Re: Tenis po żydowsku...

Newsgroups: pl.sci.psychologia
Date: Sat, 23 Feb 2013 10:17:27 -0800 (PST)
Subject: Re: Tenis po żydowsku...
From: outside <s...@g...com>

On 23 Lut, 18:21, Fragile <s...@o...pl> wrote:
> Dnia Sat, 23 Feb 2013 07:21:52 -0800 (PST), outside napisa (a):

cinews:23278ca8-341c-4d46-876b-b2946ad70392@n6g2000v
bf.googlegroups.com...

> I pomy le , e zawsze Ci broni am, gdy Ci pomawiano o to, czy o tamto, w
> tym o choroby psychiczne... I wtedy mi si obrywa o, tylko nie od Ciebie, a
> teraz mam za swoje... Wal, glob, wal we mnie tymi kamieniami ile wlezie.
> Mam nadziej , e chocia tyle radosci masz w yciu, ile innym ubli ysz i
> k amliwie o nich napiszesz.
>
> --
> Pozdrawiam,
> M.

No byłbym nieuczciwy gdybym nie pisał co o tym myślę, a tu jeszcze
taki szantażyk, aby nie twierdzić to co sobą pokazujesz.
Gdybym trochę to zdystansował co pisałem, to mógłbym powiedzieć-
dobra żydzi zachowali się skandalicznie, ale i nasi katolicy takim
chamstwem również nie grzeszą, więc czy w jedną czy w drugą strone
zawsze takie ekscesy trzeba potępiać.
Bo nie może tak być, aby ludzie przez chamów byli wyzywani. Czyli i
potępiam żydów i polskich katolików za chamskie zachowanie, tylko że
ciebie intesesuje tylko jedna strona medalu, a to już nie jest
uczciwe.