To dopiero jest ogloszenie spoleczne!

51. Data: 2019-07-24 03:28:29

Temat: Re: To dopiero jest ogloszenie spoleczne!
Od: Izaura <d...@d...net> szukaj wiadomości tego autora

On 2019-07-24 02:50, Jakub A. Krzewicki wrote:

> Jak byś była uprzejmie podać źródła, bo właśnie szukam w góglarce żeby
> poznać szczegóły i nic konkretnego na ten temat nie wypluła, a sprawa
> z portalem na Pn. Kaukazie już długo przewija się na grupie w Twoich
> wypowiedziach.

Ale, tak na logike!
Komu może zależeć na zniszczeniu ludzi, jak nie obcym?

52. Data: 2019-07-24 04:08:59

Od: Izaura <d...@d...net> szukaj wiadomości tego autora

On 2019-07-24 03:28, Izaura wrote:

> Ale, tak na logike!
> Komu może zależeć na zniszczeniu ludzi, jak nie obcym?

Obecnie na pl.sci.fizyka rozwija się wątek p/t: 'weryfikacja tezy
Eulera: planety to pustej skorupy'.

https://groups.google.com/forum/#!topic/pl.sci.fizyk
a/j3NkMbNLgLY

https://i.ytimg.com/vi/K4EYbxQpeEI/maxresdefault.jpg

53. Data: 2019-07-24 11:01:45

Od: Kviat szukaj wiadomości tego autora

W dniu 24.07.2019 o 03:16, Izaura pisze:
> [...]
3024_514730738.html?spm=a2g0o.detail.100008.10.5f956
378ErB0vn

> tu poprawiony:
> https://tinyurl.com/y5qjj3kt
> //wkrótce będzie promocja

Fajnie, że śledzisz promocje.
To ciekawe, że mając takie zainteresowania równocześnie tak mocno
jeździsz po homoseksualistach... Pewnie cię mocno drażni, że oni wolą
żywych ludzi, a ty nie.

Powrotu do zdrowia życzę.
Piotr

54. Data: 2019-07-24 11:05:43

Od: Kviat szukaj wiadomości tego autora

W dniu 24.07.2019 o 03:28, Izaura pisze:

> Ale, tak na logike!
> Komu może zależeć na zniszczeniu ludzi, jak nie obcym?

Na logikę: to innym ludziom.
Przecież widziałaś relację z Białegostoku, jak ludzie plują na ludzi i
ich kopią.

Powrotu do zdrowia życzę.
Piotr

55. Data: 2019-07-24 12:05:35

Od: "Jakub A. Krzewicki" <p...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

W dniu środa, 24 lipca 2019 03:29:17 UTC+2 użytkownik Izaura napisał:

> Ale, tak na logike!
> Komu może zależeć na zniszczeniu ludzi, jak nie obcym?

Możebne chociaż wysoce trudne do weryfikacji / falsyfikacji...
No ale... skąd akurat ten Północny Kaukaz? Tam niczego ciekawego poza paroma
narwanymi, skłóconymi klanami Czeczenów raczej nie ma. Taka tam zakakana
dziura, w której tylko sobaki dÓÓÓpami szczekają. Trochę bardziej na północ step
astrachańsko-pontyjski i moje ukochane narody Wschodniej Europy tj.
Tatarzy i Kałmucy.

Bardziej już do układanki pasowałby jakiś Stary Człowiek z Piramid lub
ewentualnie coś około tego.

