Re: Telefon znowu dzwoni.

From: medea <e...@p...fm>
Newsgroups: pl.sci.psychologia
Subject: Re: Telefon znowu dzwoni.
Date: Sat, 13 Oct 2012 16:30:46 +0200
<7...@h...googlegroups.com>
<k16j3h3ux08a$.1owo1bcg9y8lt$.dlg@40tude.net>
<6...@i...googlegroups.com>
<1nul7bcboxjvc$.1idvtcgugzqcg.dlg@40tude.net>
<k5b5g8$hh1$1@news.icm.edu.pl>
<ywy2dtk2v9uf$.11p7oely4a3l5.dlg@40tude.net>

W dniu 2012-10-13 12:00, Ikselka pisze:
> [...]
edycyny-2012-shinya-yamanaka-uczony-ktory-przywrocil
-komorkom-dziecinstwo.html
> Jestem jak najbardziej zorientowana i wiedziałam, że własnie Ty się zaraz
> odezwiesz z powyższa "sensacją". I potwierdziło się.

A ciekawe, skąd akurat wiedziałaś, bo ja na ten wątek trafiłam
przypadkowo, hm...

> To kiepski argument, pokazujacy coś ważnego: to Ty nie nadążasz, bo nie
> rozumiesz moralnej różnicy między inżynieryjną manipulacją komórkami i
> materiałem genetycznym a prawami NATURY.

A gdzie ja pisałam o moralności?

> Cóż z tego, ze potencjalnie da się sztucznie wyhodować to czy tamto, nawet
> ludzkie ucho na plecach myszy (bo to już dawno zrobiono, o czym nie wiesz)
> - ta noblowska "sensacja" NADAL nie znaczy i znaczyć nigdy nie będzie, że
> jak ktoś komuś utnie palec, to ma odpowiadac jak za zabójstwo.

Nie biorę udziału w waszych (twoich z globem) przepychankach. Nie
odnoszę się do kwestii zabójstwa ani w przypadku skaleczenia palca, ani
w przypadku aborcji.
Odniosłam się li i wyłącznie do tego, co zostawiłam w cytacie, ponieważ
JA - jako wieloletnia użytkowniczka usenetu - potrafię świadomie ciąć
cytaty i odnosić się do tego, do czego odnieść się jest MOIM zamiarem.

Ewa