Re: To dopiero jest ogloszenie spoleczne!

Data: 2019-08-13 23:27:05
Temat: Re: To dopiero jest ogloszenie spoleczne!
Od: Izaura <d...@d...net>

On 2019-08-13 16:25, m...@g...com wrote:
> [...]
przebierańców, albo wysyłanych z warsiawki w teren dla odstresowania bojem na płatne
weekendy korposzczórów, albo po prostu ukraińców zamówionych w agencjach pośrednictwa
opracy. Ot takie "tęczowe ludziki", jakby "zielone" tylko bardziej kolorowe ;)

> Myślisz o demonach? Zapewne. Via mediumiści idei typu Sorosza

Niektórzy mówią, że to 'parchy', które wychodzą z międzywymiarowych
portali na Kaukazie.
Celem ich jest rozdupcenie naszej cywilizacji by nie przekształciła się
w typ:1.
https://www.youtube.com/watch?v=vT_6z-09vVc