To jak tam, miłośnicy Rosji?

41. Data: 2014-11-12 10:08:39

Temat: Re: To jak tam, miłośnicy Rosji?
Od: zdumiony <z...@j...pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2014-11-11 o 21:27, Ghost pisze:

> Ja jestem po stronie "Nie lękajcie się", Ty po stronie Szatana
> uwielbiającego posługiwać się obezwładniającym strachem.

Ikselce marzy się wojna, uważa że bez wojny społeczeństwo gnuśnieje a
wojna powoduje postęp technologiczny

42. Data: 2014-11-12 11:30:44

Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Wed, 12 Nov 2014 10:08:39 +0100, zdumiony napisał(a):

> Ikselce marzy się wojna,

Tak samo marzę o wojnie pisząc o niej, jak Ty pisząc o mnie - marzysz o
mnie.

> uważa że bez wojny społeczeństwo gnuśnieje a
> wojna powoduje postęp technologiczny

Rzeczy oczywistych się nie "uważa" - rzeczy oczywiste SĄ. Nie wie o nich
tylko ktoś zupełnie niekumaty.

Bez wojen nie byłoby TAKIEGO postępu technicznego ani technologicznego. Po
każdej wojnie ludzkość (globalna ludzkość) robiła milowy krok naukowy,
techniczny, technologiczny. Wojny są wywoływane głownie z powodów
gospodarczych i siłą TEJ rzeczy (widoki na pieniądze) są najlepszym motorem
ludzkiej myśli i gospodarki - czy się to komu podoba, czy nie. Korzystając
z wojennych technologii po 2WŚ gwałtownie wzrosła produkcja żywności na
swiecie w wyniku "osiągnięć" w zakresie opracowań środków ochrony roślin,
gdzie zastosowano, skonwertowano, rozwinięto i wyspecjalizowano środki
wymyślone przez i dla niemieckich nazistów do unicestwiania milionow ludzi,
nauka (fizyka, chemia, medycyna a w niej szczególnie ginekologia bazująca
na doświadczeniach Mengele niestety), przemysł stalowy, lotniczy,
komunikacja itp.

To, że JA to wszystko wiem, nie oznacza, ze chcę wojny, robaczku. Na wiedzę
nie ma rady - ale Ty jesteś na nią odporny, więc po prostu umrzesz
spokojniej, bo z zupełnego zaskoczenia...

43. Data: 2014-11-12 11:40:05

Od: zdumiony <z...@j...pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2014-11-12 o 11:30, XL pisze:
> Bez wojen nie byłoby TAKIEGO postępu technicznego ani technologicznego. Po
> każdej wojnie ludzkość (globalna ludzkość) robiła milowy krok naukowy,
> techniczny, technologiczny. Wojny są wywoływane głownie z powodów

Ale bzdury. Widzę że jesteś wyznawczynią "mitu zbitej szyby":
http://pl.wikipedia.org/wiki/Metafora_zbitej_szyby
W rzeczywistości wojny i to znacznie opóźniają rozwój. Już przed wojną
były kolorowe filmy jak "Przeminęło z wiatrem" a po wojnie dujżo czasu
zabrało wprowadzenie znowu tego.
To oczywiste, bo ogromne kwoty które mogłyby być wydawane na rozwój,
wydawane są na niszczenie.

44. Data: 2014-11-12 11:42:21

Od: zdumiony <z...@j...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> nauka (fizyka, chemia, medycyna a w niej szczególnie ginekologia bazująca

Tylko że nie ma porównania jak bardzo mogła by być teraz rozwinięta
Polska, gdyby nie wojna i komunizm.

45. Data: 2014-11-12 11:44:02

Od: zdumiony <z...@j...pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2014-11-12 o 11:42, zdumiony pisze:

> Tylko że nie ma porównania jak bardzo mogła by być teraz rozwinięta
> Polska, gdyby nie wojna i komunizm.

Albert Einstein powiedział: "Nie wiem, jaka broń będzie użyta w trzeciej
wojnie światowej, ale czwarta będzie na maczugi"

46. Data: 2014-11-12 11:57:22

Od: "Ghost" <g...@e...com> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "XL" napisał w wiadomości grup
net...

>Bez wojen nie byłoby TAKIEGO postępu technicznego ani technologicznego.

Zgadza sie, w przemyśle zbrojeniowym.

>To, że JA to wszystko wiem

Tak TY wszystko wiesz, łącznie z tym, ze woda ma pamięć.

Jesteś zwykła durna nałczycielkom z małej podkieleckiej wiochy. Czyli
zwykłym ćwokiem.

