Tenis po żydowsku...

101. Data: 2013-03-21 14:49:25

Temat: Re: Tenis po żydowsku...
Od: Ruda** <r...@b...pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2013-03-21 15:34, zażółcony pisze:

> [...]
> nagromadzenie 'niewidzialnych' sprzeczności po tym, jak ktoś
> tam gdzieś na innym końcu świata wcisnął dwa guziki jednocześnie
> "katolik" oraz "suka".
>
> Żeby nie było - nie, to nie jest normalne i chwalebne, żeby
> wyzywać z trybun sportowców od 'katolickich suk'.
>
> Ale nie jest też normalna Twoja reakcja jadąca ogólnie po żydach.
> U nas na stadionach codziennie dochodzi do wyzywania przeciwników od
> kurw, chuji i wszystkiego co najlepsze. I tak już jest. Nie ma się
> o co bić i z kim.
>
> Ale jak ktoś dodał do tego 'katolik' - ooo, to już trzeba krucjaty w
bo to już chyba taka ludzka natura, że większość w danym kraju ma rację
(jak przysłowiowe milion much) nawet gdy to tylko owczy pęd myślenia.
gdybyś zamieszkał w np. gruzji to tez mógłbyś boleśnie odczuć nie małe
oburzenie władzy kleru prawosławia przeciw wszelkim sprzeciwom czy
najmniejszym przejawom akcentowania swojego światopoglądu. a tak, znam
prawosławnych, którzy za plecami katolików, z zaciśniętymi zębami
wypowiadają się o katolikach, i poczynaniach księży, ale w oczy są
miłymi i niekonfliktowanymi współobywatelami tychże. ale pojedź
jako innowierca tam gdzie prawosławie ma większość liczebną to oho!bywa
róznie.

102. Data: 2013-03-21 16:14:25

Od: Fragile <s...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Thu, 21 Mar 2013 15:34:01 +0100, zażółcony napisał(a):

> Problem moim zdaniem polega RÓWNIEŻ na tym, że Ty, Fragile,
> w sposób dość typowy dla swojskiej grupy ludzi

Znasz tę grupę? Przecież NIC o niej nie wiesz...

> wpadasz w _amok_,
> _histerię_,

?????

> kiedy dochodzi to czegoś, co bym nazwał 'zestawienie
> treści religijnych z seksualnymi'.

?????
To TWÓJ odbiór tego wyzwiska :) I sporo o Tobie mówi...
Mnie porusza użycie treści religijnych w zestawieniu z _jakimkolwiek_
obraźliwym słowem na imprezie sportowej. Myślisz, że gdyby zamiast "suki"
padło "debilki", "krowy" to nie byłabym poruszona? Płytko rozumujesz.

> [...]
> nagromadzenie 'niewidzialnych' sprzeczności po tym, jak ktoś
> tam gdzieś na innym końcu świata wcisnął dwa guziki jednocześnie

Patrz wyżej.

> Żeby nie było - nie, to nie jest normalne i chwalebne, żeby
> wyzywać z trybun sportowców od 'katolickich suk'.

Czyli - nie jest "normalne i chwalebne", ale za to jest godne
przemilczenia :)
Jeśli coś nie jest "normalne i chwalebne", to się o tym wspomina. Tymczasem
okazuje się, że nie można o tym wspomnieć :) Dlaczego? :) Retoryczne...

> Ale nie jest też normalna Twoja reakcja jadąca ogólnie po żydach.

Wypraszam sobie tego typu insynuacje i kłamstwa po moim adresem. Moja
krytyka dotyczyła _kibiców_ izraelskich znajdujących się na tym konkretnym
meczu tenisowym.
Jeśli chcesz sie powyżywać na katolikach, to czyń to proszę na osobach ze
swojego najbliższego otoczenia. Na mnie swoich frustracji nie przelewaj.

> [...]
> o co bić i z kim.
>
> Ale jak ktoś dodał do tego 'katolik' - ooo, to już trzeba krucjaty w

Powtórzę się: bardzo płytkie jest Twoje pojmowanie problemu.
Nie potrzeba żadnej krucjaty, redarcie, wystarczy jedynie przyznanie, że
zachowanie to nie było "normalne i chwalebne", co zresztą powyżej, niby
mimochodem, ale jedak uczyniłeś... Bolało? :)

M.

103. Data: 2013-03-21 18:13:03

Od: outside <s...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

On 21 Mar, 15:46, "olo" <o...@o...pl> wrote:
> Użytkownik "zażółcony"

> Krucjaty w towarzystwie etatowych tutaj rasistów, dla których nie mają
> znaczenia ani fakty ani logika. Są w stanie do swoich fobii nagiąć każdą,
> nawet szwedzką rzeczywistość :).
>
> pzdr
> olo

Bo jeśli fakty przeczą propagandzie tym gorzej dla faktów. To jest to
pokolenie co w Rosji chce kanonizowania stalina, po upadku komuny ze
strach przed wolnością beton objawił swoje najbardziej cementowe
oblicze i nagle widzimy tą samą paranoje polityczną co za komuny-
zgniły, upadły zachód, cywilizacja zła, a fakty pokazują że tam
normalnie, tu zgnilizna sięga sufitu i polaczki przy tym suficie
walczą o trochę powietrza, które dyżurni Staliniści z pisu nie zdołali
wypompować ku chwale jedynej prawdy.

