Re: To dopiero jest ogloszenie spoleczne!

Subject: Re: To dopiero jest ogloszenie spoleczne!
Newsgroups: pl.sci.psychologia
<5d3984c7$0$540$65785112@news.neostrada.pl>
<5d3a31fa$0$17357$65785112@news.neostrada.pl>
<5d3d52f5$0$17351$65785112@news.neostrada.pl>
<5d3e49fb$0$17364$65785112@news.neostrada.pl>
<5d3ec79e$0$31099$65785112@news.neostrada.pl>
<5d3f56fa$0$519$65785112@news.neostrada.pl> <qhnlu6$j53$1@dont-email.me>
From: Izaura <d...@d...net>
Date: Tue, 30 Jul 2019 00:20:49 +0200

On 2019-07-29 22:45, gazebo wrote:

> a spoleczenstwo je pozniej odbiera, ot kurwa sie narobilo

zapomniałes dodać: faszystowskie_spoleczeństwo*

* - to nie jest sarkazm!