Telefon znowu dzwoni.

31. Data: 2012-10-11 21:09:07

Temat: Re: Telefon znowu dzwoni.
Od: k...@g...pl szukaj wiadomości tego autora

W dniu środa, 10 października 2012 21:43:01 UTC+2 użytkownik Ikselka napisał:
> Dnia Wed, 10 Oct 2012 12:35:27 -0700 (PDT), k...@g...pl napisaďż˝(a):

> W kt�rym�e to wg Ciebie momencie nast�puje owo "przywo�anie"?

to jest eufemizm, mialem na uwadze swiadome urodzenie niepelnosprawnego, czy tez
chorego dziecka. wspolczesa medycyna wczesnie potrafi okreslic na podstawie badan
prenatalnych czy plod jest dobrze rokujacy. wszelkie postanowienia ograniczajace
mozliwosc spedzenia uszkodzonego plodu, sa dla mnie zwykla glupota

32. Data: 2012-10-11 21:49:10

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Thu, 11 Oct 2012 13:13:00 -0700 (PDT), Andromeda napisał(a):

> Tak, i teraz katolicka szarańcza będzie znowu mordowała kobiety w
> imię właśnie bzdetów.

Globuś, martw się, zeby się na ciebie nie przeniosła ;-P
(by XL)

33. Data: 2012-10-11 21:52:07

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Thu, 11 Oct 2012 14:09:07 -0700 (PDT), k...@g...pl napisał(a):

> to jest eufemizm,

Nie, po prostu unikasz odpowiedzi.

> [...]
plod jest dobrze rokujacy. wszelkie postanowienia ograniczajace mozliwosc spedzenia
uszkodzonego plodu, sa dla mnie zwykla glupota

Co to znaczy "spędzenie uszkodzonego płodu" (bez eufemizmów tym razem
poprosze) i kto decyduje, który płód JUŻ podlega spędzeniu, a który JESZCZE
nie?

(by XL)

34. Data: 2012-10-11 22:05:05

Od: k...@g...pl szukaj wiadomości tego autora

W dniu czwartek, 11 października 2012 23:52:44 UTC+2 użytkownik Ikselka napisał:
> Dnia Thu, 11 Oct 2012 14:09:07 -0700 (PDT), k...@g...pl napisał(a):

Badania prenatalne
http://pl.wikipedia.org/wiki/Badania_prenatalne

dziwne mi sie wydaje ze kobieta dorosla i jakos tam wyksztalcona moze miec takie luki
edukacyjne. duzo wiedzy w necie znajdziesz na temat wpolczesnych metod bedan
prenatalnych i roznych sposobow leczenia plodu, jak rowniez o tym jak stwierdza sie
ze dany polod posiada wady wrodzone, i nie rokuje urodzenia zdrowego dziecka. warto
przeczytac!
wlasciwie nie mam nic wiecej do dodania, nie chce mi sie dalej "bic twojej piany".
doktryny koscielne wszelkie, i te dot. ochrony zycia poczetego, nie obchodza mnie w
ogole.

35. Data: 2012-10-11 22:24:03

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Thu, 11 Oct 2012 15:05:05 -0700 (PDT), k...@g...pl napisał(a):

> [...]
> doktryny koscielne wszelkie, i te dot. ochrony zycia poczetego, nie obchodza mnie w

To TY nie rozumiesz, stąd Twoje obraźliwe wnioskowanie na temat mojej
edukacji. Jesli jestes wyedukowana, jak trzeba, nie powinnaś mieć problemu
z udzieleniem odpowiedzi na proste pytanie - dla ułątwoenia podzielę je na
dwa osobne oraz dużą literą napiszę słowa kluczowe w pytaniach:

Powtarzam zatem pytanie w formie dwóch osobnych:

CO TO ZNACZY "SPĘDZENIE uszkodzonego płodu (bez eufemizmów tym razem
poproszę)?

36. Data: 2012-10-12 04:24:13

Od: Andromeda <r...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

On 11 Paź, 23:49, Ikselka <i...@g...pl> wrote:

> Globuś, martw się, zeby się na ciebie nie przeniosła ;-P
> --
> XL  Wartością jest autentyczność wnętrza - warto być nawet chamem, ale
> takim, żeby każdy szukał twego towarzystwa.
>  (by XL)

Mordercy to mało, bo jak uszkodzony płód może zabić matkę podczas
rodzenia, to kobieta ma rodzić. Tu już mordercy w imię dogmatów,
przegieli na każdym zakresie i myśle że lepiej zmień wiarę, bo
niedosyć że skrajne gówno to czarne gestapo jak nic poniesie
odpowiedzialność.

37. Data: 2012-10-12 04:28:55

Od: Andromeda <r...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

On 12 Paź, 00:25, Ikselka <i...@g...pl> wrote:

> [...]
> XL  Wartością jest autentyczność wnętrza - warto być nawet chamem, ale
> takim, żeby każdy szukał twego towarzystwa.

