Re: Ten co krzyczał, że jest polskim szlachcicem.

Data: 2009-10-18 02:17:10
Temat: Re: Ten co krzyczał, że jest polskim szlachcicem.
Od: "Prawusek" <p...@i...pl>

"de Renal" <f...@g...com> wrote in message
news:75149a62-cf58-49f5-b6f7-697372e45a99@z2g2000yqm
.googlegroups.com...

XL wrote:
> Dnia Sat, 17 Oct 2009 13:31:03 -0700 (PDT), de Renal napisaďż˝(a):

pokazywana, u

> A u czego jeszcze?
> :-D
> --
>
> Ikselka.

Oj od kanta po dzisiaj, a w literaturze , w swoim domu materiałów nie
pomieścisz, coś wspominałaś o Dzumie Camusa więc jak cztałaś, masz
tam ilustrację księdza, który krzyczy że dzuma jest karą od Boga i on
ją zesłał, więc potępionych zabierze i nich nikt w wolę Boga nie
ingeruje.To ogólna ilustracja wiary. Ten ksiądz zmienia zdanie jak
widzi niewinne dziecko umierające w strasznych bólach , i mówi
=przecież ono jest niewinne=ratujcie, później sam umiera na Dzumę, a
dzuma = to zło.

I gdzie tu zaprzeczenie tego, co ksiądz mówi o karze od Boga?
Nie masz żadnego dowodu na "tak" jak i na "nie".