Teoria krytyczna

31. Data: 2019-04-29 10:11:20

Temat: Re: Teoria krytyczna
Od: gazebo <g...@j...com> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 29/04/2019 o 09:03, LeoTar Gnostyk pisze:

> [...]
> homoseksualny. Teraz WIEM na pewno, że każdemu pedofilowi trzeba to
> wygarnąć prosto z mostu. Przyszła więc teraz kolej na Krzewickiego.
>
> Jakubie A. Krzewicki jesteś HOMOSEKSUALISTĄ i PEDOFILEM.
>
> I masz szansę z tego wyjść ale musisz zacząć od zaakceptowania tego że
> Twoje zainteresowania zdziecinniała kulturą japońską to parawan za
> którym ukrywasz swój brak poczucia własnej wartości cechujący KAŻDEGO
> pedofila. Nie powiem, że CI nie współczuję, ale moja pomoc polega tylko
> na tym że Ci to uświadomiłem. Reszta należy do Ciebie.

i dziekuje ci bardzo, jestem jaki jestem, dla jasnosci, nie podszywam
sie pod Jakuba, plakaty zostaw dla bardziej potrzebujacych

--
gazebo

32. Data: 2019-04-29 10:16:48

Od: gazebo <g...@j...com> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 29/04/2019 o 09:11, gazebo pisze:

> i dziekuje ci bardzo, jestem jaki jestem, dla jasnosci, nie podszywam
> sie pod Jakuba, plakaty zostaw dla bardziej potrzebujacych

i widzisz, dla mnie kultura angielska, brytyjska jest mi bardzo obca,
podobnie jak francuska czy niemiecka, jednakoz wiem, ze jest dla wielu
ludzi sztuka pogodzenia, japonska mam na mysli, wiem tez tez jak kultura
amerykanska zniszczyla kulture japonska, zostaw swoja tozsamosc dla
siebie, innym pozwol posiadac swoja, nic o tym nie wiesz

--
gazebo

33. Data: 2019-04-29 10:25:01

Od: LeoTar Gnostyk <l...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

LeoTar Gnostyk pisze:

> Masz rację, im więcej pedofili tym szybciej się nawzajem wyeliminują.

Pedofilia to ostatnia, najskrajniejsza forma homoseksualizmu, zarówno
męskiego (nekrofilia) jak i żeńskiego (biofilia). Żeńska biofilia jest
wywołana, tak samo jak i u mężczyzn, zakazem poznawczym, który zostaje
następnie złagodzony przez doświadczenie porodu. Po porodzie żeński
homoseksualizm jest wywołany koniecznością ukrycia się kobiety wraz z
dzieckiem przed agresywnym pedofilem, który bezpardonowo czerpie energię
życiową zarówno z kobiety jak i dziecka. Kobieta chroni dziecko ale by
tego dokonać musi się upodobnić do pedofila tak by nie rozpoznał jej
prawdziwego oblicza - jak wiadomo najciemniej jest zawsze pod latarnią a
więc w cieniu pedofila. Aktualnie stoję na stanowisku, że w życiu
przeciętnego zjadacza chleba raz rozpoczętego procesu homoseksualnego
nie można zatrzymać. Mężczyzna homoseksualny musi się więc stać
"twardym" pedofilem (nekrofilem) czyli psychicznym mordercą by możliwe
stały się jego ponowne narodziny, bez zadania sobie śmierci, jeszcze w
tym samym życiu. Jest szereg warunków, który taki osobnik musi spełnić
by przeżyć ponowne narodziny bez doznania śmierci. Przede wszystkim
motywacja. Dla mnie największą motywacją była chęć usamodzielnienia syna
z zespołem Down'a. Inne z warunków to przeżycia śmierci innych ludzi
szczególnie takich, z którymi byliśmy bardzo mocno związani emocjonalnie
(uzależnienie). Terapia szokowa jest zawsze wskazana w operacji
konwersji osobowości z homo- do heteroseksualnej.

LeoTar Gnostyk

34. Data: 2019-04-29 11:25:40

Od: gazebo <g...@j...com> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 29/04/2019 o 09:25, LeoTar Gnostyk pisze:

> [...]
> wywołana, tak samo jak i u mężczyzn, zakazem poznawczym, który zostaje
> następnie złagodzony przez doświadczenie porodu.

skup sie, mezczyzna rodzi i doznaje ulgi od swych sklonnosci czy
powinien bzykac w lonie swego blizniaka a poprzez porod kobieta zostaje
uwolniona patrzac na rodzacego mezczyzne i wtedy ona doznaje ulgi? no to
kurwa jak jest?
--
gazebo

35. Data: 2019-04-29 11:29:34

Od: gazebo <g...@j...com> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 29/04/2019 o 10:25, gazebo pisze:

> [...]
> powinien bzykac w lonie swego blizniaka a poprzez porod kobieta zostaje
> uwolniona patrzac na rodzacego mezczyzne i wtedy ona doznaje ulgi? no to
no ale jak bzyka swego blizniaka to nie jest pedofilem, poczucie ulgi
rozumiem, reszty ni chuja, rodzisz sie to masz spuchniety pysk i jaja,
to moze chodzi o ten zal do natury/biologii, na starosc sikasz pod
siebie, moze i srasz, znowu ten zal do natury? ptaki sraja i szczaja
jednoczesnie, masz zal, ze ty juz tak umiesz czy, ze inni ci zazdroszcza?

