Telefon znowu dzwoni.

91. Data: 2012-10-15 19:33:28

Temat: Re: Telefon znowu dzwoni.
Od: Qrczak <q...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Bo ponieważ albowiem Dorociński jest jak tworzywo plastyczne - jak go
> reżyser dobrze ustawi w roli, to jest dobry.

A jak Wajda, to już wogle.

qr.a
--
lub fogle

92. Data: 2012-10-15 19:40:35

Od: Stalker <t...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu poniedziałek, 15 października 2012 21:31:05 UTC+2 użytkownik Qrczak napisał:

> [...]
Wyjazd_integracyjny__i__1920_Bitwa_Warszawska_najbar
dziej.html

> Bitwy bijďż˝ wszystko.

Może z jakiś czas zrobią takie podsumowanie dziesięciolecia np.?:

Bitwa Warszawska, Odsiecz Wiedeńska i co tam jeszcze zdążą zrobić.

Stalker, a ludzie narzekali na Ogniem i Mieczem...

93. Data: 2012-10-15 19:45:27

Od: Qrczak <q...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia 2012-10-15 21:40, obywatel Stalker uprzejmie donosi:

> [...]
>
> Bitwa Warszawska, Odsiecz Wiedeńska i co tam jeszcze zdążą zrobić.
>
> Stalker, a ludzie narzekali na Ogniem i Mieczem...

W kategorii "film zzaoceaniczny" nominuję "Bitwę o Ziemię"

qr.a

94. Data: 2012-10-15 19:50:32

Od: Stalker <t...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu poniedziałek, 15 października 2012 21:45:27 UTC+2 użytkownik Qrczak

No ten to już malin nakosił :-)

Stalker, i to złotych

95. Data: 2012-10-15 19:58:21

Od: Stalker <t...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu poniedziałek, 15 października 2012 19:41:02 UTC+2 użytkownik Qrczak napisał:

> Zupa była za słona.

A ja tu taki trochę "globowy" jestem. Lubię filmy, które pokazują jak historia wkręca
w swoje tryby i mieli ludzi na jednolity pasztet.

Jak niszczy JA i zamienia je na MY. Jak tworzy mity, legendy i wciska w nie ludzi,
którzy wcale w nich być nie chcieli.

Dlatego np. bardzo podobała mi się "Róża", a ostatnio duże wrażenie zrobił na mnie
"Czarny czwartek".

Stalker

96. Data: 2012-10-15 20:01:02

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Mon, 15 Oct 2012 12:40:35 -0700 (PDT), Stalker napisał(a):

Wyjazd_integracyjny__i__1920_Bitwa_Warszawska_najbar
dziej.html

> Może z jakiś czas zrobią takie podsumowanie dziesięciolecia np.?:
>
> Bitwa Warszawska, Odsiecz Wiedeńska

BITWA pod Wiedniem :-)))
Kiedy córka odbierała bilety, wymsknęło jej się "Rezerwacja na "Odsiecz
Wiedeńską" na nazwisko..."
Pani w kasie popatrzyła na nią z politowaniem i poprawiła: "Na Bitwę pod
Wiedniem"! - a wzrok miała taki, jakby owa "odsiecz wiedeńska" była dla
niej ewidentnie wy-tworem własnym mojej córki, wyrażeniem pierwszy raz w
ogóle pojawiającym się w życiu owej pani 3333-)

> i co tam jeszcze zdążą zrobić.
>
> Stalker, a ludzie narzekali na Ogniem i Mieczem...

No pewnie! A skoro już o "wielkich ekranizacjach", to np taki "Pan Tadeusz"
- flaki z olejem, kicz nad kiczami, gniot nad gnioty. Żal.
Jedyne co tam dobre, to postaci grane przez Binczyckiego i Lindę... no ale
Binczycki i Linda to zawsze i wszędzie była (L. nadal jest) aktorska Klasa,
choćby tylko na odpuście bańki mydlane puszczali...
(by XL)

97. Data: 2012-10-16 06:07:36

Od: medea <e...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2012-10-15 21:58, Stalker pisze:

> [...]
wkręca w swoje tryby i mieli ludzi na jednolity pasztet.

> Jak niszczy JA i zamienia je na MY. Jak tworzy mity, legendy i wciska w nie ludzi,

I rzeczywiście to wszystko odczułeś na "Katyniu"? To podziwiam. Film
widziałam już dawno temu, ale nie pamiętam, żeby aż takie wrażenie na
mnie zrobił. Oczywiście w porównaniu z BW to arcydzieło, bo tej nie dało
się nawet do końca obejrzeć.

> Dlatego np. bardzo podobała mi się "Róża", a ostatnio duże wrażenie zrobił na mnie
"Czarny czwartek".

Dla mnie "Róża" w ogóle bezkonkurencyjna jest wśród polskich filmów
ostatnich dobrych kilku lat. I tam faktycznie mocno da się odczuć
"mielenie, wciskanie i niszczenie".

Ewa

98. Data: 2012-10-16 06:09:39

Od: medea <e...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2012-10-15 20:54, Ikselka pisze:

> Bo ponieważ albowiem Dorociński jest jak tworzywo plastyczne - jak go
> reżyser dobrze ustawi w roli, to jest dobry.

To wystarczające zdolności dla aktora. O ile jeszcze reżyserów dobrych
sobie wybiera. ;)

Ewa

99. Data: 2012-10-16 06:11:35

Od: medea <e...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2012-10-15 21:33, Qrczak pisze:
> A jak Wajda, to już wogle.
>
> qr.a
> --
> lub fogle

A gdzie Fajda Dorocińskiego uplastyczniał?

Ewa

100. Data: 2012-10-16 06:33:37

Od: Qrczak <q...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia 2012-10-15 21:58, obywatel Stalker uprzejmie donosi:

> [...]
wkręca w swoje tryby i mieli ludzi na jednolity pasztet.

> Jak niszczy JA i zamienia je na MY. Jak tworzy mity, legendy i wciska w nie ludzi,

O, to "Smoleńsk" może Ci się spodobać.

qr.a

Plebs
"Dlaczego myślenie o niczym jest tak męczące?"
Przyszłość
Pochodzenie Ateistów.