Re: Tatuś w krótkich spodenkach...

Data: 2010-03-15 10:35:07
Temat: Re: Tatuś w krótkich spodenkach...
Od: J-23 <k...@g...pl>

On 14 Mar, 23:38, "Chiron" <e...@o...eu> wrote:
> Użytkownik "XL" <i...@g...pl> napisał w
wiadomościnews:c255c4hv5wmg.w18a1drh3e0x$.dlg@40tude
.net...

.html//polecam całość

> OK- to prawda. Jednak- dzieje się tak  w obrębie jednej kultury- europa i
> ameryka północna. Dla mnie to jeden z widocznych symptomów upadku tej
> kultury... No cóż: "są ludy, które dojrzały do śmierci z rąk ludów
> niedojrzałych do życia"... Ciekawe, ile lat jeszcze potrwa agonia naszej
> cywilizacji?

> Chiron pisze

> ... Ciekawe, ile lat jeszcze potrwa agonia naszej cywilizacji?

To nie jest agonia. To jest moda na mlodosc.
Niedawno przeczytalem ze, dojrzale kobiety poddaja sie operacja
kosmetycznym, genitaliow. Chca miec srom jak mlode dziewczyny. Bo w
koncu jakiemu chlopu podobaja sie motrony? W epoce wiktorianskiej, to
byl ideal kobiecisci. W ogole, na przestrzeni epok, ten ze ideal
ciagle sie zmienial. Od Wenus z Wilendorfu do wspolczesnie lansowanej
nimfetki. Od kobiety zyznej dajacej duze szanse na urodzenie wiekszej
ilosci dzieci, do dziewczyny z waskimi biodrami, ktora dla zachowania
sylwetki sklonna jest zrezygnowac z macierzynstawa. Tyle ze przez cale
tysiaclecia wystepowal deficyt ludzi, ktorzy czesto traktowani byli
przedmiotowo (niewolnictwo). Poprzez epoke rozwoju przemyslu, do
wspolczesnych czasow postprzemyslowych gdzie dotkliwie wystepuja
zjawiska wynikajace z przeludnienia. Ciekawe czym sie to skonczy?

J-23 itede..