Teoria krytyczna

41. Data: 2019-04-29 12:43:30

Temat: Re: Teoria krytyczna
Od: gazebo <g...@j...com> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 29/04/2019 o 10:54, Jakub A. Krzewicki pisze:
> Odpowiedź, żeby była najbardziej jasna dla każdego pancernego muła:
> NIE JESTEM PEDERASTĄ !

no wiesz, zaprzeczasz to klamiesz, denerwujesz sie to klamiesz,
tlumaczysz sie to tlumaczysz sie bo klamiesz, moglbym tak jeszcze troche
powymieniac, a w ogole to wszyscy ludzie klamia, przepraszam, absolutnie
nie odnosze sie do ciebie, po prostu podziwiam, jak mozna z bicz z
piasku ukrecic
--
gazebo

42. Data: 2019-04-29 12:49:42

Od: gazebo <g...@j...com> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 29/04/2019 o 11:15, Jakub A. Krzewicki pisze:
> [...]

mnie wczesniej zafascynowal Winnetou i jego strzelba :)

> PS^2. https://youtu.be/J1cwnIybzzs
> Słuchałem to za gówniaka i to jeszcze z winyla. Stare dobre czasy.

dobry song bez polityki, az milo, i komu to preszkadzalo?

--
gazebo

43. Data: 2019-04-29 12:52:21

Od: "Jakub A. Krzewicki" <p...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

W dniu poniedziałek, 29 kwietnia 2019 12:43:32 UTC+2 użytkownik gazebo napisał:

> no wiesz, zaprzeczasz to klamiesz, denerwujesz sie to klamiesz,

Jak mam się nie wkurzać, jak Leoś wchodzi mi na energetykę i ambicję.
Przede wszystkim jestem zwolennikiem wierzeń nie-palestyńskich, a Japonia
to kraj, gdzie Shinto jeszcze istnieje i Lisy mają swoją świątynię.

44. Data: 2019-04-29 12:57:29

Od: "Jakub A. Krzewicki" <p...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

PS. https://www.wykop.pl/cdn/c3201142/comment_ivmVpptU2N
xU2Xn4yArprmqPQtG5kHdW.jpg
https://thumbs.dreamstime.com/z/fushimi-%C5%9Bwi%C4%
85tynia-inari-46955715.jpg

45. Data: 2019-04-29 13:00:19

Od: "Jakub A. Krzewicki" <p...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

W dniu poniedziałek, 29 kwietnia 2019 12:57:30 UTC+2 użytkownik Jakub A. Krzewicki
napisał:

> PS. https://www.wykop.pl/cdn/c3201142/comment_ivmVpptU2N
xU2Xn4yArprmqPQtG5kHdW.jpg
> https://thumbs.dreamstime.com/z/fushimi-%C5%9Bwi%C4%
85tynia-inari-46955715.jpg

PS^2. A tak widzę siebie w świecie duchowym:
http://ola-m.com/wp-content/uploads/2017/04/lightroo
m_mitWZ-07517-e1534637817266.jpg

46. Data: 2019-04-29 13:43:47

Od: pinokio <p...@n...adres.pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 29.04.2019 o 12:05, Jakub A. Krzewicki pisze:
> [...]
> A Gwiezdne Wojny 3 najwcześniej nakręcone części i Mistrz Yoda?
> To były szczęśliwe czasy! Każdy chłopiec chciał być jak ninja i samuraj albo

Zatrzymałeś się w latach 80-tych?

47. Data: 2019-04-29 13:53:39

Od: gazebo <g...@j...com> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 29/04/2019 o 12:00, Jakub A. Krzewicki pisze:
> [...]

ciezko zrozumiec, w zasadzie logicznie budujacego zdania czlowieka,
jesli nie uswiadomimy sobie, ze jego swiat istnieje tylko i wylacznie
podlug jego nalogu/choroby

xU2Xn4yArprmqPQtG5kHdW.jpg
85tynia-inari-46955715.jpg

> PS^2. A tak widzę siebie w świecie duchowym:
> http://ola-m.com/wp-content/uploads/2017/04/lightroo
m_mitWZ-07517-e1534637817266.jpg

no i slicznie :) zawsze pociagala mnie orientalistyka, ich przeciaganie
dobra i zla starajacych sie zawsze byc w rownowadze

--
gazebo

48. Data: 2019-04-29 13:57:58

Od: LeoTar Gnostyk <l...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

gazebo pisze:
> [...]

W porzo, nie będę plakacił.:)
Kiedyś też tak myślałem, że "jestem jaki jestem" i już się nie zmienię.
Od tego czasu upłynęło wiele lat i nadal twierdzę to samo, tyle, że ja
jetem już całkiem inny, zmieniłem się. Wiem kiedy to się zaczęło i kiedy
dojrzałem do przemiany i kiedy się ona zakończyła. Teraz jestem
heterycznym androgynem.

