy udane zakupy i spotkanie, pomimo tego

Ja także bardzo się cieszę. Tak bardzo, że zaraz wysłałem zdjęcia dla Kasi i
Wiesi, no i mój Outlok zgłupiał, nie wiem czy nie dostałyście po trzy porcje
tych samych zdjęć :-((
"Zakupy" posadzone. Serdeczne pozdrowienia
Rozgrzany praca na dzialce Jurek

28. Data: 2004-05-17 08:19:59

Od: "magda" <mag-l@spam_wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Katarzyna Tkaczyk" <k...@e...com.pl> napisał w wiadomości

> [...]
> to za 10 zł :)
>
> Pozdrawiam pisząc z jeszcze zgrabiałymi od zimna palcami

Bylam na targach w Gdansku i mialam wrazenie, ze jest sporo ciekawych
roslin. Niestety caly czas potwornie lalo, wiec niewiele kupilam i nie
wszystko widzialam.
Magda

29. Data: 2004-05-17 17:03:03

Temat: Odp: Targi w Strzelinie
Od: "samaki" <c...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Katarzyna Tkaczyk <k...@e...com.pl> w wiadomości do grup
dyskusyjnych napisał:c85eir$mb4$...@n...news.tpi.pl...

> [...]
> deszczu i błota. W drodze powrotnej zahaczyliśmy o targi w Gdańsku, nic
> wielkiego i niewiele ciekawego ale wreszcie pierwszego storczyka dostałam

A jakiego, że tak z ciekawości zapytam ?

pozdrawiam wścibsko
samaki

30. Data: 2004-05-17 18:52:18

Od: "Katarzyna Tkaczyk" <k...@e...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Jerzy Wierzchnicki" <j...@p...onet.pl>
napisał w wiadomości news:56c3.0000025f.40a7cb4f@newsgate.onet.pl...

> Ja także bardzo się cieszę. Tak bardzo, że zaraz wysłałem zdjęcia dla Kasi
> Wiesi, no i mój Outlok zgłupiał, nie wiem czy nie dostałyście po trzy
porcje
> tych samych zdjęć :-((

Dwie porcje po trzy razy :))) Ale to nic, godzinka i po kłopocie :)

> "Zakupy" posadzone. Serdeczne pozdrowienia
> Rozgrzany praca na dzialce Jurek

Moje wcale nie posadzone, przybywa mi tych doniczek z zawrotną predkością :)

Pozdrawiam rozgrzana słońcem!!!! Pierwszy ciepły dzień w tym roku mieliśmy
:)

Kaśka

w którą stronę odkręcać?
Filia na tunel. Jak kleić?
Gdzie mozna dostać konopie ??
Jak co wiosnę liście z jabłonki spadają :(
Irga żywopłot