Temat nr 1: maseczki

1. Data: 2002-07-20 07:29:45

Temat: Temat nr 1: maseczki
Od: Agnieszka Krysiak <p...@p...tukan.pl> szukaj wiadomości tego autora

Czy macie jakieś godne polecenia? Interesują mnie takie do cery
mieszanej, odżywcze i nawilżające.

Agnieszka

PS. A może takie własnej roboty?
--
.-._ http://www.pieski.tukan.pl/ _.-.
) {_}^ )' Agnieszka Krysiak '( ^{_} (

1. Data: 2002-07-20 07:34:14

Temat: Re: Temat nr 1: maseczki
Od: "AnnaM" <n...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Agnieszka Krysiak <p...@p...tukan.pl> w wiadomości do grup
dyskusyjnych napisał:3...@4...com..
.
> Czy macie jakieś godne polecenia? Interesują mnie takie do cery
> mieszanej, odżywcze i nawilżające.
>
> Agnieszka
>
> PS. A może takie własnej roboty?

hmm ja lubie anew avonu , delikatnie zluszczajaca . ale nie kazdemu spasuje
bo jest na kwasach owocowych i moze podrazniac:)
==
annaM

1. Data: 2002-07-20 08:43:09

Temat: Odp: Temat nr 1: maseczki
Od: "Harmonny Wroclaw" <h...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
dyskusyjnych napisał:3...@4...com..
.
> Czy macie jakieś godne polecenia? Interesują mnie takie do cery

Szczerze polecam maseczke mangowa z Avonu - najtrafniejsze slowo jakim mozna
ja okreslic to "papuśna" - sam jej zapach sprawia ze masz ochote ja zjesc
(ja sila powstrzymuje sie od oblizywania w czasie kiedy mam ja na
pyszczku) - a skore mam pozniej jak nie przymierzajac pupcia niemowlaczka (a
czesc papuśnego zapachu rowniez zostaje).
Ostatnio wyprobowywuje maseczke 3 minutową Avonu i tez nie jest zla - ale
niestety bez tego wspanialego zapachu :-(
pozdr.
- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -
Zapraszam na moje aukcje - wyjatkowo zwiazane z tematyka grupy
http://www.allegro.pl/showother.php?id=432672
- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -

1. Data: 2002-07-20 10:01:13

Od: Katarzyna Kulpa <k...@k...net> szukaj wiadomości tego autora

On Sat, 20 Jul 2002 09:29:45 +0200, Agnieszka Krysiak <p...@p...tukan.pl> wrote:
: Czy macie jakieś godne polecenia? Interesują mnie takie do cery
: mieszanej, odżywcze i nawilżające.

Freemans avocado+platki owsiane. zawiera zielona glinke (przyjemny zielony
kolorek), wiec dobrze oczyszcza, plus wygladza za pomoca pozostalych
skladnikow :) bardzo ladna jest po niej skora, w dodatku cena przystepna -
okolo 21 zl za wielka tube.

kasica
--
"he that breaks the thing to find out what it is has left the path of
wisdom"

1. Data: 2002-07-20 11:14:02

Od: "AnnaM" <n...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Katarzyna Kulpa <k...@k...net> w wiadomości do grup
dyskusyjnych napisał:s...@o...slodki.domek...
> [...]
> kolorek), wiec dobrze oczyszcza, plus wygladza za pomoca pozostalych
> skladnikow :) bardzo ladna jest po niej skora, w dodatku cena przystepna -

ta wielka tuba to konkretnie ile?
==
annaM

1. Data: 2002-07-20 11:55:11

Od: Katarzyna Kulpa <k...@k...net> szukaj wiadomości tego autora

:
: <p...@p...tukan.pl> wrote:
: > : Czy macie jakieś godne polecenia? Interesują mnie takie do cery
: > : mieszanej, odżywcze i nawilżające.
: >
[...]

az pojde do lazienki i sprawdze.
wynik: 150 ml

kasica

1. Data: 2002-07-20 12:08:10

Od: "AnnaM" <n...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
>
> kasica
> --
> "he that breaks the thing to find out what it is has left the path of

faktycznie duza , ta moja to setka zaledwie
==
annaM

1. Data: 2002-07-20 12:32:13

Od: "Madzik" <s...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
dyskusyjnych napisał:3...@4...com..
.

> Czy macie jakieś godne polecenia? Interesują mnie takie do cery

Moja propozycja:
firma Ziaja, seria BioBalans: maseczka zelowa _normalizująca_ do cery
tlustej i mieszanej, oraz peeling w zelu do cery tlustej i mieszanej.
Ceny zaskakujaco niska (kazdy produkt z tej serii kosztuje kilka zlotych),
bardzo mily zapach, peeling swietnie wygladza (2 x w tygodniu na kilka
minut), dopoki cera mi nie poszla w kierunku normalnej, bylam bardzo
zadowolona (teraz tez uzywam, ale nie widac juz najlepszego efektu, czyli ze
faktycznie daje matowy efekt.
Z tej samej serri sa tez: krem normalizujacy na noc, krem matujacy na dzien,
zel do mycia twarzy woda, tonik. Nie ma uczucia sciagniecia (tzn ja nie
mam). Nie uczula mnie.
Generalnie nie ma tej serii w hipermarketach, bywa w Selgros Cash&Carry,
oraz czasem w malych sklepach z kosmtykami.

> PS. A może takie własnej roboty?
tez to rozwazalam, ale powyzsza seria mnie rozleniwila :-)

Witam serdecznie na nowej grupie :-)
--
Pozdrawiam jak zwykle niezwykle cieplutko,
Magda

1. Data: 2002-07-20 17:53:32

Od: "marta " <t...@N...poczta.gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

moja ukochana maseczka to "70% mud mask" firmy Oasis, firma brzmi jak
wynalazek:-) zdaje sobie sprawę, ale jest dostępna w miejscach gdzie
sprzedawane są preparaty z błotem/solami z Morza Martwego (np.sklepik koło
Feminy);
jak sama nazwa wskazuje składa się w 70% procentach z błotka z MOrza
Martwego, delikatnie oczyszcza, zwęża pory, po jej użyciu skóra jest
aksamitna... naprawdę milusia w dotyku, to moja ukochana maseczka,
zaskoczeniem był jej przyjemny zapach:-)
ach ma pojemność 100ml i kosztuje około 30zł
naprawdę jest godna polecenia

1. Data: 2002-07-20 20:06:14

Od: "Sylwia Haliżak" <m...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

"Harmonny Wroclaw" <h...@w...pl>
wrote in message news:ahb7k0$9c$1@katmai.magma-net.pl...

> Ostatnio wyprobowywuje maseczke 3 minutową Avonu i tez nie jest zla - ale
> niestety bez tego wspanialego zapachu :-(

Avon generalnie robi dobre maseczki, tą mangową mam zamówioną
i po Twoim opisie cieszę się na nią. Ale ta trzyminutowa nie podeszła mi
w ogóle. Przede wszystkim ciężko się ją zmywa, a poza tym skórę miałam
po niej szorstką i jeżeli wcześniej robłam peeling, to po maseczce musiałam
powtarzać.
No cóż wylądowała w koszu.

Pozdrawiam
Sylwia