Ten bez mózgu, bo to jedynie komórki ciała, czyli do drugiego
miesiąca, ile można powtarzać. Ty zdasz sobie sprawę, że tu w imię
idelogii morduje się ludzi kacapie? Twoja religia, morduje jak zwykle
w imie dogmatów matki i niemowlęta.

38. Data: 2012-10-12 04:56:39

Od: k...@g...pl szukaj wiadomości tego autora

W dniu piątek, 12 października 2012 00:25:02 UTC+2 użytkownik Ikselka napisał:
> [...]

> To TY nie rozumiesz, stąd Twoje obraźliwe wnioskowanie na temat mojej

> CO TO ZNACZY "SPĘDZENIE uszkodzonego płodu (bez eufemizmów tym razem

"spedzenie plodu" = aborcja, prosze dokladnie przeczytac, google wie wszystko:
http://pl.wikipedia.org/wiki/Aborcja

> KTO decyduje, który płód JUŻ podlega spędzeniu, a który JESZCZE
> nie?

Sa okreslone procedury medyczne. W wyniku badan lekarz ma obowiazek poinformowac
ciezarna kobiete o zagrozeniach dot. prawidlowego rozwoju plodu. Decyzje dot.
donoszenia ciazy, czy tez o dokonaniu aborcji podejmuje kobieta-matka. Ewentualnie
rodzice, ktorzy decyduja o tym czy sa zdecydowani na wydanie na swiat nieszczesliwej
chorej od zarania osoby.

Moje jak piszesz "obrazliwe" wnioski na temat Twojego wyksztalcenia nie sa w intencji
obrazliwe. Jedynie wyrazam zdumienie, ze dorosla kobieta posiada tak gleboki brak
podstawowej wiedzy dot. m.innymi zycia seksualnego czlowieka. Mozliwe ze jest to
przejaw braku edukacji seksualnej w polski szkolach.

Zatem postuluje: w trybie pilnym nalezy zlikwidowac nauke religii w szkola
panstwowych i zastapienie jej edukacja seksualna.

J-23

39. Data: 2012-10-12 06:51:34

Od: Andromeda <r...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

On 12 Paź, 06:56, k...@g...pl wrote:

> [...]
>
> Zatem postuluje: w trybie pilnym nalezy zlikwidowac nauke religii w szkola
panstwowych i zastapienie jej edukacja seksualna.

Nie o to chodzi, że będzie kalekie, chodzi o to że w większości te
płody są zdeformowane, naprzykład bez głów i taki poród zagraża życiu
kobiety. Podawali właśnie że Niemcy się zbulwersowali, bo jak
powiedziano, większego barbarzyństwa w europie od wieków nie widziano.
Brak podstawowej wrażliwości, no jak to możliwe że za czyjeś ciało
ktoś decyduje, o tak ważnej rzeczy dla matki i dziecka i jak to
możliwe aby w cywilizowanej europie do czegoś takiego dochodziło, do
wręcz bestialstwa. Jak Niemcy wyją to może i europa zareaguje. No
przecież tak nie można tego tak zostawić.

40. Data: 2012-10-12 07:05:56

Od: k...@g...pl szukaj wiadomości tego autora

W dniu piątek, 12 października 2012 08:51:34 UTC+2 użytkownik Andromeda napisał:
> On 12 Paź, 06:56, k...@g...pl wrote:

> ktoś decyduje, o tak ważnej rzeczy dla matki i dziecka i jak to
>
> możliwe aby w cywilizowanej europie do czegoś takiego dochodziło, do
>
> wręcz bestialstwa.

"ktos"? wiadomo kto! to jest grupa przebieglych starcow, ktorzy maja glownie na celu
finanse kosciola katolickiego. udaja ze ich decyzje sa decyzjami "boga". maja kontakt
telefoniczny z rzeczonym bogiem, czy moze informuje ich w czasie majakow sennych o
swoich decyzjach. wszystko to to jest jakies science fiction.

jest jeszcze aspekt ekonomiczny omawianego zjawiska. bo przeciez spoleczenstwo musi
ponosic olbrzymie koszty po pierwsze zwiazane z utrzymywaniem tej czarnej mafii. a po
drugie zwiazane z konsekwencjami ich decyzji. bo wydatki dot. calego aspektu spraw
zwiazanych z umozliwieniem zycia i nierzadko b.skomplikowanego lecznictwa dla osob
rodzonych z obciazeniami wad prenatalnych, ktore to koszty sa ogromne. o ciezarze
psychicznym dla rodzicow i otoczenia juz nie wspomne.

w Polsce stosunek spoleczenstwa do religii zmieni sie diametralnie kiedy ludzie
zostana bezposrednio obciazeni kosztami utrzymywania swoich kosciolow. co mam
nadzieje natapi w niedalekiej przyszlosci

Plebs
"Dlaczego myślenie o niczym jest tak męczące?"
Przyszłość
Pochodzenie Ateistów.