104. Data: 2013-03-21 18:27:23

Od: "olo" <o...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "outside"

>Bo jeśli fakty przeczą propagandzie tym gorzej dla faktów.

Uderz w stół, a zaraz, często obecny w tym gronie, jakiś sfrustrowany
miłośnik spiskowej teorii dziejów natychmiast się odezwie. Dyskusja z wami
nie ma ani sensu poznawczego, ani intelektualnego, ani satyrycznego, ani
żadnego innego. Może być interesująca, jedynie i tylko ze względów
zawodowych, dla psychiatrów.

pzdr
olo

105. Data: 2013-03-21 19:01:34

Od: outside <s...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

On 21 Mar, 19:27, "olo" <o...@o...pl> wrote:
> [...]
> nie ma ani sensu poznawczego, ani intelektualnego, ani satyrycznego, ani
> żadnego innego. Może być interesująca, jedynie i tylko ze względów

A co ja mam wspólnego z ksenofobią, rasizmem i spiskami? To właśnie ja
pisałem o szwecji że dzięki edukacji seksualnej w szkole nikt nikogo
nie gwałci, co propagandzie stalino-katolickich łbów bardzo nie
pasuje, czyli tym gorzej dla faktów a ksenofobia to paranoja
polityczna, która inno-języcznych i ich styl życia nienawidzi nawet
jak jest lepszy to zawsze musi być gorszy. Moja krytyka kościoła to
fakty a nie paranoja.

106. Data: 2013-03-22 08:29:05

Od: "olo" <o...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "outside"

>A co ja mam wspólnego z ksenofobią, rasizmem i spiskami?

Globik, może zacznij pisać z jednego nicku bo mi się czasami mylisz.
Teraz co masz wspólnego. Jak zamiast koloru skóry jako umowne kryterium
"rasy" użyjemy wyznawaną wiarę katolickiego i/lub pozycję w hierarchi KK, to
jesteś czołowym "rasistą" nie tylko na tej grupie, ale i takich z jakimi ja
się zetknąłem. Jesteś zagorzałym antyklerykałem opętanym obłąkaną awersją do
wyznania KK. Może wreszcie przedstawisz swoje zdanie co do wierzących w
islam, hinduizm - ich równie głęboko nienawidzisz?

pzdr
olo

107. Data: 2013-03-22 08:32:35

Od: outside <s...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

On 22 Mar, 09:29, "olo" <o...@o...pl> wrote:
> U ytkownik "outside"

> Globik, mo e zacznij pisa z jednego nicku bo mi si czasami mylisz.
> Teraz co masz wsp lnego. Jak zamiast koloru sk ry jako umowne kryterium
> "rasy" u yjemy wyznawan wiar katolickiego i/lub pozycj w hierarchi KK, to
> jeste czo owym "rasist " nie tylko na tej grupie, ale i takich z jakimi ja
> si zetkn em. Jeste zagorza ym antykleryka em op tanym ob kan awersj do
> wyznania KK. Mo e wreszcie przedstawisz swoje zdanie co do wierz cych w
> islam, hinduizm - ich r wnie g boko nienawidzisz?

> [...]

To znaczy by być nierasistą trzeba pozwalają sobie prześladować .
Debil jesteś i tyle.

108. Data: 2013-03-22 08:46:57

Od: glob <r...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

http://www.racjonalista.pl/kk.php/s,8085

109. Data: 2013-03-22 09:57:49

Od: zażółcony <r...@c...op.pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2013-03-21 17:14, Fragile pisze:

> Wypraszam sobie tego typu insynuacje i kłamstwa po moim adresem. Moja
> krytyka dotyczyła _kibiców_ izraelskich znajdujących się na tym konkretnym
> meczu tenisowym.

Dziecko moje drogie, weź sobie zobacz tytuł wątku, który sama powołałaś
do życia, ok ? TYTUŁ, myśl przewodnią, jaką opatrzyłaś cały wątek.

Najciekawsze jest to, że zalinkowałaś do Rzeczpospolitej, która tytuł
nadała zupełnie inny. Natomiast sam przypadkiem(!) opatrzyłaś wątek
tytułem bardzo podobnym do tego, co widać na 'fronda.pl' :

"Żydzi wulgarnie obrażali nasze tenisistki."

http://www.fronda.pl/a/radwanska-przerwala-milczenie
-w-izraelu-bylo-okropnie,26737.html

Świadomie, czy nie - idealnie wpasowałaś się w skrajność, czyli
w taką grupę ludzi, którym w tym wszystkim najbardziej zależy
na tym, by na pierwszym miejscu postawić słowo 'żyd'.

110. Data: 2013-03-22 10:26:45

Od: glob <r...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

On 22 Mar, 10:57, zażółcony <r...@c...op.pl> wrote:

> [...]
> w taką grupę ludzi, którym w tym wszystkim najbardziej zależy
> na tym, by na pierwszym miejscu postawić słowo 'żyd'.

I widzisz co katolicyzm z niej zrobił, aż żal patrzeć jak rozpadła się
z człowieczeństwa i pojawił się na zbrodniczch ustach kwik bestii. Tak
degeneruje ciemna strona mocy.

Już nie ma homków:'(
Nasze nieszczęście
Sondaze wyborcze z Palikotem w tle