--
gazebo

36. Data: 2019-04-29 11:53:41

Od: LeoTar Gnostyk <l...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

gazebo pisze:
> [...]

Zaczynam dostrzegać jakowąś niezborność w Twoim myśleniu. Czyżbyś się
zaczynał psychicznie "rozsypywać"?

> no ale jak bzyka swego blizniaka to nie jest pedofilem, poczucie ulgi
> rozumiem, reszty ni chuja, rodzisz się to masz spuchnięty pysk i jaja,
> to może chodzi o ten zal do natury/biologii, na starość sikasz pod
> siebie, może i srasz, znowu ten zal do natury? ptaki srają i szczają
> jednocześnie, masz żal, że ty już tak umiesz czy, ze inni ci zazdroszczą?

Bez komentarza. Pracuj dalej gazebo, a wszystko co najlepsze dopiero
przed Tobą, w zasięgu ręki.

LeoTar Gnostyk

37. Data: 2019-04-29 11:54:37

Od: "Jakub A. Krzewicki" <p...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

W dniu poniedziałek, 29 kwietnia 2019 10:03:43 UTC+2 użytkownik LeoTar Gnostyk
napisał:

> Teraz WIEM na pewno, że każdemu pedofilowi trzeba to wygarnąć prosto z mostu.

Trzeba ściszyć Radyjo przede wszystkim:

> Jakubie A. Krzewicki jesteś HOMOSEKSUALISTĄ i PEDOFILEM.

Tak ładnie się Pan tutaj przedstawił przed czytelnikami, przed milionami
czytelników...

Odpowiedź, żeby była najbardziej jasna dla każdego pancernego muła:
NIE JESTEM PEDERASTĄ !

38. Data: 2019-04-29 12:05:19

Od: "Jakub A. Krzewicki" <p...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

W dniu poniedziałek, 29 kwietnia 2019 11:54:39 UTC+2 użytkownik Jakub A. Krzewicki
napisał:

> [...]
> czytelników...
>
> Odpowiedź, żeby była najbardziej jasna dla każdego pancernego muła:

PS. Leo pamiętasz może lata 80-te, kiedy każdy szanujący się sklep dla panów
na Zachodzie oprócz duńskich i niemieckich pornosów sprzedawał gruszki
treningowe z napisem Bruce Lee oraz podkoszulki z jego wizerunkiem?
A Gwiezdne Wojny 3 najwcześniej nakręcone części i Mistrz Yoda?
To były szczęśliwe czasy! Każdy chłopiec chciał być jak ninja i samuraj albo
jak dzieci z klasztoru Shaolin.

39. Data: 2019-04-29 12:15:05

Od: "Jakub A. Krzewicki" <p...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

W dniu poniedziałek, 29 kwietnia 2019 12:05:21 UTC+2 użytkownik Jakub A. Krzewicki
napisał:

> [...]
> A Gwiezdne Wojny 3 najwcześniej nakręcone części i Mistrz Yoda?
> To były szczęśliwe czasy! Każdy chłopiec chciał być jak ninja i samuraj albo

PS^2. https://youtu.be/J1cwnIybzzs
Słuchałem to za gówniaka i to jeszcze z winyla. Stare dobre czasy.

40. Data: 2019-04-29 12:37:36

Od: gazebo <g...@j...com> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 29/04/2019 o 10:53, LeoTar Gnostyk pisze:

> Zaczynam dostrzegać jakowąś niezborność w Twoim myśleniu. Czyżbyś się
> zaczynał psychicznie "rozsypywać"?

zaczynasz dostrzegac, ze proste jest piekne, chociaz trudne

https://www.bing.com/search?q=learning+to+fly+youtub
e++fink+floyd&qs=n&form=QBRE&sp=-1&pq=learning+to+fl
y+youtube+f&sc=0-25&sk=&cvid=62E20706CCD1400588943C1
A3C352605
>--
gazebo

Kultura lacinska na Notre Dame
Przemoc wśród personelu w PDPS w Ostrowinie.
Odstępuję od zasadniczej tezy mojej teorii wychowawczej.
Pacjent w czerni
Meczet Al-Aksa płonął w tym samym czasie, co katedra Notre Dame