Teoria krytyczna

51. Data: 2019-04-29 14:17:34

Temat: Re: Teoria krytyczna
Od: "Jakub A. Krzewicki" <p...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

W dniu poniedziałek, 29 kwietnia 2019 14:14:46 UTC+2 użytkownik Jakub A. Krzewicki
napisał:

> Niekoniecznie, ale mam sentyment.
> "Sam na Sam (z sobą)", "Fikcje i Fakty", "Mój Świat", wtedy to były pisma.
> I te komiksy z serii paleoastronautycznej "Ekspedycja", na których uczyłem
> kolegów z podstawówki czytać i pisać...

PS. I końcówka lat 80-tych / lata 90-te. VHS-y z Jackie Chanem z serii "Pijany
Mistrz"

52. Data: 2019-04-29 14:26:43

Temat: OT Re: Teoria krytyczna
Od: gazebo <g...@j...com> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 29/04/2019 o 13:17, Jakub A. Krzewicki pisze:

> [...]
moze wiesz a moze ogladales, nie moge sobie przypomniec ani nazwy istot
ani tytulu kreskowki, chodzil taki gozdek po wsiach i zbieral duszki,
jedne byly zasymilowane z ludzmi, inne bardziej grozne, pochodzily te
istoty z 'rzeki zycia'

--
gazebo

53. Data: 2019-04-29 14:34:03

Od: pinokio <p...@n...adres.pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 29.04.2019 o 14:14, Jakub A. Krzewicki pisze:
> I te komiksy z serii paleoastronautycznej "Ekspedycja", na których uczyłem

No właśnie, odchodził ortodoksyjny komunizm, to zaczęto zatruwać
młodzież takimi komiksami

54. Data: 2019-04-29 15:58:03

Od: "Jakub A. Krzewicki" <p...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

W dniu poniedziałek, 29 kwietnia 2019 14:34:03 UTC+2 użytkownik pinokio napisał:

> No właśnie, odchodził ortodoksyjny komunizm, to zaczęto zatruwać
> młodzież takimi komiksami

E, ale w nich są wyraźnie ci dobrzy i ten zły, Satham, marzący o zepsuciu
ludzkości. "Ekspedycja" była jak na gatunek SF bardzo purytańska, nawet Thorgal
miał o wiele luźniejszy system moralny.

55. Data: 2019-04-29 16:11:12

Od: "Jakub A. Krzewicki" <p...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

W dniu poniedziałek, 29 kwietnia 2019 15:58:05 UTC+2 użytkownik Jakub A. Krzewicki
napisał:

> E, ale w nich są wyraźnie ci dobrzy i ten zły, Satham, marzący o zepsuciu
> ludzkości. "Ekspedycja" była jak na gatunek SF bardzo purytańska, nawet Thorgal
> miał o wiele luźniejszy system moralny.

Autorem scenariusza "Ekspedycji" był w końcu starozakonny, a w tamtej
religii podejście do grzechów jest naprawdę bardzo poważne.

56. Data: 2019-04-29 16:43:52

Od: pinokio <p...@n...adres.pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 29.04.2019 o 16:11, Jakub A. Krzewicki pisze:
> Autorem scenariusza "Ekspedycji" był w końcu starozakonny, a w tamtej
> religii podejście do grzechów jest naprawdę bardzo poważne.

Tylko zamiast Biblii promowano ufologię daenikena, bardzo przykrą ideologię.

57. Data: 2019-04-29 16:52:53

Od: "Jakub A. Krzewicki" <p...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

W dniu poniedziałek, 29 kwietnia 2019 16:43:51 UTC+2 użytkownik pinokio napisał:

> Tylko zamiast Biblii promowano ufologię daenikena, bardzo przykrą ideologię.

Raczej bardzo śmieszną... cóż, pionierzy popełniają zawsze rażące błędy.
Poza tym od serii komiksów SF typu "Ekspedycja" trudno bynajmniej oczekiwać
jakiejś ścisłości.

Ale ale, jak się już np. poczyta książki Grahama Hancocka, też piszącego
o podobnych kontrowersyjnych tematach, to wszystko okazuje się znacznie lepiej
udokumentowane od pisarstwa poczciwego Szwajcara.

58. Data: 2019-04-29 16:54:25

Od: pinokio <p...@n...adres.pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 29.04.2019 o 16:52, Jakub A. Krzewicki pisze:
> [...]
> o podobnych kontrowersyjnych tematach, to wszystko okazuje się znacznie lepiej
> udokumentowane od pisarstwa poczciwego Szwajcara.

Od małego infekowano satanistyczne ufologiczne myślenie.

59. Data: 2019-04-29 17:02:20

Od: "Jakub A. Krzewicki" <p...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

W dniu poniedziałek, 29 kwietnia 2019 16:54:24 UTC+2 użytkownik pinokio napisał:

> Od małego infekowano satanistyczne ufologiczne myślenie.

E, dla ciebie wszystko co spoza palestyny to satanizm (^?-)~?

60. Data: 2019-04-29 17:03:16

Od: pinokio <p...@n...adres.pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 29.04.2019 o 17:02, Jakub A. Krzewicki pisze:

> E, dla ciebie wszystko co spoza palestyny to satanizm (^?-)~?

Sekty ufologiczne to czysty satanizm

Kultura lacinska na Notre Dame
Przemoc wśród personelu w PDPS w Ostrowinie.
Odstępuję od zasadniczej tezy mojej teorii wychowawczej.
Pacjent w czerni
Meczet Al-Aksa płonął w tym samym czasie, co katedra Notre Dame