Re: To dopiero jest ogloszenie spoleczne!

Subject: Re: To dopiero jest ogloszenie spoleczne!
Newsgroups: pl.sci.psychologia
<5d3984c7$0$540$65785112@news.neostrada.pl>
<5d3a31fa$0$17357$65785112@news.neostrada.pl>
<5d3d52f5$0$17351$65785112@news.neostrada.pl>
<5d3e49fb$0$17364$65785112@news.neostrada.pl>
<5d3ec79e$0$31099$65785112@news.neostrada.pl>
From: Izaura <d...@d...net>
Date: Mon, 29 Jul 2019 22:27:56 +0200

On 2019-07-29 12:17, Trybun wrote:

> Sama to wymieniłaś - a więc albo "małżeństwo" dla nich, albo zastępczo
> coś innego o takich samych reperkusjach prawnych jak obecne
> "małżeństwo". Więcej nie ma potrzeby wymieniać, bo powód do protestów
> mają już w tej jednej sprawie.

Małżeństwo otrzymuje te przywileje, ponieważ, małżeństwo dostarcza
_nowych_ członków, temu społeczeństwu.