Telefon znowu dzwoni.

161. Data: 2012-10-22 13:26:44

Temat: Re: Telefon znowu dzwoni.
Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Sun, 21 Oct 2012 14:21:52 -0700 (PDT), k...@g...pl napisał(a):

> wszystko na zasadzie "zrobmy sobie boga", a kasa poplynie szerokim strumieniem.
>
> PS. warto wiedziec ze: "Zawsze mozna coś zmienic. Nawet jesli wydaje sie to
niemozliwe."

Tłumacz sobie, tłumacz.
(by XL)

162. Data: 2012-10-22 17:13:59

Od: k...@g...pl szukaj wiadomości tego autora

W dniu poniedziałek, 22 października 2012 15:26:51 UTC+2 użytkownik Ikselka napisał:

> Tłumacz sobie, tłumacz.
>
> --
>
> XL Wartością jest autentyczność wnętrza - warto być nawet chamem, ale
>
> takim, żeby każdy szukał twego towarzystwa.
>
> (by XL)

co tu tlumaczyc? kazda religia to wladza = kasa ,kasa i kasa

163. Data: 2012-10-22 17:18:12

Od: k...@g...pl szukaj wiadomości tego autora

> [...]
>
> XL Wartością jest autentyczność wnętrza - warto być nawet chamem, ale
>
> takim, żeby każdy szukał twego towarzystwa.

http://wiadomosci.onet.pl/kraj/rp-do-duchownych-prze
kazcie-czesc-majatku-kosciola,1,5283903,wiadomosc.ht
ml

przecztaj szczegolnie komentarze

164. Data: 2012-10-23 16:54:07

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Mon, 22 Oct 2012 10:13:59 -0700 (PDT), k...@g...pl napisał(a):

> co tu tlumaczyc? kazda religia to wladza = kasa ,kasa i kasa

Nie religia, lecz jej hierarchowie, owszem.
Ale co to ma do osobistej wiary? - nic. Cóż, ubogich wspierać... i tyle :-]
(by XL)

165. Data: 2012-10-23 16:57:53

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Mon, 22 Oct 2012 10:18:12 -0700 (PDT), k...@g...pl napisał(a):

> http://wiadomosci.onet.pl/kraj/rp-do-duchownych-prze
kazcie-czesc-majatku-kosciola,1,5283903,wiadomosc.ht
ml

> przecztaj szczegolnie komentarze

Nie interesują mnie komentarze zniecheconych/wrogich/zakłamanych ludzi,
utożsamiających wiarę z występkami jakiejś garstki hierarchów, choćby nawet
ta "garstka" miała w czarnym scenariuszu oznaczać ich wszystkich. Łatwo
sobie tłumaczyć własne braki - "bo inni je mają". Mne nie interesuje,
naprawdę nie, co robi mój proboszcz czy biskup. Owszem, boli, kiedy się
zawodzę na nich, ale DO MNIE nie ma to dostępu praktycznego.
(by XL)

166. Data: 2012-12-26 19:33:39

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Wed, 10 Oct 2012 03:27:06 -0700 (PDT), Andromeda napisał(a):

> Tylko 60 posłów popierało aborcję, nie ma takiej możliwości aby mówić
> że istnieje polska, reszta zaprzedana watykańskiemu lobby. Nie
> doczekam wolnej polski.

Nio, "wolnej polski" na pewno nie doczekasz, tumikaktus jeżeli. W tej
twojej "wolnej polsce" wolność polegałaby bowiem na karykaturalnym prawie
do odbierania wolności tym, którzy jej nawet jeszcze nie zdążyli
posmakować... To ci dopierpo "wolność"! - istna "polska"...
--
XL

167. Data: 2012-12-26 21:16:36

Od: glob <r...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

On 26 Gru, 20:33, Ikselka <i...@g...pl> wrote:

> [...]
> do odbierania wolności tym, którzy jej nawet jeszcze nie zdążyli
> posmakować... To ci dopierpo "wolność"! - istna "polska"...

Ktoś ciebie zmusza do aborcji, bo wolności to nie chcesz nie robisz,
chcesz robisz . W systemqch totalitarnych partia decyduje, więc nie ma
stalinowcu.

168. Data: 2012-12-28 21:39:59

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Wed, 26 Dec 2012 13:16:36 -0800 (PST), glob napisał(a):

> Ktoś ciebie zmusza do aborcji, bo wolności to nie chcesz nie robisz,
> chcesz robisz .

Wystarczy, że się ludziom wciska, że aborcja to nic gorszego, niż obcięcie
paznokcia! Nie życzę sobie tego typu "wolności". Taka "wolność" moze
zagrażać mi osobiście, kiedy stado zindoktrynowanych proaborcjonizmem
baranów stwierdzi, że aborcja to wolność, więc i eutanazja tyż, bo czemu
nie, i przyjdzie mnie udusić, bo wg nich już się dość nażyłam!
--
XL

169. Data: 2012-12-28 22:07:54

Od: glob <r...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

On 28 Gru, 22:39, Ikselka <i...@g...pl> wrote:

> [...]
> baranów stwierdzi, że aborcja to wolność, więc i eutanazja tyż, bo czemu
> nie, i przyjdzie mnie udusić, bo wg nich już się dość nażyłam!

To nie aborduj , ale od majtek innych wara stalinówo.

170. Data: 2012-12-28 22:57:53

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Fri, 28 Dec 2012 14:07:54 -0800 (PST), glob napisał(a):

> To nie aborduj , ale od majtek innych wara stalinówo.

Nie popuszczę w kwestii aborcji - nie mogę dopuścić, żeby ktoś tak
prymitywny jak ty, kogo stać jedynie na sianie spermy, bo na konsekwencje
już nie, Bezbronne Życie Ludzkie sprowadzał do kwestii gaci...
--
XL

Plebs
"Dlaczego myślenie o niczym jest tak męczące?"
Przyszłość
Pochodzenie Ateistów.