Strona główna Grupy pl.soc.dzieci.starsze Test z VI klasy. Pisał do partacz, czy to ja mam jakieś braki? Re: Test z VI klasy. Pisał do partacz, czy to ja mam jakieś braki?

Grupy

Szukaj w grupach

 

Re: Test z VI klasy. Pisał do partacz, czy to ja mam jakieś braki?

« poprzedni post następny post »
Path: news-archive.icm.edu.pl!newsfeed.gazeta.pl!feed.news.interia.pl!news.nask.pl!ne
ws.nask.org.pl!newsfeed.atman.pl!not-for-mail
From: "Szpilka" <s...@s...pl>
Newsgroups: pl.soc.dzieci.starsze
Subject: Re: Test z VI klasy. Pisał do partacz, czy to ja mam jakieś braki?
Date: Tue, 16 Oct 2007 08:56:20 +0200
Organization: ATMAN
Lines: 23
Message-ID: <ff1nas$lbk$1@node1.news.atman.pl>
References: <ff0b8i$r2$1@atlantis.news.tpi.pl> <ff0bvh$s22$1@achot.icm.edu.pl>
<ff1ml2$2da7$1@news2.ipartners.pl> <ff1mrq$aqj$1@atlantis.news.tpi.pl>
<ff1n0j$2dj2$1@news2.ipartners.pl> <ff1n6v$c15$1@atlantis.news.tpi.pl>
NNTP-Posting-Host: bemowo.spray.net.pl
Mime-Version: 1.0
Content-Type: text/plain; format=flowed; charset="iso-8859-2"; reply-type=response
Content-Transfer-Encoding: 8bit
X-Trace: node1.news.atman.pl 1192517788 21876 83.143.40.146 (16 Oct 2007 06:56:28
GMT)
X-Complaints-To: u...@a...pl
NNTP-Posting-Date: Tue, 16 Oct 2007 06:56:28 +0000 (UTC)
X-Priority: 3
X-MSMail-Priority: Normal
X-Newsreader: Microsoft Outlook Express 6.00.2900.3138
X-MimeOLE: Produced By Microsoft MimeOLE V6.00.2900.3138
Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.soc.dzieci.starsze:31713
Ukryj nagłówki


Użytkownik "Hanka Skwarczyńska" <hanka@[asiowykrzyknik]truecolors.pyly>
napisał w wiadomości news:ff1n6v$c15$1@atlantis.news.tpi.pl...
> Użytkownik "Basia Z." <bjz_(usun_toto)@poczta.onet.pl> napisał w
> wiadomości news:ff1n0j$2dj2$1@news2.ipartners.pl...
>> [...]przyjęłam że w treści zadania jest że muszą być "ułożone" z innych.
>
> Hehehe. Precyzja fomułowania treści zadań w pełnym rozkwicie. A
> poczekajcie na prawdopodobieństwo... :D

Haha, dokąłdnie. Duże pole do popisu :-)

> Pozdrawiam
> H. (nie zapominajmy o prostokącie 6x1, zawierającym prostokąty 5x1, 4x1
> i... no właśnie, liczymy te 3x1, 2x1 i 1x1 jeszcze raz? :)

Gdyby liczyć tym sposobem, to równie dobrze można brac pod uwagę wszelkie
kombinacje z dowolnej liczby (z 6) kwadratów. I tak mamy prostokąty: 1x1,
1x2, 1x3,1x4, 1x5, 1x6, 2x2, 2x3 itd....
ale to nadal nie będzie nieskończenie wiele prostokątów

Sylwia

 

Zobacz także


Następne z tego wątku Najnowsze wątki z tej grupy Najnowsze wątki
16.10 Szpilka
16.10 Qrczak
16.10 Qrczak
16.10 miranka
16.10 Szpilka
16.10 miranka
16.10 Anna G.
16.10 Anna G.
16.10 Anna G.
16.10 Yakhub
16.10 Yakhub
16.10 miranka
16.10 Anna G.
16.10 Księżniczka Telimena (gsk)
16.10 Patka
Statystyki inicjacji seksualnej
Poszukuje tytułu książki
Jak wyobrazacie sobie otwarcie przedszkoli i klas I - III ?
Dobre rady i sprytne sposoby przydatne dla dzieci, młodzieży i dorosłych
Znalazłam kanał na YouTube dla dzieci i nie tylko i poszukuję podobnych
Syndrom Dudusia u dzisiejszej młodzieży
Coś się komuś pomyliło.
Prymitywne Piractwo Prawne
U Was też tak jest?
Szóstki
testując trzecioklasistów - OBUT 2014
Tylko odbić się od dna...
www.vampisoft.com - serwis dla dzieci
opiekun medyczny
Cynamonowe wyzwanie
Senet parts 1-3
Chess
Dendera Zodiac - parts 1-5
Senet parts 1-3
Senet parts 1-3
Chess
Chess
Vitruvian Man - parts 7-11a
Dendera Zodiac - parts 1-5
Vitruvian Man - parts 7-11a
Dendera Zodiac - parts 1-5
Vitruvian Man - parts 1-6
Vitruvian Man - parts 1-6
Vitruvian Man - parts 7-11a
Vitruvian Man - parts 1-6