> i widzisz, dla mnie kultura angielska, brytyjska jest mi bardzo obca,
> podobnie jak francuska czy niemiecka, jednakoż wiem, że jest dla wielu
> ludzi sztuką pogodzenia, japońska mam na myśli, wiem też tez jak kultura
> amerykańska zniszczyła kulturę japońską, zostaw swoja tożsamość dla
> siebie, innym pozwól posiadać swoją, nic o tym nie wiesz.

Systemy duchowe Wschodu, i tzw. kultura duchowa z nich wyrastająca,
należą do najwcześniejszych stadiów matriarchatu. Żeby nie powtarzać
znanych informacji, matriarchat oznacza władzę kobiet nad mężczyznami,
władzę sprawowaną przez manipulowanie emocjami mężczyzny jak na przykład
sugerowanie gotowości do współżycia z nim i nic więcej. Mężczyzna, który
został przez matkę zaprogramowany w taki sposób, że ma zaspokajać każdą
potrzebę kobiety reaguje pobudzeniem seksualnym podczas gdy ze strony
kobiety jest to tylko gra na osiągnięciu przez nią satysfakcji z tego,
że pobudziła mężczyznę seksualnie sama pozostając zimną niczym lód. W
systemach wschodnich (taoizm, tantra, etc.) kobieta, w sposób znacznie
subtelniejszy, na znacznie głębszym poziomie manipuluje męską potencją
aniżeli w systemach zachodnich i dlatego tym trudniej jest dostrzec te
manipulację. Zresztą oszusta nigdy nie dogonisz bo będzie się doskonalił
wraz z rozwojem innych osobników, w tym pedofili. Dlatego to z systemów
zachodnich - a nie wschodnich - Wiedzy wyrosło rozwiązanie problemu
przemocy. Rozwój duchowy dziecka polega na przechodzeniu ze stanu
niewiedzy (Zerowa Świadomość) do Pełni Wiedzy o życiu emocjonalnym
rodziców (Absolut). Jeżeli poznanie zostanie zakazane na jakimkolwiek
etapie rozwoju duchowego to w systemie wiedzy niezbędnym do podejmowania
decyzji i odpowiadania za nie powstaje luka, której niczym wypełnić się
nie da ponieważ należy ona już do Przeszłosci. Przyszłość zależy jednak
od doświadczeń z Przeszłości i ich oceny przez podejmijącego decyzje.

Jeżeli negatywne zjawiska społeczne w różnych kulturach w podobny sposób
dotykają tych samych sfer, to znaczy że system działa nieprawidłowo i że
w system wbudowany jest jakiś niezidentyfikowany błąd w wyniku działania
którego systemowi zaczyna zagrażać samozagłada. By ten błąd
zidentyfikować musi zadziałać jakiś czynnik destabilizujący, którego
dzałanie spowoduje dostarczenie chociażby minimum informacji o naturze
destruktora. Tym agentem jest przemoc seksualna. Nalezy tylko stworzyć
algorytm obrazujący jak i na skutek czego ta przemoc się rozwinęła.

LeoTar Gnostyk

49. Data: 2019-04-29 14:09:48

Od: gazebo <g...@j...com> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 29/04/2019 o 12:57, LeoTar Gnostyk pisze:

> W porzo, nie będę plakacił.:)

i przy tym zostanmy
> [...]
> jetem już całkiem inny, zmieniłem się. Wiem kiedy to się zaczęło i kiedy
> dojrzałem do przemiany i kiedy się ona zakończyła. Teraz jestem

ni chuja nie wiem co to znaczy, czyli nie jestes jaki jestes czy kurwa o
co chodzi?

> [...]
> destruktora. Tym agentem jest przemoc seksualna. Nalezy tylko stworzyć
> algorytm obrazujący jak i na skutek czego ta przemoc się rozwinęła.

z zasady kazdy system nie dziala tak jak powinienen, na to tez sa
algorytmy, a ty nie jestes pierwszy, ktory chce zalozyc swoj kosciol

--
gazebo

50. Data: 2019-04-29 14:14:45

Od: "Jakub A. Krzewicki" <p...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

W dniu poniedziałek, 29 kwietnia 2019 13:43:47 UTC+2 użytkownik pinokio napisał:

> Zatrzymałeś się w latach 80-tych?

Niekoniecznie, ale mam sentyment.
"Sam na Sam (z sobą)", "Fikcje i Fakty", "Mój Świat", wtedy to były pisma.
I te komiksy z serii paleoastronautycznej "Ekspedycja", na których uczyłem
kolegów z podstawówki czytać i pisać...

Kultura lacinska na Notre Dame
Przemoc wśród personelu w PDPS w Ostrowinie.
Odstępuję od zasadniczej tezy mojej teorii wychowawczej.
Pacjent w czerni
Meczet Al-Aksa płonął w tym samym czasie, co katedra Notre Dame