Tłuszcz w mięsie - może głupie, ale nie wiem :-(

1. Data: 2000-11-09 11:50:53

Temat: Tłuszcz w mięsie - może głupie, ale nie wiem :-(
Od: "Adam Boczek" <adam.boczek@NO_SPAM.komako.pl> szukaj wiadomości tego autora

Mam pytanie:
Jaka jest zawartość tłuszczu w poszczególnych rodzajach mięs i wędlin?
Nurtuje mnie to po kątem takim czy lepiej kupić kawałek szynki czy może
zjeść twarożek (oczywiście wszystko pod kątem tłuszczu). Ile tłuszczu mają
moje ulubione kabanosy? Itd.

Adam
a...@k...pl

1. Data: 2000-11-09 12:07:21

Temat: Re: Tłuszcz w mięsie - może głupie, ale nie wiem :-(
Od: "Jarek Gala" <x...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Adam Boczek napisał(a) w wiadomości: <3a0a8f17$1@news.vogel.pl>...
>Mam pytanie:
>Jaka jest zawartość tłuszczu w poszczególnych rodzajach mięs i wędlin?

Wejdź na http://republika.pl/willowx/ i dalej Pliki4U> Kalkulator
żywieniowy.

Zdrówko,
Jarek

1. Data: 2000-11-09 15:55:44

Od: "Anna Cieśla" <a...@p...ckp.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Adam Boczek" <adam.boczek@NO_SPAM.komako.pl> napisał w
wiadomości news:3a0a8f17$1@news.vogel.pl...
> [...]
> a...@k...pl
>
> Nie wiem jaka jest zawartość tłuszczu wTwoich ulubionych kabanosach , ale
dla zdrowia proponuję serki z niską zawartością tłuszczu.

1. Data: 2000-11-09 18:52:09

Od: Ola <o...@k...gliwice.pl> szukaj wiadomości tego autora

pewnie ze lepiej zjesc twarozek ale chudy oczywiscie
wedliny sa bardzo tluste i niezdrowe a nawet rakotworcze
podaje adresy pod ktorymi znajdziesz dokladne zawartosci tluszczu i nie
tylko

http://www.schudnij.pl/tematy/tab_index.html
http://ikoiko.republika.pl/tabele.html

mam nadzieje ze sie przydadza
pozdrawiam
Ola

Adam Boczek wrote:

> [...]
> zjeść twarożek (oczywiście wszystko pod kątem tłuszczu). Ile tłuszczu mają

chleb bialy
Swinka Morska
Sery!!!
Co zamiast cebuli?