Re: Tenis po żydowsku...

Data: 2013-02-23 21:21:21
Temat: Re: Tenis po żydowsku...
Od: Flyer <f...@g...pl>

In article <1...@4...net>,
s...@o...pl says...

> Nie, nie na słodko. Nie z rodzynkami.
> Chamstwo w czystej postaci, doprawione prostactwem.
> Niesmaczne. Żenujące.
> Dno.

Jak zwykle zapomniałaś o drobnej sprawie. ;> Jeżeli nienawidzę
kogoś tak powiedzmy 2 wieki, lżę go, staram się wygonić z Polski
itd. itd., to nie dziwne, że ten ktoś po 2 wiekach odważy się na
nienawiść wobec mnie. Zwłaszcza, że ten ktoś jest u siebie i nie
jest zainteresowany oglądaniem mojej podobizny w swoim domu.

Polacy to niewiniątka, a wszyscy inni winni. ;>

Tyle, że często to Polska zaczynała,a jak dostawała wciry, to
ubierała się w szatę pokutną. Niemieckie [rozwinięta cywilizacja
i względne bogactwo] ataki we wczesnym średniowieczu na polskie
biedne pogranicze mogły kryć w sobie element obrony przed
zanarchizowanymi i niżej cywilizowanymi plemionami Słowian,
którzy robili sobie rajdy na pogranicze. Ostatnio doczytałem
też, że wojny polsko-tureckie wynikały głównie z tego, że polscy
;> Kozacy robili sobie rajdy na tereny tureckie, a tureccy
Tatarzy na tereny polskie.

Hitler też miał podobne argumenty - Niemcy są biedne i muszą się
bronić. ;>

PF