To dopiero jest ogloszenie spoleczne!

61. Data: 2019-07-25 00:38:49

Temat: Re: To dopiero jest ogloszenie spoleczne!
Od: Izaura <d...@d...net> szukaj wiadomości tego autora

On 2019-07-24 11:05, Kviat wrote:

> Na logikę: to innym ludziom.
> Przecież widziałaś relację z Białegostoku, jak ludzie plują na ludzi i
> ich kopią.

Nie licz na to, że ktoś będzie grzecznie stał i nie reagował.

62. Data: 2019-07-25 01:14:44

Od: Izaura <d...@d...net> szukaj wiadomości tego autora

On 2019-07-24 12:05, Jakub A. Krzewicki wrote:

> Możebne chociaż wysoce trudne do weryfikacji / falsyfikacji...
> No ale... skąd akurat ten Północny Kaukaz? Tam niczego ciekawego poza paroma
> narwanymi, skłóconymi klanami Czeczenów raczej nie ma. Taka tam zakakana
> dziura, w której tylko sobaki dÓÓÓpami szczekają. Trochę bardziej na północ step
astrachańsko-pontyjski i moje ukochane narody Wschodniej Europy tj.
> Tatarzy i Kałmucy.
>
> Bardziej już do układanki pasowałby jakiś Stary Człowiek z Piramid lub
> ewentualnie coś około tego.

Kiedyś portal był na Ślęży, ale jak w średniowieczu postawili kościółek
z krzyżykiem, to sie obce przestało pojawiać.

Ostatnio, również na Wawelu, w kaplicy św.Gereona, nasiliła się
paranormalna aktywność.
https://pl.wikipedia.org/wiki/Legia_Teba%C5%84ska

63. Data: 2019-07-25 01:18:01

Od: Izaura <d...@d...net> szukaj wiadomości tego autora

On 2019-07-24 12:28, Kviat wrote:

> https://www.facebook.com/AndrzejSaramonowicz/posts/2
217561204978838

> "Kolejną sprawą wielkiej wagi, która wymaga kilku słów objaśnienia,

Nie licz na to, że ludzie będą potulnie stać i patrzeć.

64. Data: 2019-07-25 01:20:39

Od: Izaura <d...@d...net> szukaj wiadomości tego autora

On 2019-07-24 19:53, gazebo wrote:

> to i z seksem masz problem, rece pod koldre, ale juz

//z seksem problem mają ci którzy najgłośniej wrzeszczą, by zrobić z
sex'u instytucje.

65. Data: 2019-07-25 09:28:11

Od: Kviat szukaj wiadomości tego autora

W dniu 25.07.2019 o 00:36, Izaura pisze:

> Ale to jest dla ciebie!
>
> //naprawde!

Ale to ty wyszukujesz takie rzeczy, nie ja :)
Skąd w ogóle pomysł, że będę zainteresowany tym samym co ty?
Portale przez które przechodzą naziści mnie nie zainteresowały, to
powinnaś się domyślić, że twoje plastikowe lalki też mnie nie zainteresują.

Powrotu do zdrowia życzę.
Piotr

66. Data: 2019-07-25 09:33:04

Od: Kviat szukaj wiadomości tego autora

W dniu 25.07.2019 o 00:38, Izaura pisze:

> Nie licz na to, że ktoś będzie grzecznie stał i nie reagował.

Nie licz na to, że ktoś będzie grzecznie stał i nie reagował.
Wasze prawackie zjeby nawet własne dzieci w wózkach zabierają na
obrzucanie kamieniami innych ludzi. Można śmiało powiedzieć, że to obcy,
bo normalny człowiek czegoś takiego by nie zrobił.
Zajrzyj do podręcznika historii i dowiedz się jak faszyści skończyli.

Powrotu do zdrowia życzę.
Piotr

67. Data: 2019-07-25 09:39:32

Od: Kviat szukaj wiadomości tego autora

W dniu 25.07.2019 o 01:20, Izaura pisze:

> //z seksem problem mają ci którzy najgłośniej wrzeszczą, by zrobić z
> sex'u instytucje.

To mówisz, że problem mają ci, co najgłośniej wrzeszczą? Coś w tym jest...
Pewnie niedługo "wypierdalaj" włączą do rytuału mszy i do pielgrzymek.

https://www.facebook.com/osrodek.monitorowania/video
s/bia%C5%82ystok-narodowcy-pobili-dziewczynk%C4%99uw
aga-boj%C3%B3wki-m%C5%82odych-kiboli-i-neonazist%C3%
B3w/330849104490099/

Że zacytuję końcówkę filmu: ile ty masz lat?

Powrotu do zdrowia życzę.
Piotr

68. Data: 2019-07-25 09:59:37

Od: Olaf Frikiov Skiorvensen <B...@i...invalid> szukaj wiadomości tego autora

Wcale nie przypadkiem, dnia Thu, 25 Jul 2019 01:20:39 +0200
doszła do mnie wiadomość <5d38e7f2$0$542$65785112@news.neostrada.pl>
od Izaura <d...@d...net> :

>//z seksem problem mają ci którzy najgłośniej wrzeszczą, by zrobić z
>sex'u instytucje.

Największe, wręcz kosmicznej wielkości łopoty z seksem mają kryptogeje i kler, cały
świat
to widzi.

69. Data: 2019-07-25 12:29:21

Od: Trybun <M...@j...ru> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 23.07.2019 o 22:23, Izaura pisze:

> [...]
> Całkiem niedawno była dyskusja, że tacy przechodzą do nas z innego
> wymiaru, przez portale, na Północnym Kaukazie.

Pytanie dlaczego konieczne muszą być wymuszanie na decydentach zmian
poprzez rewolucję. Jak to jest że garstka najprawdopodobniej
aseksualnych jednostek jest w stanie decydować o być albo nie być wcale
nie takiej małej grupy społecznej. I o zgrozo żadne środowisko nie
protestuje wobec takiej dyskryminacji. Już po samym tym widać że mamy w
sumie wielkie g*no a nie demokrację w Kraju.

70. Data: 2019-07-25 12:30:31

Od: Trybun <M...@j...ru> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 23.07.2019 o 21:41, Izaura pisze:

> i nigdy nie będa mieć, bo nie są w stanie 'dostarczyć' nowych członków
> społeczeństwa.
>
> //to małżeństwa, w społeczeństwach, mają celowo poszerzone prawa, z
> w/w powodów

Dlatego przeszkadza ci ich prawo do np dziedziczenia? Nigdy? Gwarancja
że wcześniej czy później to nastąpi.

Co do instytucji małżeństwa, nie jest to niestety tak że małżeństwo
automatycznie = rozmnażanie. Małżeństwo to tylko węzy dzięki którym
wszelakiej władzy łatwiej trzymać ludzi na łańcuchu,.

ogloszenia spoleczne
Wyrzucony pracownik IKEA
polish chams?
Nienawisc i pogarda (Re: chamstwo i prostactwo)
Jak Żydzi Żydom ,,pomagali".