Strona główna Grupy pl.soc.edukacja 'Technika informacyjna' na poziomie liceum profilowanego / technikum Re: 'Technika informacyjna' na poziomie liceum profilowanego / technikum

Re: 'Technika informacyjna' na poziomie liceum profilowanego / technikum

Data: 2003-08-16 09:22:53
Temat: Re: 'Technika informacyjna' na poziomie liceum profilowanego / technikum
Od: Tristan Alder <s...@p...onet.pl>

Kłaniam się, dnia sob 16. sierpnia 2003 11:09 ktoś podpisujący się jako
Sławomir Żaboklicki napisał(a):

> Ad A. W głowach nauczycieli ;)

Ech, zachciało mi się gwary :-)
Chodzi o to, gdzie mają swoją norę :-) Czy da się je gdzieś zdobyć, czy są
gdzieś opublikowane? Skoro nauczyciel ma wsobie wybrać z dostępnych, to
chyba musi je jakoś uzyskać.

> www.men.waw.pl następnie Oświata, następnie Programy nauczania i tam juz
> wg typów szkół.
> A jak się cofniesz i w Oświacie wybierzesz Podręczniki szkolne, to
> znajdziesz podręczniki.

> Zespół wymagań maturalnych dla danego przedmiotu. Opracowywany przez
> Centralna Komisje Egzaminacyjną.

> Chyba musi być opinia metodyka i Rady szkoły czy coś takiego. Nie znam
> szczegółów, ale moge się dowiedzieć.

Jeśli możesz ,,przy okazji'', nie trudząc się zbytnio, to się dowiedz, ale
jak nie, to olej. Ważne, że mniej więcej już wiem.

> Mają zdać i to dobrze maturę z informatyki.

A wymagania odnośnie tego znajdę w tym Sullabusie?

> Pamiętaj, że jak Twoi
> uczniowie szkołę skończą, to cała szczegółowa wiedza będzie juz
> przestarzała. Masz ich nauczyć, jak sami mają się uczyć i douczać.

No właśnie o tym mówię. Dlatego właśnie namawiam do zapoznawania z róznymi
zastosowaniami, typu Windows, KDE, Gnome itp. A nie klepania Win95/Word97,
jak to ma miejsce w wielu szkołach na pamięć.

> Nie rozumiem, jak człowiek umieszczajacy w swoich listach takie motto,
> może pisać takie rzeczy ;)))

Ojejku, sygnaturka jest uniwersalna, na cały UseNet, bo jest śmieszna i mi
się podoba. Nie jest ona związana z moimi wypowiedziami w określonym
liście.

--
Przemysław Adam Śmiejek

Nie próbuj uczyć świni śpiewu. Stracisz swój czas, a i świnię zdenerwujesz.