Re: To nie jest gd tylko wielka kłótnia

Data: 2005-06-15 21:58:57
Temat: Re: To nie jest gd tylko wielka kłótnia
Od: "Radek" <r...@o...pl>

Użytkownik "Jacek" <j...@w...pl> napisał w wiadomości
news:d8pgpd$bv1$1@news.onet.pl...

> Oczywiścię że mają w świetle prawa i netykiety,
> ale czy powinni i jak to o nich świadczy to już zupełenie inna rzecz.

Czyli uzgodniliśmy, że mają prawo zabrać głos. Jak chcą :)
Czy powinni i jak to o nich świadczy - dobry temat do dyskusji ;)

> Tyle że ja jestem pacyfistą i nie lubie poligonów gdyż one uczą zabijać
> ludzi,
> w szkole nie pamietam abym to ćwiczył.

I pewnie jeszcze obowiązuje nakaz bycia pacyfistą?
Bo jeśli nie - rozmówcy mogą nimi nie być.
Ba - mogą być nawet żołnierzami. Do tego piszącymi
z bazy w Bośni czy Iraku.
Czy mogą tu pisać? Zgodnie ze swoimi poglądami?
Zgodnie ze swoim temperamentem? Nawykiem?
Zacząłbym oddzielną dyskusję o byciu pacyfistą,
ale to raczej NTG ;)

> Może za dużo go oglądasz i potem odczuwasz potrzbę odreagowania.

Ja po prostu kocham produkcje Disneya z ostatnich lat :))

> Nie propoguje cenzurę ale kulturę i choć odrobinę zrozumienia.
> Nie wiem czy pamiętasz o co chodziło w cenzurze?

OK - mi się jednak ciągle zdaje, że chcesz ograniczać
swobodę wypowiedzi... Nie chodzi mi o intencje, ale o fakt.
Gdzie znajduje się największy zbiornik dobrych chęci?...

> To że jesteś agresywny nie powoduję że nie mogę powiedzieć Ci że taki
jestes
> i próbować Cię powstrzymać.

Obcowanie z kimś takim, na początku bolesne i trudne,
jest na dłuższą metę pouczające - jak każdy trening.
Jak każdy trening jest ciężkie i wymagające determinacji.
Spójrz na to z tej strony - usenet to poligon, gdzie możesz
bez obaw wdepnąć na minę - nic Ci się nie stanie.
Nikogo nie zabijesz - idealne dla pacyfisty ;)
Po kilku razach może nauczysz się te miny rozpoznawać
i może, kiedyś, ominiesz taką minę w realu...
Nie warto zacisnąć zęby?

> ???

Mialem na myśli informacje zawarte w pouczeniu...

> Naprawde tak rozumiesz to powiedzenie ?

Otaczanie się elementami świata, które nie wymagają wysiłku,
poświęcenia? Ignorowanie faktów o sobie?
Tak - tak to rozumiem :)
Ten piasek... wiesz... to taka przenośnia tylko :)

> Zobacz jakiego słownika używasz chocby w tym mailu i może to coś Ci
> podpowie.

Może masz rację, ale sądzę że jesteś sobie w stanie wyobrazić,
że co dla jednej osoby jest przepychanką - dla innej może być
zwykłą wymianą zdań, zabawą słowną, normalną rozmową
bądź nawet nudną wymianą zdań...
Znowu wracamy do treningu i inności rozmówców.

> Zgadzam sie z Tobą w 100%.
> Co więcej uważam że tam też znajdują się rozwiązanie, chodzi tylko o to że
> głowa człowieka
> to dość skomlikowany twór, który nie jest tak łatwo przeprogramować.
> Czasem do tego aby ktoś zaczął myslęć trzeba go wysłuchać i co najwyżej
> pytać o te rzeczy które wydają nam się kluczowe dla
> tej sytuacji.

Wiesz - psychoanalityk to poważny zawód - chyba nawet studia
trzeba skończyć. Nie stawiajmy sobie zbyt wysoko poprzeczki ;)
Usenet jest darmowy - więc i kuracja daleka od doskonałości :)

> Wiem że rozumiesz co powiedziałem, a dlaczego starasz się to obrócic w
> ironię odpowiedz sobie sam.

Bo ironia jest takim samym składnikiem życia jak empatia.
Nie ośmielę się ustawiać ich w kolejności, ale fakt jest niezaprzeczalny.

Ty przekręciłeś "muszą być ostre słowa".
Ja wcześniej powiedziałem "dochodzi do ostrych słów".
Dla mnie różnica jest zasadnicza.
Porównanie do tego, że czasem trzeba skręcić w lewo
chyba tu pasuje, co? ;)

> Co to jest flejm ?

Płomień.

Pozdrawiam,