Re: The Body Shop we Wroclawiu

Data: 2007-11-12 17:23:51
Temat: Re: The Body Shop we Wroclawiu
Od: Katarzyna Kulpa <k...@h...pl>

Krystyna Chiger pisze:

> Wedel mi niepotrzebny, ale jakiegoś Merlina muszę zaliczyć. Tam chyba
> najbliżej. Mają narzędzia ogrodnicze niekoniecznie droższe od całego
> ogrodu. Czemu on paskudny?

a co jest ładnego w Liroju Merlinie? :) wszystkie takie sklepy są
brudne, a w okolicy latają ludzie (też często nieczyści) z tymi wielkimi
wózkami i stopy rozjeżdżają. choć dobrze przynajmniej, że nie śmierdzi,
tak jak Auchan obok. wszystkie supermarkety z żarciem okropnie
śmierdzą :(

> Trzeba, tam są lody Grycana o wiele lepsze niż pudełkowe :)

do Grycana to chadzam, jak jestem w Arkadii, bo jest w dogodniejszym
miejscu (na piętrze) :) (pudełkowy Grycan? nie wiedziałam, że oni
robią też pudełkowe pod tą marką).

-- kasica