56. Data: 2019-07-24 12:28:50

Od: Kviat szukaj wiadomości tego autora

W dniu 23.07.2019 o 05:28, Izaura pisze:

> Tu nie ma o czym dyskutować!
> Niektórzy tylko na to czekają by to stało się obiektem dyskusji, zwanej
> w nowomowie 'dyskursem'.
> Neomarksistowcy aktywiści  doskonale wiedzą i rozumieją co robią
> angażując srodowiska LGBT+ do wojny ideologicznej z cywilizcją łacińska.
> Dyskusja na temat adopcji dzieci, to dla nich jeszcze jeden etap.

https://www.facebook.com/AndrzejSaramonowicz/posts/2
217561204978838

"Kolejną sprawą wielkiej wagi, która wymaga kilku słów objaśnienia, jest
niepojęta histeria, jaką wywołuje obecnie u rządzących, lwiej części
duchownych oraz propagandowych funkcjonariuszy prawicowych mediów
(których nie sposób nazwać dziennikarzami) tak zwana ideologia LGBT.
Wbrew ich codziennym deklaracjom nie chodzi tu o oburzenie rzekomo
potężnie groźną propagandą homoseksualizmu. Homoseksualistów jest w
PiS-ie, ONR czy wśród prawicowych propagandzistów tyle samo, co wszędzie
indziej, a wśród duchownych katolickich ów odsetek jest znacznie wyższy
niż wśród innych grup zawodowych.

Wściekłość i agresja wobec tego, co prawaccy politycy i ich kościelni
współsprawcy określają jako "ideologia LGBT", bierze się z tego, że ten
ruch już dawno przestał być LGBT. W jednym szeregu stają homoseksualiści
i heteroseksualiści, którym chodzi po prostu o konstytucyjne prawa
obywatelskie."

"(...) Tymczasem podstawą naszych zachowań społecznych winno być "jeden
za wszystkich, wszyscy za jednego". Popieram postulaty kobiecej
emancypacji społecznej nie dlatego, że jestem kobietą, ale dlatego, że
prawa równościowe kobiet są ich prawami konstytucyjnymi. Nie będąc
homoseksualistą, chcę by homoseksualiści nie byli ograniczani w swoich
prawach obywatelskich itd. itp.

Marsze Równości stały się - któż mógł to przewidzieć? - wspólną agorą,
na której w walce o prawa obywatelskie stanęli w Polsce w jednym szeregu
homoseksualiści i heteroseksualiści. I tych drugich - co warte
podkreślenia! - jest znacznie więcej. Tworzy się (może się utworzyć)
wspólnota, która wychodzi poza partykularyzm ograniczeń tzw. polityki
tożsamości. Polscy prawacy zdają sobie z tego doskonale sprawę, stąd ich
wściekłość i chęć zniszczenia potencjalnie wielkiej siły w zarodku."

Powrotu do zdrowia życzę.
Piotr

57. Data: 2019-07-24 19:51:33

Od: gazebo <g...@j...com> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 24/07/2019 o 02:28, Izaura pisze:

> Ale, tak na logike!
> Komu może zależeć na zniszczeniu ludzi, jak nie obcym?

obcy, osmy paser Nostromo, i wszystko jasne, ja pierdole :]

--
gazebo

58. Data: 2019-07-24 19:52:27

Od: gazebo <g...@j...com> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 24/07/2019 o 11:05, Jakub A. Krzewicki pisze:

> [...]
> Tatarzy i Kałmucy.
>
> Bardziej już do układanki pasowałby jakiś Stary Człowiek z Piramid lub

outlander :)

--
gazebo

59. Data: 2019-07-24 19:53:44

Od: gazebo <g...@j...com> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 23/07/2019 o 20:26, Izaura pisze:

>  Macie tu obleśny levaczku, pobrandzlujcie sie!

to i z seksem masz problem, rece pod koldre, ale juz
--
gazebo

60. Data: 2019-07-25 00:36:08

Od: Izaura <d...@d...net> szukaj wiadomości tego autora

On 2019-07-24 11:01, Kviat wrote:

> [...]
> To ciekawe, że mając takie zainteresowania równocześnie tak mocno
> jeździsz po homoseksualistach... Pewnie cię mocno drażni, że oni wolą

Ale to jest dla ciebie!

//naprawde!

ogloszenia spoleczne
Wyrzucony pracownik IKEA
polish chams?
Nienawisc i pogarda (Re: chamstwo i prostactwo)
Jak Żydzi Żydom ,,pomagali".