47. Data: 2014-11-12 12:11:15

Od: "Chiron" <c...@o...eu> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "zdumiony" <z...@j...pl> napisał w wiadomości

> [...]
> zabrało wprowadzenie znowu tego.
> To oczywiste, bo ogromne kwoty które mogłyby być wydawane na rozwój,

Podałeś jeden jedyny przykład. Wyprodukowano baaardzo drogi film- a do
tematu kolorowych filmów wrócono w momencie, jak ta technologia- dzięki 2
WŚ- stała się tania.
"Peniądze zamiast być wydawane na wojne- moga być wydane na rozwój"- to
oczywiście populizm. Rozwój odbywa się tak, jak się obywa: poprzez wojny. Po
co np Niemcy miały by wydawać kasę na środki ochrony roslin? Jeśl nawet- to
opracowały by tani system dla siebie. W koncernie IG Farben wymyślono
całkiem sporo takich środków- ale ich handlowcy wyliczyli małą opłacalność
produkcji. Owszem, szukano nowych- ale inwestycje były umiarkowane. Dopiero
jak wynaleziono tak silny środek, że wynalazca miał trudno gojące się rany,
a minimalne jego ilości skutecznie truły robaki na sporym areale- to firma
zainwestowała w masową produkcję tego środka...dla wojska. Tak powstał
sarin. Środek, który jest bojowym gazem trującym.
Penicylina? Odkryta przez Fleminga- miała małe szanse przedostać się do
stosowania jako lek. Przepisy brytyjskie wymagały szczegółowych badań dla
nowego leku. Może nawet wynalazek by przepadł. Nie wiadomo. W każdym bądź
razie- całkowicie nieprzetestowany lek zaczęto podawać żołnierzom podczas
2WŚ. Resztę znasz chyba.
Opracowane do zniszczenia Londynu (a nawet Nowego Jorku) silniki rakietowe
A9/A10 posłużyły projektantowi do budowy rakiety, która wyniosła człowieka
na księżyc.

Itd, itp. I- jako ciekawostka- czytałem kiedyś, że pierwszy kolorowy film-
to kilkuminutowy film przedstawiający Hitlera w Berghof- w Bertchtesgaden.
Czyli: wynalazek przemysłu nastawionego niemal wyłącznei na zbrojenia.

Ja nie uznaję filozofii zbitej szyby. Jednak to, co ja sobie myślę- a to,
czym się kieruje w swej masie ludzkość- to zupełnie co innego.

--

Chiron

---
Avast.

48. Data: 2014-11-12 12:14:07

Od: "Ghost" <g...@e...com> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Chiron" napisał w wiadomości grup

>Jednak to, co ja sobie myślę- a to, czym się kieruje w swej masie ludzkość-
>to zupełnie co innego.

I cale szczescie, takiej masy kretynow ziemia nie unioslaby.

49. Data: 2014-11-12 12:24:43

Od: Borneq <b...@a...hidden.pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2014-11-12 o 12:11, Chiron pisze:
> "Peniądze zamiast być wydawane na wojne- moga być wydane na rozwój"- to
> oczywiście populizm.

Jaki populizm? populizmem jest:

> Rozwój odbywa się tak, jak się obywa: poprzez wojny.

Gdyby nie wojny, już dawno byśmy latali na Marsa.

50. Data: 2014-11-12 12:30:14

Od: "Chiron" <c...@o...eu> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Ghost" <g...@e...com> napisał w wiadomości

> Użytkownik "Chiron" napisał w wiadomości grup

> I cale szczescie, takiej masy kretynow ziemia nie unioslaby.

Naprawdę tak trudno ci zauważyć, że_nie_chcę_z_tobą_dyskutować? Jeśli tego
nie zauważasz- to należało by przyjąć coś, co było by niegrzeczne nawet
wobec ciebie. Zakładam więc, że zauważasz. No ale w takim razie po co
odpowiadasz na moje posty? Odpowiedź też nasuwa się jedna- i to może nawet
jeszcze bardziej niegrzeczna. No ale skoro praktycznie każdym postem dajesz
popis chamstwa, braku zrozumienia tego, co czytasz- a także- szczególnie,
jesli coś dłuższego od 1 zdania napiszesz- dysleksji i dysortografii- moje
drugie przypuszczenie wydaje mi się jednak bardziej prawdopodone. Ghost- nie
jestem ci w stanie pomóc. W żaden sposób. Mogę cię tylko znów skilować- choć
nie zamierzam tu dłużej przebywać a i tak przebijają mi sie twoje posty w
cytatach.
Życzę ci miłego dnia- idź może na spacer? Kiedy ostatnio byłeś zrelaksowany?

--

Chiron

---
Avast.