Telefon znowu dzwoni.

81. Data: 2012-10-15 17:41:01

Temat: Re: Telefon znowu dzwoni.
Od: Qrczak <q...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia 2012-10-15 19:29, obywatel Stalker uprzejmie donosi:

polskich filmów kiedyś dojdziemy do sytuacji jak w Hollywood: Nikomu do głowy by nie
przyszło żeby ten sam krytyk zajmował się Kac Wawa i Różą,

> Ależ oczywiście że ma, tyle, że nie powinien nas potem męczyć efektami swej
przemiany materii ;-)

A to mus jakiś jest z tym umęczaniem?

> Gdyż, ponieważ, albowiem?

Zupa była za słona.

qr.a

82. Data: 2012-10-15 18:21:22

Od: medea <x...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2012-10-15 18:31, Stalker pisze:

> A mnie się film podobał

Trochę mało był przekonujący. Gdyby ktoś wcześniej nie orientował się, o
co chodzi, to na podstawie filmu niewiele by wyrozumiał chyba.

> , chociaż miałem obawy podobne do XL.

Też się bałeś zejścia śmiertelnego? ;)

> Kino polskie ma teraz dobre chwile, czekam z niecierpliwością na "Obławę" (Znowu
Dorociński medeo ;-) )

Wiem, wiem, też czekam z niecierpliwością. Chociaż "Lęk wysokości" nie
podobał mi się zbytnio, pomimo samego onego. ;)

> i "Pokłosie".
>
> Tak w kontekście całej dyskusji, to mam nadzieję, że wraz z rosnącą liczbą polskich
filmów kiedyś dojdziemy do sytuacji jak w Hollywood: Nikomu do głowy by nie przyszło
żeby ten sam krytyk zajmował się Kac Wawa i Różą, a Bitwa po

Ja od przypadku do przypadku czytuję recenzję, więc mi to wszystko jedno. :)

Ewa

83. Data: 2012-10-15 18:49:29

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Mon, 15 Oct 2012 18:10:05 +0200, medea napisał(a):

> Spokojna głowa, zaśniesz zanim się zaczniesz denerwować.

Oglądałam zwiastun, wystarczy. Nie chodzi o sam film.

(by XL)

84. Data: 2012-10-15 18:51:53

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Mon, 15 Oct 2012 09:31:45 -0700 (PDT), Stalker napisał(a):

> A mnie się film podobał, chociaż miałem obawy podobne do XL.

Nie chodzi mi o sam film jako taki ani ew. tzw "straszne sceny", moja
wyiobraźnia i wiedza o Katyniu nie pozwoliłąby mi być zaskoczoną
czymkolwiek.
Mnie naprawdę bardzo mało wystarczy do tego, aby mi pikawka latała, temat
katynia jest jednym z kilku w moim zyciu, które mnie poruszają do granic.
(by XL)

85. Data: 2012-10-15 18:53:30

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Mon, 15 Oct 2012 10:29:51 -0700 (PDT), Stalker napisał(a):

> Gdyż, ponieważ, albowiem?

Za mało dosłowny pewnie dla Qrki - jakby krew bryzgała z ekranu na widzów,
byłby full wypas :->

(by XL)

86. Data: 2012-10-15 18:54:27

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Mon, 15 Oct 2012 20:21:22 +0200, medea napisał(a):

> Wiem, wiem, też czekam z niecierpliwością. Chociaż "Lęk wysokości" nie
> podobał mi się zbytnio, pomimo samego onego. ;)

Bo ponieważ albowiem Dorociński jest jak tworzywo plastyczne - jak go
reżyser dobrze ustawi w roli, to jest dobry.
(by XL)

87. Data: 2012-10-15 18:58:30

Od: Stalker <t...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu poniedziałek, 15 października 2012 19:41:02 UTC+2 użytkownik Qrczak napisał:

> A to mus jakiś jest z tym umęczaniem?

Ależ oczywiścież że nie. Ba, nawet się można nieźle ubawić :-)

Jak wam się podoba pomysł "Złotych Węży"?:
http://kultura.gazeta.pl/kultura/1,114438,11461565,_
Wyjazd_integracyjny__i__1920_Bitwa_Warszawska_najbar
dziej.html

Stalker

88. Data: 2012-10-15 19:03:22

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Mon, 15 Oct 2012 11:58:30 -0700 (PDT), Stalker napisał(a):

> [...]
> http://kultura.gazeta.pl/kultura/1,114438,11461565,_
Wyjazd_integracyjny__i__1920_Bitwa_Warszawska_najbar

Na "Wyjeździe integracyjnym" byłam i nie potwierdzam jego "najgorszości" -
owszem, co złe to zakończenie, bo było urwane i bez puenty ani sensu,
zrobione jakby nagle brakło forsy.
Natomiast na "BW" to nawet zamiaru-zamiaru nie miałam iść. Bo TO nie mogło
być dobre - i jak się okazuje miałam rację.

(by XL)

89. Data: 2012-10-15 19:31:05

Od: Qrczak <q...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia 2012-10-15 20:58, obywatel Stalker uprzejmie donosi:

Bitwy biją wszystko.

qr.a

90. Data: 2012-10-15 19:32:03

Od: Qrczak <q...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Za mało dosłowny pewnie dla Qrki - jakby krew bryzgała z ekranu na widzów,
> byłby full wypas :->

Pewnie wiesz lepiej.

qr.awa mery

Plebs
"Dlaczego myślenie o niczym jest tak męczące?"
Przyszłość
Pochodzenie Ateistów.